نویسنده: None دوشنبه، 23 اسفند 1395
ساعت 19:52

راهنما و لیست تروفی‌های بازی Sniper Elite 4

4.6 از 5

راهنمای کامل گرفتن تمامی تروفی های بازی Sniper Elite 4

مطمئنا شما هم مثل ما به گرفتن تروفی بازی ها علاقه دارید ( علاقه ندارید ؟! چرا ؟؟ ) بازی های ژآنر اول-سوم شخص جزو گروه بازی هائی به حساب میان که گرفتن تروفی پلاتینیوم اونها عموما کار سخت و وقت گیریه و احتیاج به کمی کمک و راهنمائی داره و متاسفانه یا خوشبختانه اسنایپر الیت 4 جزو این دست بازیهاست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا راهنمای گرفتن تروفی های بازی اسنایپر الیت 4 رو آماده و منتشر کنیم تا دوستداران تروفی خوشرنگ پلاتینیوم، بتونن با کمک این آموزش راحتتر از قبل ( همونطور که گفتم پلاتینیوم کردن اسنایپر الیت کار سختی نیست اما به صرف وقت و انرژی احتیاج داره ) تروفی های بازی رو بگیرن و لذتش رو ببرن ? در آخر اینکه به جزء تروفی هایی که مرتبط با به پایان رساندن بازی در درجه سختی های مختلف هستند، آزاد کردن سایر تروفی ها کار دشواری نیست و تنها نیازمند صرف زمان بیشتر است.

عنوان : Sniper Elite 4

درجه ی سختی برای گرفتن تروفی Platinium : نرمال کاور بازی Sniper Elite 4 برای ps4

تعداد کل Trophy ها : 51 عدد

تروفی آفلاین : 45 عدد

تروفی های آنلاین : 6 عدد ( اگر به اینترنت دسترسی ندارید متاسفانه نمی تونید روی گرفتن تروفی پلاتینیوم این بازی سرمایه گذاری کنید )

تروفی های مشکل ساز : ندارد

حداقل دفعات انجام بازی برای دریافت پلاتینیوم : 2 مرتبه

زمان مورد نیاز برای دریافت تمام Trophy ها : بسته به تبحر گیمر، بین 25 تا 30 ساعت


1Platinum TrophyBazimag Trophy guide Platinum

Win all other trophies to take your place as the world's greatest sniper

تروفی که هدف اصلی این آموزش و نتیجه ی تلاش شماست. گرفتنش زیادم کار سختی نیست ولی باید کمی حوصله به خرج بدین. البته مسیر درازی رو پیشرو دارین، باید تمام تروفی های برنزی، نقره ای و طلائی رو بدست بیارین تا این تروفی رو دریافت کنین.


2The end of the beginning Bazimag Trophy guide Bronze

Complete Mission 1

این تروفی مربوط به خط داستانی بازی میشه و غیر قابل از دست دادنه پس خیالتون راحت باشه! فقط کافیه مرحله اول (San Celini Island) رو به پایان برسونین.


3We shall fight on the beachesBazimag Trophy guide Bronze

Complete Mission 2

تروفی هایی که با پیشروی در خط داستانی به دست میان یجورائی نقش محرک رو دارن . یعنی وقتی با تموم کردن داستان بازی کلی تروفی می گیرن ، یجورائی تهییج میشین تا برای گرفتن باقی تروفی ها هم آستین بالا بزنین. تنها کاری که برای کسب این تروفی نیازه پایان رسوندن دومین مرحله بازیه (Bitanti Village)


4No compromise is possible Bazimag Trophy guide Bronze

Complete Mission 3

مرحله سوم (Regilino Viaduct) رو به پایان برسونین تا این تروفی ازاد شه. مهم نیست که چجوری یا به چه صورت یا با چه درجه سختی فقط کافیه مرحله رو با موفقیت پشت سر بگذارین.


5Set Europe ablaze !Bazimag Trophy guide Bronze

Complete Mission 4

تروفی های داستانی هر بدی که داشته باشن، از یک نظر برای بازا خوبن. اونم اینه که در مدت زمانی کوتاه می تونن یک قدم به تروفی پلاتینیوم نزدیک تر بشن و این باعث میشه تا انگیزشونم بالا بره. برای این تروفی هم کافیه چهارمین مرحله (Lorino Dockyard) بخش تک نفره رو انجام بدین.


6We shall not fail or falter Bazimag Trophy guide Bronze

Complete Mission 5

بعد از اینکه مرحله پنجم (Abrunza Monastery) بخش داستانی رو به انجام برسونین این تروفی آزاد میشه.


7Never, never, never give upBazimag Trophy guide Bronze

Complete Mission 6

آزاد کردن تروفی های مربوط به مراحل بخش تک نفره یه بازی همیشه کار لذت بخشیه، چونکه در عین آسون بودن قدم به قدم کاربر رو به سمت گرفتن تروفی پلاتینیوم جلو می برن. مرحله ششم (Magazzeno Facility) رو با موفقیت پشت سر بگذارین تا این تروفی رو دریافت کنین.


8Plans are nothing; planning is everything Bazimag Trophy guide Bronze

Complete Mission 7

به محض پایان رسوندن مرحله هفتم (Giovi Fiorini Mansion) این تروفی آزاد میشه.


9Success is not finalBazimag Trophy guide Bronze

Complete Mission 8

مرحله هشتم (Allagra Fortress) آخرین مرحله بخش داستانیه جایی که باید با بخش داستانی بازی خداحافظی کنین و به سراغ کسب تروفی های بخش چند نفره برین. با پایان دادن به آخرین مرحله بخش تک نفره این تروفی آزاد میشه.


10Compounding Your Success Bazimag Trophy guide Bronze

Complete Overwatch 1

این تروفی مربوط به بخش چند نفره (co-op) اورواچ (Overwatch) میشه و برای آزاد کردنش کار خاصی نباید انجام بدین. فقط کافیه بعد از اینکه اولین مرحله از این بخش رو با موفقیت پشت سر گذاشتین از محدوده ی تعیین شده خارج شید.


11Train, Set and MatchBazimag Trophy guide Bronze

Complete Overwatch 2

برای آزاد کردن این تروفی تنها کاری که باید بکنید اینه که بعد از انجام ماموریت خواسته شده در دومین مرحله بخش چند نفره (co-op) اورواچ (Overwatch)، از محدوده تعیین شده خارج شین.


12A Most Singular Expert Bazimag Trophy guide Bronze

Master a single weapon

اسنایپر الیت4 کلا اسحله های زیادی داره. یکی از اسلحه هایی که به نظرتون انجام چالشهاش کار سختی نیست رو انتخاب کنین و با به انجام رسوندن تمام چالش ها این تروفی رو دریافت کنین. من خودم به شخصه برای آزاد کردن این تروفی از اسلحه 1903 Springfield استفاده کردم.


13The Pistol ProBazimag Trophy guide Bronze

100 Kills with a Pistol

کشتن صد نفر با کلت کمری شاید یکم خسته کننده باشه اما ناچارید که اینکارو انجام بدین و اگه می خواین که با استفاده از کلت برای کشتن دشمنان استفاده کنین به نظرم بهتره که مخفیانه عمل کنین تا تجربه بازی با وجود استفاده نکردن از تک تیر انداز براتون هیجان انگیز باشه.


14The Secondary Specialist Bazimag Trophy guide Bronze

250 Kills with a Secondary Weapon

اگه می خواین این تروفی رو بگیرین باید به کمک تفنگی به غیر از اسلحه اصلیتون 250 نفر رو بکشید! کار سختیه اما نشد نداره!


15Rockin' the RifleBazimag Trophy guide Bronze

500 Kills with a Rifle

زیاد خودتونو درگیر گرفتن این تروفی نکنین. با پیشروی در بخش داستانی تعداد کشته ها با تک تیر انداز به بیش از 500 نفر هم می رسه با این اوصاف تمرکزتون رو برای سایر تروفی ها بزارین.


16See You !! Bazimag Trophy guide Bronze

Fully Target Focus 100 times

از Binoculars برای علامتگذاری دشمنان استفاده کنین. نیازی نیست اون ها رو بکشید. فقط کافیه علامت گذاری کنین. این کار رو 100 بار تکرار کنین تا این تروفی براتون آزاد بشه.


17Everything by HalvesBazimag Trophy guide Bronze

Complete 50% of all Secondary Objectives in the Main Campaign

در هر بخش از خط داستانی بازی در کنار ماموریت اصلیت، بازی به شما تعدادی ماموریت فرعی هم میده. 50 درصد از این ماموریت های فرعی رو انجام بدین، این تروفی آزاد می شه.


2Following Orders Bazimag Trophy guide Silver

Complete all Secondary Objectives in the Main Campaign

این تروفی تقریبا همون تروفی بالا هستش با این تفاوت که اینبار باید تمام ماموریت های فرعی رو انجام بدین و حتی یکی از اونا رو هم نباید از قلم بندازید. کار سختی نیست فقط باید کمی حوصله بخرج بدید.


1Keeping your DistanceBazimag Trophy guide Bronze

Total kill distance of 100 Kilometres

فرقی نمی کنه که در بخش تک نفره باشین یا چند نفره، این تروفی یکی از تروفی های زمانبر بازی به حساب میاد که البته راه های زیادی هم برای گرفتنش وجود داره. برای گرفتن این تروفی باید بطور کلی از فاصله ی ی مجموع 100 کیلومتر به دشمن شلیک کنید و اونها رو بکشید. به عنوان مثال وقتی 2 نفر رو از فاصله ی 500 متری می کشید، در مجموع تا اون موقع از فاصله ی 1 کیلومتری kill گرفتین. حالا اگر 4 نفر رو از همون فاصله بکشید، میشه فاصله ی 2 کیلومتری . یعنی نیازی نیست 100 کیلومتر از هدفتون فاصله داشته باشید. اصلا تفنگی رو سراغ دارید که برد تیرش از 3 کیلومتر بیشتر باشه ؟! منظور از این تروفی مقدار مجموع فاصله ی Kill ها هست. همونطور که گفتم راه های میانبر زیادی برای گرفتن این تروفی وجود داره . بعنوان نمونه، در ابتدای مرحله سوم افرادی که روی پل هستند رو با استفاده از دوربین علامتگذاری کنین بعد بازی رو سیو کنید و افرادی که علامتگذاری کردین رو بکشین. دوباره بازی رو از همان نقطه ای که سیو کرده بودین لود کنین و دوباره این افراد رو بکشین اینکار را انقدر تکرار کنید تا تروفی براتون آزاد بشه.


2Ambush King Bazimag Trophy guide Bronze

Kill 100 enemies with traps

با قرار دادن مین در جایی مناسب برای دشمنان تله بذارید تا بتونید در موقعیت مناسب اونها رو بکشید. البته اینکار رو باید 100 بار تکرار کنین تا این تروفی آزاد شه. بنابراین بهتره آزاد کردن این تروفی رو برای تجربه دومتون بزارین چون باعث میشه بازی روندی تکراری و خسته کننده براتون پیدا کنه.


1Are You Insane ?Bazimag Trophy guide Gold

Complete the entire main campaign on Authentic difficulty

در درجه سختی Authentic کار شما برای تموم کردن بخش داستانی کمی سخت میشه. علاوه بر اینکه هوش مصنوعی دشمنان ارتقا پیدا می کنه، مقدار مهمات درون بازی هم کم میشه. بهترین راهکار برای تموم کردن بازی در این درجه سختی،می تونه انجام بازی به صورت چند نفره و مکث کردن بیشتر در طول مراحل باشه. اگر دشمن ها به حضور شما در یه مکان پی ببرن کارتون خیلی سخت میشه. اسنایپر الیت 4 رو میشه بازی حوصله و تحمل دونست . همونطور که ویژگی یک تک تیر انداز حقیقی صبر کردن و منتظر بودن برای یک زمان مناسب برای حمله است، اسنایپر الیت هم این خصوصیت شما رو به چالش می کشه. اگر بعضی ماموریت ها براتون سخت هستن یا بعد از مدتی خسته کننده می شن، اون ماموریت رو رها کنید و بسراغ ماموریت دیگه ای برید. بزارید زمان کار خودش رو انجام بده. بعد از اینکه دوباره انگیزه ی مناسب برای رد کردن ماموریت رو بدست آوردین، دوباره امتحان کنید . ممکنه بار اول و دوم شکست بخورید اما اگر پشتکار داشته باشید و مایوس نشید حتما می تونید.


2Deadshot Demon Bazimag Trophy guide Silver

Complete the entire main campaign on Sniper Elite difficulty

بازی رو در درجه سختی Sniper Elite تموم کنین تا این تروفی براتون آزاد بشه. به توصیه هایی که در تروفی Are You Insane گفتم هم توجه کنین تا به راحتی از پس ماموریت ها بر بیاید


1The Masterful MarksmanBazimag Trophy guide Bronze

Complete the entire main campaign on Marksman difficulty

بازی رو در درجه سختی Marksman تموم کنین تا این تروفی براتون آزاد بشه.


2Mission PossibleBazimag Trophy guide Bronze

Complete the entire main campaign on Cadet difficulty

بازیرو در درجه سختی Cadet تموم کنین تا این تروفی براتون آزاد شه. مثل 3 تروفی قبلی، این تروفی هم با تمام کردن بازی بر روی یک درجه ی سختی خاص باز می شه. توصیه ای که داخل تروفی Are Yoou Insane کردم رو جدی بگیرید تا بتونید این تروفی ها رو بخوبی درو کنید :)


1The Nutcracker - SweetBazimag Trophy guide Bronze

Incapacitate an enemy, then shoot them in the testicles

برای دریافت این تروفی بهتره بازی رو روی درجه سختی Cadet بازی کنین تا دشمنان رو راحت تر بتونین از پا در بیارین، دنبال یه پل بگردین و خودتون رو به دشمنان نشون بدید تا به سمت شما حمله ور بشن یه طوری به اونها شلیک کنین که هنوز جان در بدن داشته باشن بعد با خیال راحت به جای حساسشون که خودتونم دیگه می دونین :D شلیک کنین تا از پا دران و این تروفی آزاد بشه.


2The Organ Grinder Bazimag Trophy guide Bronze

Get at least one killshot on every organ

برای آزاد کردن این تروفی باید در طول بازی دست کم یکبار به هر بخش از بدن دشمنان خود شلیک کرده باشین. اعضای بدنی که باید معیار قرار دهید به این شرح هستن: سر، جای حساس :)، قلب، ریه، کبد، معده، روده، چشم


1Dirty TacticsBazimag Trophy guide Bronze

Kill an enemy via a booby trap

در حین جستجوی جنازه ها برای مهمات، اگر S-mine یا teller mine داشته باشید، می تونید با استفاده از دکمه R1 بر روی جنازه مین بگذارین. بعد از اینکه اینکار رو کردین با ایجاد سر و صدا توجه سایر دشمنان هم به این مکان جلب می شه. حالا دور بایستین و ببینید چه اتفاقی میفته !


2Demolition Fan Bazimag Trophy guide Bronze

Satchel Charge 25 manned vehicles/pillboxes/pantherturms

از اونجایی که هوش مصنوعی ها علاقه زیادی به رانندگی دارن در طول بازی با رانندگان زیادی مواجه می شید، این فرصت هایی که براتون پیش میاد رو غنیمت بشمارید و با کشتن راننده هر کدوم از این ماشین ها بر روی اونها بمب ساعتی بگذارید و دکمه مربع رو نگه دارین تا شمارش معکوس آغاز بشه. این رو هم بگم که یه وقت به باک اونا شلیک نکنید چون به عنوان یک قتل با اسلحه به حساب میاد. اینکار رو باید 25 بار تکرار کنین.


1Fire and BrimstoneBazimag Trophy guide Bronze

Kill 5 enemies with a single artillery strike

برای اینکه این تروفی رو آزاد کنین باید در ابتدا یک Spotter رو از پا در بیارید بعد جسدش رو بگردین تا سلاح منور انداز رو پیدا کنین. بعد از اینکه این سلاح رو پیدا کردین باید به دنبال پنج هوش مصنوعی که در نزدیکی هم باشند بگردید و منور را به طرف آنها شلیک کنید تا مورد حمله قرار بگیرن.


2Sniper Interrupted Bazimag Trophy guide Bronze

Kill 5 Snipers before they see you

پنج نفر رو با تک تیر انداز بدون اینکه شمارو ببینن از پا در بیارین. Cadel بهترین درجه ی سختی برای گرفتن این تروفی به حساب میاد. چون در این درجه سختی هوش مصنوعی ها کمی کند ذهن می شن :D و در شرایط خوب می تونین بدون اینکه دیده بشید اونا رو بکشین.


1Mother knows bestBazimag Trophy guide Bronze

Complete all Mother Hen secondary missions in the main game

بعد از گرفتن تروفی Following Orders این تروفی رو هم خواهید گرفت


2Weaver's Warrior Bazimag Trophy guide Bronze

Complete all OSS Secondary Objectives in the main campaign

بعد از اینکه تروفی Following Orders رو گرفتید، این تروفی رو هم می گیرین


2Challenge Accepted Bazimag Trophy guide Silver

Complete all challenges in a single mission

Challenges یا به عبارتی چالش های هر مرحله بعد از اینکه حداقل یکبار اون ها رو تموم کردین برای شما به نمایش در میان. از اونجایی که همه این چالش ها آسان نیستن و برخی از اونها به بار ها و بار ها تکرار نیاز دارن، به همین خاطر به شما توصیه می کنم که مرحله ای رو انتخاب کنید که چندین بار تکرار کردن اون کمتر روی روان و اعصابتون تاثیر بزاره !! لازم به توضیحه که فقط لازمه چالش های یک مرحله رو انجام بدید.


1Variety is the Spice of DeatBazimag Trophy guide Silver

Get a kill with every weapon

برای اینکه این تروفی رو آزاد کنین باید با هر کدوم از سلاح های موجود در بازی حداقل یک نفر رو کشته باشین. لیست سلاح ها به ترتیب زیر هستند :

ریفل ها:

Springfield (Starter weapon) - Carcano - Gewehr 43 ( G43 ) - Mosin-Nagant - Mannlicher - Lee-Enfield - KAR98K ( Carbiner )

تفنگ های قابل حمل به عنوان دومین اسلحه :

Thompson (Starter weapon) - FNAB - MP 40 - Trench gun - MAB 38 - MKB 42 - Panzerfaust - FG 42

تفنگ های کمری:

 Welrod (Starter weapon) - AP 38 - Luger - M 1911 - Webley

سلاح های فوق رو می توانین با پیشروی در بخش داستانی بیابین و نیازی نیست که حتما اونارو خریده باشین. اسلحه MG42 در ماموریتی که جزء یکی از ماموریت های محتوای اضافی Target: Fuhrer قرار داره اما با این وجود در طول بازی اصلی نیز می توانین اونرو بیابین البته پیدا کردنش زیاد هم آسون نیست!
توجه داشته باشین که اگه  با این سلاح ها به یک ماشین شلیک کنید یک کشتار برایتان به حساب نمی آید حتما باید یک هوش مصنوعی رو بکشین.


2Silent But Deadly Bazimag Trophy guide Bronze

Kill 100 enemies with suppressed ammo

در طول بازی همه چی به مقدار مهمات شما بستگی داره البته نیازی به نگرانی نیست چونکه در طول بازی هم شما می توانین مهمات اضافی بخرین. اگه دوبار با سرعت بر روی D-pad بزنین می توانین تیراتونو به این تیر هایی ویژه تغییر بدین. با این تیر ها باید 100 نفر رو بکشین اگه اینکار براتون در بخش داستانی سخته از مود Survival استفاده کنین.


1Still Ain't Got Time to BleedBazimag Trophy guide Silver

Complete a single player mission without using a Medikit or Bandage

یکی از مراحل بازی رو بدون اینکه زخماتون رو پانسمان کنین با موفقیت به پایان برسونین. در اصطلاح اینکه هلث نخورید !
دو راه برای دریافت این تروفی وجود داره :
1. با احتیاط بازی کنید از راه دور تیر اندازی کنید و سعی نکنین بی گدار به آب بزنین. بهتره درجه سختی Cadet رو انتخاب کنین.
2. با یکی از دوستان خود در حالت coop یکی از مراحل رو به انتخاب خودتون به پایان برسونین.


2On Yer Head, Son Bazimag Trophy guide Bronze

Kill enemies with 3 different environmental drop kills

برای اینکه با استفاده از عوامل طبیعی موجود در بازی دشمنان رو از پا در بیارین بهترین مرحله، مرحله Target: Fuhrer هست که در محتوای اضافی بازی وجود داره. بخش های قابل تخریب در این مرحله عبارت اند از : دستگاه حمل بار، مین و اشیای تخریب پذیر دیگر


1My Rifle is My Best FriendBazimag Trophy guide Silver

Complete a main campaign mission with rifle kills only

برای اینکه این تروفی رو آزاد کنین باید در یکی از مراحل فقط به تک تیر انداز خود تکیه کنین و از سلاح دیگری استفاده نکنین. سومین مرحله بازی بهترین مرحله برای این تروفی می باشه و اگه درجه سختی Cadet رو هم انتخاب کنین مثله آب خوردنه.


2The Collector Bazimag Trophy guide Silver

Collect all Last Letters, Letters From Home, and Letters To Home in the main game

کلکسیون ها در واقع چالشی ترین تروفی بازی به حساب میاد، به خصوص نامه های آخری که باید پیدا کنین کار هر کسی نیست ! باید هر جسدی که می بینین رو بگردین !! هرچند که روش های مختلفی برای اینکه بفهمین کدوم یکی از پیاده نظام ها این نامه ها رو دارن وجود داره، اما با این حال بهترین راهکار اینه که تمام اجساد رو بگردین.
برای پیدا کردن تمامی کلکسیون ها باید هشت مرحله اصلی بازی و دو مرحله چند نفره overwatch رو زیر و رو کنین.


1Master-At-ArmsBazimag Trophy guide Silver

Fully master a rifle, secondary weapon and pistol

هر تفنگی که با استفاده از آن راحت تر هستید را از منو انتخاب کنید و با انجام چالش هایی که در صفحه مربوطه نوشته شده این تروفی رو آزاد کنین. از هر دسته بندی انجام شده برای سلاح ها حداقل باید تمام چالش های یک اسلحه را انجام داده باشین


2A Bird in the Hand...Bazimag Trophy guide Bronze

Shoot all Stone eagles

همانطور که در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم به دست آوردن تروفی کلکسیون کار سختی به حساب میاد. این تروفی هم بخشی از همون تروفی کلکسیونه و برای باز کردنش باید به تمام مجسمه های سنگی عقاب شلیک کنین. معمولا با پای پیاده نمی تونین به این مجسمه ها برسید . دلیلش اینه که اونا در نزدیکی دریا ها یا بر روی کوه ها قرار دارن


1Greatest HitsBazimag Trophy guide Bronze

Find all sniper reports

همانطور که در بالا نیز به این موضوع اشاره کردیم به دست آوردن تروفی کلکسیون کار سختی به حساب میاد. این تروفی نیز بخشی از همون تروفی کلکسیونه و برای باز کردنش باید گزارشات هر یک از تک تیر انداز ها رو پیدا کنین بهترین راهکار هم گشتن تموم اجساده.


2Dogface Bazimag Trophy guide Bronze

Reach character rank 5

باید به رنک 5 برسین تا این تروفی آزاد بشه.


1JarheadBazimag Trophy guide Silver

Reach character rank 25

این تروفی رو زمانی می گیرید که کارکترتون به رنک 25 برسه !


2Veteran Bazimag Trophy guide Gold

Reach character rank 50

مثل تروفی های Dogface و JarHead ، این تروفی هم بر اساس لول کارکترتون باز میشه . برای این تروفی باید به رنک 50 برسید. برای اینکه به رنک 50 برسید باید میزان XP شما از مرز 1 میلیون گذشته باشه. بعد از انجام بازی بر روی درجه سختی Cadet و صد در صد کردن محتویات اضافی، مقدار XP شما به 1 میلیون می رسه و این تروفی براتون آزاد می شه.


1Gotta Cap 'em AllBazimag Trophy guide Bronze

Kill one of each infantry type

برای گرفتن این تروفی باید از نیرو های هر گروه دشمنی که با شما درگیر میشن دست کم یک نفر رو بکشید . احتمال اینکه این تروفی از قلم بیفته خیلی کمه . با تمام کردن بازی بطور معمول این تروفی رو خواهید گرفت. بطور کلی نیروهائی که با شما درگیر میشن در یکی از دسته های زیر قرار می گیرن:
پیاده نظام
جاگر
فاوست سپاهی
تک تیر انداز (اگر قصد دارین تمام گزارشات تک تیرانداز ها را پیدا کنین هم باید این کارو بکنین)
افسر
پشتیبانی جاگر ها
Spotter ها (اونا همیشه تفنگ منور انداز رو دارن)
اپراتور رادیو (یکی از ماموریت های مرحله دوم هم هست)


2Survival of the FittestBazimag Trophy guide Silver

Complete all waves in a survival session

در مود survive 12 راند موج های دشمن رو با موفقیت پشت سر بگذارین. تموم کردن این مود در درجه سختی Cadet کار خیلی آسونیه. توجه داشته باشین که اگه دو نفر هم باشین هیچ فرقی در تعداد موج های دشمنان وجود نداره بنابراین اگر با یکی از دوستان خود این مود را انجام بدین در مدت زمان کمتری می توانین اونارو به پایان برسونین.
همیشه شما می توانید به عنوان هاست یک سرور راه اندازی کنین تا سایرین به شما بپیوندن.


1Competitive NatureBazimag Trophy guide Bronze

Complete at least one match in each mode

تنها کافیه تا در هر یک از مود های در نظر گرفته شده برای بازی حضور داشته باشین مهم نیست که حتما ببرین حضورتونم کافیه.
لیست مود های بازی به شرح زیر است :
- Deathmatch
- Team Deatchmatch
- Distance King
- Team Distance King (بهترین مکان برای تلاش برای گرفتن کیل در فاصله 100 کیلومتری است)
- No Cross
- Control
از اونجایی که این مود ها به صورت 1 به 1 هم قابل بازی هستن، اگه دوست یا آشانایی دارین که اون هم علاقه زیادی به جمع کردن تروفی ها داره، باهاش این مود ها رو به پایان برسونین. طبق آمارگیری های انجام شده اگر اینکار رو انجام بدین هر مود 15 دقیقه زمان میبره. تقریبا زمان کل انجام دادن تمام این مود ها 2 تا 2.5 زمان می بره. البته مود Radio Capture به صورت 1 به1 قابل بازی نیست.


2Channel ChangerBazimag Trophy guide Bronze

Take control of the enemy held radio and capture it with just seconds remaining

یکی از بازی های مود Radio Capture رو بازی کنین و در حالیکه تیم A هستین قبل از تموم شدن شمارش معکوس radio تیم مقابل را به پایگاه خود برگردونین تا این تروفی آزاد شه


1The Best of the Best of the BestBazimag Trophy guide Bronze

Complete the entire main campaign on Authentic difficulty with no manual saves

تنها کافیه بازی رو در درجه سختی Authentic به پایان برسونین این تروفی به طور اتوماتیک وار آزاد میشه.


1The Path of Most ResistanceBazimag Trophy guide Bronze

Destroy the plane using a Bolt-Action Rifle

در آخر مرحله 8 که باید مانع پرواز هواپیما مورد نظر بشین باید کار زیر رو انجام بدین تا این تروفی آزاد شه :
در این مرحله باید قبل از اینکه هواپیما تیک آف کنه به هر دو موتور اون شلیک کنین تا مرحله به پایان برسه اما با اینکار این تروفی آزاد نمیشه. برای اینکه این تروفی رو آزاد کنین باید بعد از اینکه هواپیما در آسمان به پرواز در اومد به موشکی که در زیرش قرار داره یا موتور هاش شلیک کنین. این موضوع رو بدونین که وقتی هواپیما در آسمان به پرواز در میاد تنها برای چند شلیک فرصت دارین.
این ماموریت رو به صورت دو نفره هم می توانین انجام بدین اما تروفی رو هاست دریافت می کنه.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1395
    نظرها: 6
    تشکر: 1
    تشکرشده: 7
    کنسول‌های بازی:

    خیلی مختصر و مفید بود . البته سازنده های بازی هم دیگه شورش رو در آوردن . 51 تروفی !!! چه خبره مگه ؟ فکر کردن شکلاته که هر چی بیشتر بهتر :||
    یکمی بیشتر برای تروفی های سخت توضیح بدی بد نیست :nothi: مثلا تروفی The collector رو شما نوشتین گرفتنش کار سختیه :|| خوب چیکار کنیم که ساده تر بشه :bored: برای 2 تروفی بعدش هم نوشتین همونطور که بالا گفتیم تروفی کالکتور گرفتنش سخته ؟!؟

    ‏مهمان و ‏مهمان و ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.