نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 22 تیر 1396
ساعت 13:15

پیش‌بینی فروش بسیار خوب برای بازی Destiny 2

4 از 5

بازی Destiny 2 فروش فوق العاده ای خواهد داشت

برای اولین بار در تاریخچه سری Destiny ، قرار است عنوان Destiny 2 برای کامپیوترهای شخصی هم ارائه گردد و طبق گزارشات جدید ارائه شده، این یک اتفاق بسیار بزرگ و منحصر به فرد خواهد بود. منبع تحقیقاتی SuperData Research گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه بازی Destiny 2 در طی 3 ماه اول عرضه اش برای PC حدود 4 تا 5 میلیون نسخه دیجیتالی فروش خواهد داشت.

منبع تحقیقاتی SuperData Research در مورد این پیش بینی اش اظهار داشته که آنها عملکرد بازی Destiny 1 را بر روی کنسولها ارزیابی کرده و آن را با دیگر عناوین AAA که همزمان با آن عرضه شده اند، مقایسه کرده اند. این کمپانی گفته: «با در نظر گرفتن اینکه بازی Destiny 1 برای PC عرضه نشده است، ما آمار فرضی مربوط به فروش آن را بر روی PC محاسبه کرده ایم.»

شکی نیست که بازی Destiny 2 بسیار خوش خواهد درخشید و فروش بی نظیری خواهد داشت زیرا بازی اولیه آن یک موفقیت بسیار بزرگ بر روی کنسولها بود.

بازی Destiny 2 برای PC فقط از طریق سرویس اینترنتی Blizzard's Battle در دسترس قرار خواهد گرفت.

ورژن های PS4 و Xbox One بازی Destiny 2 در ماه سپتامبر (شهریور) عرضه خواهند شد و پس از آن در ماه اکتبر (مهر) نسخه PC آن نیز ارائه می‌گردد. نسخه بتای این بازی هفته آینده برای کنسولها و در ماه آگست (مرداد) برای PC در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Destiny 2 از نوع بازی های شوتر اول شخص آنلاین چند نفره است که استودیوی Bungie مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد. هم اکنون می‌توانید تصاویر مربوط به این بازی را مشاهده نمایید:

d

d

d

d

d

d

d

d

d

d

d

م.حافظ | اخبار | 13/07/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.