نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 22 تیر 1396
ساعت 12:09

بازی Project Cars 2 شامل 60 مسیر و 180 ماشین است

0 از 5

بازی Project Cars 2 دارای 60 مسیر و 180 ماشین خواهد بود

بازی Project Cars 2 در ماه سپتامبر (شهریور) برای کامپیوترهای شخصی و کنسولها عرضه خواهد شد. هم اکنون استودیوی Slightly Mad تمامی مسیرها و ماشین های موجود در این بازی را اعلام کرده است.

در این بازی 60 مسیر وجود دارد که طبق گفته های استودیوی Slightly Mad ، گسترده ترین فهرست مسیرها برای یک بازی ریسینگ بر روی کنسولها است. این مسیرها و راه ها از سراسر دنیا از قبیل امریکای شمالی و اروپا برگرفته شده اند.

بعلاوه این راه ها تحت تأثیر 4 فصل آب و هوایی و همچنین  تغییرات شبانه روز خواهند بود. علاوه بر این، رانندگان با عناصری از قبیل یخ، برف، مه، طوفان و باران به چالش کشیده خواهند شد. در تصاویر جدید ارائه شده می‌توانید مسیرهای این بازی را مشاهده نمایید.

استودیوی Slightly Mad این موضوع را تأیید کرده که در این بازی بطورکلی 180 ماشین وجود خواهد داشت. طبق گفته های این استودیو، هر یک از این ماشین ها بر مبنای ویژگی های استاندارد ساخته شده اند. همچنین رانندگان واقعی، ماشین ها را برای اطمینان از اعتبار و  صحت آنها بررسی کرده اند.

این ماشین ها در گروه های متفاوتی دسته بندی شده اند مانند گروه Road Cars. ماشین های Vintage Prototype از قبیل ماشین 1967 Ford GT40 MK IV و ماشین 1965 Lotus Type 40 Ford وجود دارند. بازی Project Cars 2 شامل خودروهای IndyCar و Open Wheel نیز می‌باشد.

بازی Project Cars 2 در تاریخ 22 سپتامبر 2017 (31 شهریور 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه می‌شود.

اخیراً استودیوی سازنده این بازی جزئیات مربوط به سیزن پس و هدایای پیش خرید آن را ارائه کرده است که می‌توانید برای اطلاع از آنها به این آدرس مراجعه فرمایید.

car

car

car

car

car

car

car

car

car

cars

car

م.حافظ | اخبار | 13/07/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.