نویسنده: م.حافظ شنبه، 31 تیر 1396
ساعت 10:38

تریلر ماشینها و مسیرهای بازی Project Cars 2

5 از 5

تریلر بازی Project Cars 2 و نمایش تمامی ماشین ها و مسیرهای آن

وبسایت خبری GameSpot اخیراً شانس تجربه بازی Project Cars 2 را پیدا کرده و ویدئوهای مربوط به تمام ماشین ها و مسیرهای موجود در این بازی را منتشر کرده است. هم اکنون می‌توانید ویدئوهای ارائه شده را در پایان متن مشاهده نمایید.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود در بازی Project Cars 2 حدود 180 ماشین و 60 مسیر طراحی شده است. طبق اظهارات استودیوی Slightly Mad هر یک از ماشین های موجود در این بازی بر مبنای استانداردهای طبیعی طراحی شده اند و همچنین رانندگان سرشناس این ماشین ها را از لحاظ واقع گرایی آنها بررسی کرده اند. برای مشاهده تصاویر مربوطه می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

در این بازی برندهای بسیار معروف ماشین وجود دارند از قبیل Ford ، Lotus و McLaren. ماشین های کلاسیک قدیمی و ماشین های جدید نیز در اینجا وجود خواهند داشت.

با توجه به 60 مسیر موجود، بازی Project Cars 2 دارای بیشترین مسیرهای طراحی شده یک بازی ریسینگ بر روی کنسولها می‌باشد. این مسیرها از سرتاسر دنیا برگرفته شده اند از قبیل امریکای شمالی و اروپا.

بعلاوه تمامی این مسیرها تحت تأثیر 4 فصل آب و هوایی و همچنین چرخه شبانه روز قرار دارند و گیمرها با چالش هایی از قبیل یخ، برف، مه، طوفان و باران مواجه خواهند شد.

در اخبار دیگری، اطلاعاتی در مورد سیزن پس و هدایای پیش خرید بازی Project Cars 2 معرفی شده که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این آدرس مراجعه فرمایید.

بازی Project Cars 2 از نوع بازی های ریسینگ است و در تاریخ 22 سپتامبر 2017 (31 شهریور 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد. هم اکنون می‌توانید 2 تریلر مربوط به ماشینها و مسیرهای این بازی را مشاهده نمایید:

م.حافظ | اخبار | 22/07/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.