نویسنده: cvbcbvc پنج شنبه، 19 اسفند 1395
ساعت 18:09

راهنما و لیست تروفی‌های بازی No Man’s Sky

4.67 از 5

راهنمای کامل گرفتن تمامی تروفی های بازی No Man's Sky

بازی No Man’s Sky قطعاً جزو یکی از مورد انتظارترین عناوین سال بود که بعد از انتشار آن نیز بازخوردهای خاصی از سوی منتقدان و طرفداران به سازندگانش ارسال شد،  این عنوان با تمامی پتانسیل‌هایی که در اختیار داشت متاسفانه آن طور که باید می‌درخشید، ندرخشید و به نوعی می‌توان گفت که طرفداران را هم از خود نا امید ساخت. اما امروز در این مقاله قصد داریم تا نگاهی کامل به لیست تروفی‌های این بازی بیاندازیم و راهنمایی کاملی از آن را در اختیار شما عزیزان بگذاریم. شما با این مقاله می‌توانید تا چالش‌های تعیین شده از سوی تیم Hello Games را به راحتی پشت سر بگذارید و با بدست آوردن‌های تروفی‌های موجود به تروفی شیرین و باارزش پلاتینیوم این عنوان برسید. با وبسایت بازی مگ، در ادامه همراه باشید.

عنوان :No Man's Sky

درجه ی سختی برای گرفتن تروفی Platinium : نسبتا ساده کاور بازی no mans sky برای ps4

تعداد کل Trophy ها : 23 عدد

تروفی آفلاین : 23 عدد

تروفی های آنلاین : ندارد

تروفی های مشکل ساز : ندارد

حداقل دفعات انجام بازی برای دریافت پلاتینیوم : 1 مرتبه

زمان مورد نیاز برای دریافت تمام Trophy ها : بسته به تبحر گیمر، بین 36 تا 56 ساعت


 1Total Perspective Vortex

Unlock all trophies.

تروفی پلاتینیوم این بازی در آخر تلاش شما برای بدست آوردن هر 22 تروفی دیگر این بازی شامل تروفی‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی بصورت خودکار باز میشه، این تروفی پلاتینیوم از اون دسته تروفی‌های پلاتینیوم سنگین نیست و به راحتی آب خوردن می‌تونیم در کنار هم شکارش کنیم.


2 A Scanner Darkly

Attain ‘Naturalist’ status in Planet Zoology Scanned

رسیدن به وضعیت "Naturalist" در آپلود کردن اکتشاف‌های فضایی حاصل شده
این تروفی بعد از بدست آوردن اطلاعاتی از تک تک موجودات زنده برروی یک سیاره دارای حیات بدست میاد. برای این تروفی کافیست شما اطلاعات هر موجودی که در یک سیاره می‌تونید پیدا کنید رو بارگذاری کنید و اگر تمامی موجودات یک سیاره را اسکن کردید و هنوز هم تروفی رو بدست نیاوردید بدونید هنوز هم کار بیشتری دارید


3The Star , Like Dust

Attain 'Trailblazer' status in Space Exploration

رسیدن به وضعیت "Trailblazer" در سفرهای بین فضایی
این تروفی بعد از سه بار استفاده شما از قابلیت Hyper Drive در بازی به دست میاد. روند پیشبرد بازی به این ترتیب هست که شما بارها از سیستم Hyper Drive استفاده می کنید برای همین بدون تلاش خاصی این تروفی رو خواهید گرفت.


 4Foundation

Attain ‘Entrepreneur’ status in Most Units Accrued

رسیدن به حالت "Entrepreneur" به معنای کار آفرین در جست و جوی واحد های پولی بازی
این تروفی بعد از اینکه شما چیزی حدود 250000 واحد پولی بازی را با استفاده از Drop Podهای موجود در بازی به لطف سفینه‌ی فضایی خود پیدا کردید به صورت خودکار باز میشه. البته یک راه ساده‌تر هم هست و اون استفاده از سیگنال اسکنرهای موجود در پایگاه های بازی است که می تونه راه شما را برای بدست آوردن این تروفی هموارتر کنه.


5 Babel-17

Attain ‘Confused’ status in Words Collected

رسیدن به وضعیت "Confused" به معنای سردرگم در جمع آوری کلمات قرائت
این تروفی بعد از اینکه شما ده عدد از لغات بیگانگان را یاد گرفتید باز می شه. برای کسب این تروفی حتما و حتما شما باید در سیاره‌ای فرود بیایید که در آن نشانه‌هایی از وجود جاندار مشخص باشه. بعد از اون شما باید به دنبال بقایای بیگانگان یا همون Alien Ruins و یا سنگ‌های تعلیمات (Knowledge Stone ) باشید که در آن‌ها می‌تونید کلمات جدیدی را فرا بگیرید. البته به غیر از این دو مورد می‌تونید از Monolith‌های موجود در بازی نیز بهر‌مند شوید که در کسب این تروفی کمک شایانی به شما می کنه.


6Contact

Attain ‘Known’ status in Alien Colonist Encounters

رسیدن به حالت "Known" به معنای شناخته شده در اولین رویارویی شما با فرازمینی‌ها و کلونی آنها
این  تروفی بعد از دوبار ملاقات با فرازمینی‌ها به صورت کاملاً خودکار برای شما آزاد میشه و کار سختی نیست.


 7Use Of Weapons

Attain ‘Novice’ status in Ships Destroyed

رسیدن به وضعیت " Novice" به معنای تازه کار در نابود کردن یک فروند کشتی
این تروفی وقتی بدست میاد که شما اولین کشتی دشمن خود را از بین ببرید. این تروفی، شاید به جرات بتونم بگم که آسون ترین تروفی بازی به حساب میاد که گرفتنش کار بسیار بسیار آسونی هست.

No Mans Sky Use Of Weapons Trophy


8 The Star Beast

Attain ‘Archivist’ status in Planet Zoology Scanned

رسیدن به حالت "Archivist" به معنای بایگان در آپلود کردن اکتشاف‌ها و نوآوری‌ها حاصل شده
برای این تروفی اوّل شما باید بتونید بین سیاره‌ها سفر کنید سپس هفت سیاره رو که دارای نشانه‌های حیات هستند را بطور کامل جست و جو و تک تک حیوانات را اسکن و اطلاعات‌شون رو ذخیره سازی کنید بعد از این اتفاق این تروفی بصورت خودکار برای شما ثبت میشه. حتما توجه داشته باشید که آسمان و دریا ها رو هم اسکن کنید . پرنده ها و آبزیان هم جزو موجودات زنده به حساب میان.


9The Longest Voyage

Attain 'Pioneer' status in Space Exploration

رسیدن به وضعیت "Pioneer" به معنای معمار در استفاده از سیستم Hyper Drive  (سیستم بین راهی) میان مسافرت سیاره‌ای
این تروفی بعد از اینکه شما سی بار از سیستم Hyper Drive (هایپر درایو) موجود در بازی برای مهاجرت بین سیاره‌ای استفاده کنید بصورت خودکار برای شما باز میشه.


 10The Space Merchants

Attain ‘Trader’ status in Most Units Accrued

رسیدن به وضعیت "Trader" به معنای بازرگان در جست و جوی واحدهای پولی بازی
 این تروفی در صورتی باز میشه که شما بتونید یک میلیون Units که به نوعی واحد پولی بازی نیز به حساب میاد را جمع کنید. اگه بتونید یک میلیون واحد پولی بازی رو جمع کنید این تروفی بصورت خودکار باز می‌شه. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تونید به تروفی Foundation هم مراجعه کنید. توجه داشته باشید که مثل تروفی Foundation باید این مقدار پول رو همراه داشته باشید. اگر پولهاتون رو خرج کنید ، حتی با وجودی که این مقدار پول رو بدست آوردین و در اصطلاح به سرمایه تبدیل کردین اما تروفی برای شما باز نخواهد شد.


11 The Languages Of Pao

Attain ‘Interpreter’ status in Words Collected

رسیدن به وضعیت "Interpreter" به معنای مترجم در جمع آوری کلمات قرائت
این تروفی پس از یادگیری 75 کلمه از بیگانگان باز میشه، برای یادگیری کلمات بیگانگان شما باید در سیارات دارای حیات به دنبال بیگانگان و بقایای آنها باشید. همچنین می‌تونید در بالای این قسمت نگاهی هم به تروفی Babel-17 بندازید، در بخش توضیحات Babel-17 مطالب مفیدی در رابطه با این تروفی ارائه شده.


12Who Goes There?

Attain ‘Diplomat’ status in Alien Colonist Encounters

رسیدن به وضعیت "Diplomat" به معنای نماینده در رویارویی شما با فرازمینی‌ها
این تروفی بعد از اینکه شما 30 بار با بیگانگان ملاقات کردید بصورت خودکار باز میشه. برای این کار شما باید در سیاراتی که دارای محیط زیست هستند فرو بیایید و اونها رو برای وجود موجودات بیگانه بررسی کنید. برای سرعت گرفتن روند دریافت این تروفی، وقتی وارد یک سیاره شدید ، از Beacon استفاده کنید. اگر پیغام "Advanced Lifeform Detected" رو مشاهده کردید، به این معناست که در اون سیاره NPC وجود داره و باید سیاره رو جستجو کنید.


 13Pattern For Conquest

Attain ‘Notorious’ status in Ships Destroyed

رسیدن به وضعیت "Notorious" به معنای بدنام در نابود کردن کشتی‌های دشمنان
این تروفی وقتی باز می‌شه که شما بتونید پنجاه واحد از کشتی دشمنان خود رو از بین ببرید تا بتونید لقب بدنام را به راستی در بازی بدست بیارید. گرفتن این تروفی کار سختی نیست و در میان تروفی‌های نقره ای، به جرات می‌توان گفت که یکی از آسان‌ترین چالش‌های بازی است.


14 Stranger In A Stranger Land

Attain ‘Robust’ status in Extreme Survival

رسیدن به وضعیت "Roubst" به معنای تنومند در طولانی‌ترین طول عمر
شرط این تروفی اینه که شما باید 20 روز رو بطور مداوم داخل یک سیاره با شدت جو سنگین ( سیاره هائی که در hud با علامت Extreme نمایش داده شده باشن ) سپری کنید و بتوانید از اون محل جان سالم بدر ببرید. کاری سختی نیست! باور کنید دروغ نمیگم. فقط کافی هستش که کمی محتاط‌‌‌ رفتار کنید و احتیاط رو شرط عقل بدونید.


15Symphony For A Lost Traveler

Attain ‘Nomad’ status in On-foot Exploration

رسیدن به وضعیت "Nomad" به معنای خانه بدوش در قدم زنی و پیاده روی
این تروفی از اون دسته تروفی‌های عجیب هستش که خوشبختانه با سبک بازی همخوانی مستقیمی داره. برای بدست آوردن این تروفی شما باید 50 هزار قدم بردارید! این تروفی کمی حوصله می‌خواد ولی اگه شما زیاد اهل جست و جو برروی سیاره‌های بازی باشید کار راحت میشه.


 16Galapagos

Attain ‘Encyclopedia’ status in Planet Zoology Scanned

رسیدن به وضعیت "Encyclopedia" به معنای دایره المعارف در کشف اطلاعات حیوانات
وقتی که به تروفی‌های طلایی می‌رسیم کار کمی سخت میشه، این تروفی وقتی باز میشه که شما برروی ده سیاره تمامی اطلاعات از حیوانات موجود را بدست بیاورید! به عبارتی دیگر برروی ده سیاره شما باید تک تک حیوانات را اسکن و اطلاعات رو استخراج کنید تا این تروفی باز بشه. راهنمای ویژه: برای اسکن هر حیوان یا هر موجودی که بنظر خودتون میتونه مهم باشه اول باید اون رو های لایت (Highlight) کنید و سپس دکمه‌ی L2 رو فشار بدید، باید این کار رو بروی تمام موجودات 10 سیاره ی مختلف انجام بدید !!


17 Space Odyssey

Attain ‘Discoverer’ status in Space Exploration

رسیدن به وضعیت "Discoverer" به معنای کاشف در استفاده از سیستم حمل و نقل
این تروفی بعد از اینکه شما 60 بار از سیستم Hyper Drive  یا همان Travelling Between System استفاده کنید بصورت خودکار باز میشه. سیستم Hyper Drive در بازی هر چه بیشتر استفاده بشه برای دفعه‌ی بعدی نیاز به منابع بیشتری داره پس این تروفی نیاز به جمع آوری مقادیر نسبتا زیادی از منابع Zinc و Carbon  و دیگر منابع مهم داره که بسته به سطح و مرحله شما، لیست بزرگی رو شامل میشه.

 باید 60 بار این کار رو انجام بدید


18The Diamond Age

Attain ‘Magnate’ status in Most Units Accrued

رسیدن به وضعیت "Magnate" به معنای اشراف زده در جست و جوی واحدهای پولی
این تروفی در سطح طلایی کار سختی نیست، برای گرفتن این تروفی باید چیزی حدود 2 میلیون Unit رو جمع کنید اما شاید با خودتون بگید که چطوری میشه این همه واحد پولی  رو جمع کرد؟
Unit های بازی در واقع واحدهای پولی بازی نیز به حساب میان که شما در متداول‌ترین راه می تونید از طریق جست و جو برروی سیارات بدست بیارید یا با استفاده از Farming  پول کافی برای کسب این تروفی رو بدست بیارید به نظر خود من هم گشت و گذار پول زیادی را برای شما به ارمغان نمیاره پس باید با یک روش به اسم Safe Farming Unit آشنا شید:
روش امن: شما باید در سیاره‌ای به دنبال سنگ طلا باشید و آن را معدن کنید سپس این سنگ (که با قیمت خوبی باید خرید کنید وگرنه ضرر میشه) تبدیل به گلد بی دردسر در مقیاس قابل توجهی برای شما میشه.

No Mans Sky Diamond Age Trophy


 19Citizen Of The Galaxy

Attain ‘Babelfish’ status in Words Collected

این تروفی پس از اینکه شما 150 کلمه از بیگانگان یاد گرفتید به صورت خودکار براتون باز میشه ولی برای یادگیری این مقدار شما باید مقداری بیشتر تلاش کنید. شما برای یادگیری این میزان می‌تونید از Monolith های موجود در بازی و یا از سنگ‌های تعلیمات (Knowledge Stone) استفاده کنید که در هر مرتبه فقط یک کلمه به شما آموزش میده. اگه این دو راه برای شما کافی نیست می‌تونید از تعامل با دایره المعارف و تماس با بیگانگان استفاده کنید که برای هر دفعه 20 واحد کربن نیاز داره.


20 What Mad Universe

Attain ‘Ambassador’ status in Alien Colonist Encounters

رسیدن به وضعیت "Ambassador"  به معنای سفیر در برخورد با بیگانگان (رویارویی شما با فرازمینی‌ها)
این تروفی بعد از اینکه شما در بازی 45 بار با بیگانگان ملاقات کنید به راحتی باز میشه. برای اینکار شما همیشه باید به دنبال ایستگاه ها و پایگاه های فضایی بیگانگان باشید که در اونجاها می‌تونید بیگانگان را به راحتی پیدا کنید. البته این رو هم فراموش نکنیم، اگر نخواستید که بیگانگان را در ایستگاه های فضاییشون پیدا کنید میتونید اونها رو در بعضی از سیارات خاص که دارای موجودات زنده هستند هم پیدا کنید. در انتها این نکته بسیار مهم هست که بگم می‌تونید با ساختن چیپ Bypass به گزینه آشکار کننده موجودات فضایی دسترسی داشته باشید که برای ساخت آن شما نیاز 10 واحد پلاتینیوم و 10 واحد آهن دارید.


21The Forever War

Attain ‘Legend’ status in Ships Destroyed

رسیدن به وضعیت "Legend" به معنای افسانه در نابود کردن کشتی‌های دشمنان
برای رسیدن به این تروفی شما باید سفینه فضایی خود را مجهز به توپ‌ها و لیزر‌های مدرن‌تر و بهتر بکنید تا دردسر خاصی برای شما ایجاد نشه، در بازی دشمنان با سینگال‌های مشخصی از سایر دستگاه جدا میشن و حتی در موقعیت‌های خاصی برای شما سیگنال کمک ارسال میشه که می‌تونید به سوی دردسر بشتابید و سفینه دشمن را مورد هدف قرار بدید ولی این را بخاطر داشته باشید که دشمنان در بازی با شما بیشتر صلح جو هستند ولی اگر شما عصبانیشون کنید حسابی از خجالتتون در میان. یک راه ساده برای اینکه شما مزدوران کهکشان را به سمت خودتون فرا بخوانید وجود داره و اون اینه که بعضی از اشیاهای قیمتی موجود در کهکشان را بخرید و با این کارتون اونها برای گرفتن اشیا به سمت شما میان بعضی از این اشیا عبارتند از Radnox  و Omegon  و درنهایت Albumen Pearls


 22The Sentinel

Attain ‘Everlasting’ status in Extreme Survival

این تروفی بعد از اینکه شما بتونید 32 روز را در یک سیاره با جو سنگین و موجودات متهاجم زنده بمونید به صورت خودکار باز میشه برای این کار شما باید با هوای شدید حاکم بر سیاره‌های خاص که بعضی ازاونها هم سمی بنظر می‌رسن و موجوداتی به نام ‌Sentinel ها سر رو دست بشکونید. در زیر یک عکس از Sentinel ها که به نگبهانان کهکشان نیز مشهور هستند برای شما آماده کرده‌ایم:

No Mans Sky The Sentinel Trophy
در آخر باید بدانید که هر سیاره‌ای که موجوداتی به این شکل و اتمسفر سنگین دیدید باید سی و دو روز مداوم در آن زنده بمانید تا این تروفی آزاد شه. من باید با شما رو راست باشم و بهتون بگم که ممکنه سخت‌ترین تروفی بازی این باشه!


23 Have Spacesuit-Will Travel

Attain ‘Adventurer’ status in On-foot Exploration

رسیدن به وضعیت "Adventure"  به معنای ماجراجو در پیاد روی و قدم زنی در بازی
این تروفی بعد از اینکه شما 100000 قدم را با پاهای خودتون سفر کنید آزاد میشه، برای کسب این تروفی لازم هست که شما از تمام سرعت اصلی پیش فرض شخصیت بازی استفاده کنید و در محیط بازی شروع به گشت زنی کنید. سعی کنید در سیاراتی فرود بیایید که دارای محیط زیبا و شادی باشند و در آن سیارات به قدم زنی بپردازید تا فشار این حجم زیاد از مسافتی که باید طی کنید برروی اعصاب شما کمتر بشه. اما نکاتی است که باید برای کسب این تروفی حتما رعایت کنید. سعی کنید همیشه از سرعت حرکت بازی استفاده کنید که میتونید اون رو با فشردن دکمه (R3) ببینید و در محیط آزاد به حالت دستی رفته  که این کار رو می‌تونید با فشردن کلید (R1)  و سپس (X) انجام دهید. به این شکل شما می‌تونید سریعتر این تروفی رو بدست بیارید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.