نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 30 تیر 1396
ساعت 11:57

مرحله‌ای جدید برای بازی Crash Bandicoot N.Sane امروز عرضه می‌شود

4 از 5

مرحله ی جدیدی به نام Stormy Ascent از امروز به بازی crash bandicoot n.sane اضافه می‌شود

نزدیک به یک ماه از عرضه ی Crash Bandicoot N.Sane می‌گذرد. نسخه ی بازسازی شده‌ی یکی از بهترین بازی های سبک فانتزی و پلتفرمر.

بیشتر افرادی که این نسخه را تجربه کرده اند بر این اعتقاد هستند که Crash Bandicoot N.Sane به نسبت نسخه های کلاسیک خود سخت تر شده است. جالب اینجاست که این ادعا ربطی به تغییر در سبک بازی گیمرها و یا کاهش توانائی این افراد در انجام بازی‌هایی از این دست ندارد بلکه واقعا این نسخه ی نسل هشتمی نسبت به نسخه های اولیه درجه ی سختی بیشتری دارد.

بهرحال اگر از جمله طرفداران این روباه دوست داشتنی هستید و تمام مراحل N.Sane را تمام کرده اید و بدنبال چالشی جدید می‌گردید، Vicarious Visions برای شما سورپرایزی آماده کرده است.

یکی از مراحل بازی Crash Bandicoot ( نسخه ی شماره ی 1 ) که بخاطر سخت بودن بیش از اندازه از بازی حذف شد، حالا به نسخه ی نسل هشتمی بازی آمده تا توانائی شما را به چالش بکشد. این مرحله ی جدید که تابحال آن را تجربه نکرده اید، Stormy Ascent نام دارد و از نظر اندازه، 4 برابر از باقی مراحل بازی بزرگتر و طولانی تر است. از همین امروز می‌توانید Stormy Ascent را دریافت و توانائی‌هایتان را به چالش بکشید.

ویدئو

تریلر مرحله ی جدید بازی Crash Bandicoot N.Sane با عنوان Stormy Ascent
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.