نویسنده: None دوشنبه، 07 فروردين 1396
ساعت 18:42

راهنما و لیست تروفی های بازی Nioh

4.8 از 5

راهنمای کامل گرفتن تمامی تروفی های بازی nioh

همیشه بازی های نقش آفرینی، ماجراجویانی را می طلبند که سخت کوش و در حین حال بازی خور باشند! اگر غیر از این باشد، بازیباز در همان ابتدا از بازی زده شده و یا در نیمه ی راه پا پس می کشد. مطمئنا شما که Nioh بازی می کنید از قشر بازی خوران هستید. برای هموارتر کردن کار شما در گرفتن تروفی های Nioh، پرمخاطبترین بازی امسال و محبوبترین عنوان نقش آفرینی بر اساس تعداد لایک های این بازی در بخش پروفایل بازی های وبسایت بازی مگ، تصمیم به نگارش راهنمای تروفی های این بازی گرفتیم و بعد از ساعت ها بی وقفه کار توانستیم مطلبی که در ادامه آن را مشاهده می کنید آماده کنیم.
در این مطلب تمام سعیمان را کرده ایم تا از هیچ توضیحی کنم نگذاریم (البته می دونین که انسان جایز الخطاست) اما با این وجود شاید توضیحات برخی از تروفی ها آنطور که باید و شاید گویا نبوده یا توقع شما را  بعنوان یک راهنما یا آموزش برآورده نکند!! اگر اینطور بود در بخش نظرات مشکل خود را با ما در میان بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم.

عنوان : Nioh

درجه ی سختی برای گرفتن تروفی Platinium : تقریبا سخت :) کاور بازی nioh برای ps4

تعداد کل Trophy ها : 47 عدد

تروفی آفلاین : 47 عدد

تروفی های آنلاین : 0

تروفی های مشکل ساز : ندارد

حداقل دفعات انجام بازی برای دریافت پلاتینیوم : 1 مرتبه (مراحل همیشه از منو بازی قابل تکرار هستند)

زمان مورد نیاز برای دریافت تمام Trophy ها : بسته به تبحر گیمر، بین 75 تا 150 ساعت!!؟

مطالبی که برای پیشبرد بازی Nioh به شما کمک خواهد کرد :

راهنمای بازی Nioh قسمت اول

راهنمای Nioh برای علاقه مندان، قسمت دوم

راهنمای Nioh برای دوستداران این بازی، قسمت آخر

پروفایل بازی های وبسایت بازی مگ

راهنما و بهترین استراتژی مبارزه با سخت ترین باس بازی Nioh یعنی Hino-Enma

راهنمای مبارزه با سومین باس قدرتمند Nioh با نام Nue


1You Are NiohBazimag Trophy guide Platinum

Obtained all trophies

زمانی که تمام تروفی های بازی رو بگیرید به تروفی پلانتینیوم دست پیدا می کنین.


2Samurai of Legend Bazimag Trophy guide Bronze

Completed all missions

تمام مراحل اصلی، فرعی، مراحل آموزشی Dojo و مراحل Twilight رو با موفقیت پشت سر بگذارین تا این تروفی آزاد بشه. نیازی به انجام دوباره مراحل بازی با درجه سختی های دیگه نیست. مراحل فرعی یا ماموریت های جانبی به طور اتوماتیک وار بعد از اینکه مراحل اصلی رو تموم کردین براتون آزاد میشن. بعضی از ماموریت های جانبی به صورت دنباله ای هستن. یعنی اینکه برای انجام یکی از اونها باید ماموریت پیش از اون رو هم انجام داده باشین. تنها یکی از مراحل بازی مخفیه که اونم بعد از انجام مراحل آموزشی Dojo در قالب یک ماموریت جانبی جدید به منطقه Omi اضافه میشه. در این مرحله مخفی، شما باید به همراه یک هوش مصنوعی تعدادی هیولا و رئیس اونها Nue را نابود کنید. ( لینک مقاله ی مربوط به استراتژی مبارزه با Nue در ابتدای مطلب درج شده )
مراحل Twilight به صورت اتوماتیک وار در حاشیه سمت چپ نقشه بازی دیده میشن. شناسه ی اونها هم چشم های قرمز درخشان هستن. این ماموریت ها به صورت دوره ای در ساعات مختلفی از روز تغییر می کنن. اگر ماموریتی رو انجام داده بشید، وقتی بسراغشون برید، به رنگ قرمز دیده می شن. از اونجایی که این ماموریت ها، از حالت عادی سخت تر هستن، توصیه می کنم که بعد از اتمام خط داستانی بازی به سراغ اونها برید. چرا که ممکنه لازم باشه اونها رو چندین بار تکرار کنید. البته بعضی از اونها درجه سختی پایین تری دارن و در مدت زمانی کوتاه می تونین تمامشون کنید. برای اطلاع از درصد تکمیل مراحل بازی به این صورت عمل کنین:

Touchpad > Titles > Gameplay Record > Other > Mission achievement rate (%)

لیست مراحل Twilight (داخل پرانتز سطح هر مرحله گفته شده) :

The Blessed Village (15)
An Ominous Cavern (20)
The Squirming Sprite (30)
Foreboding Seas (49)
The Best and the Worst (75)
The Bleeding Spider Lily (90)
Where Dark Forces Gather (100)
Bearer of Ill Tidings (125)
Evil in the Ether (145)

دو تا از دشوارترین مراحل بازی رو ماموریت های جانبی A Meeting on the Other Shore  و The Two Kings: Nioh به خودشون اختصاص میدن که باید در یک زمان با دو باس مختلف مبارزه کنین. استراتژی موثر در این مبارزه، استفاده از Soulstonesها برای بالابردن قدرت Living Weapon (سلاح زندگی) هست. اینکار رو پشت سر هم چندین بار انجام بدید تا باس ها در کوتاه ترین زمان ممکن از میدان به در شوند.


3The Beginning of a SamuraiBazimag Trophy guide Bronze

Reached level 10

کاراکتر خود را به لول 10 برسونین تا این تروفی آزاد بشه.


4Full-fledged Samurai Bazimag Trophy guide Bronze

Reached level 100

کشتن دشمنان و انجام ماموریت ها به شما amrita می دهد که با استفاده از آنها در shrine ها می تونین لول یا سطح کاراکتر خودتون رو ارتقا بدید. با پایان رسوندن خط داستانی بازی، شما باید به راحتی به لول 100 رسیده باشین. اگر بعد از تمام کردن بازی، چند لول تا لول 100 فاصله دارین، تعدادی مراحل New Game+ انجام بدین. چرا که با تکرار مراحل اصلی امتیازهای بالایی نصیبتان می شود و با این استراتژی، رسیدن به لول 100 زیاد زمانبر نخواهد بود.


5Ultimate ProBazimag Trophy guide Silver

Reached maximum proficiency with your first weapon

حداکثر امتیاز مهارت برای یک سلاح 999,999 هست. همیشه بعد از هر بار ضربه زدن به دشمنان امتیاز مهارت سلاحتان افزایش پیدا میکنه. اگر در طول بازی تنها از یک سلاح برای از پای در آوردن دشمنان خود استفاده کنین، با پیشروی در نیمه های خط داستانی بازی امتیاز مهارت آن سلاح به حداکثر خود میرسه. برای مطلع شدن از امتیاز مهارت هر یک از سلاح های خود هنگامیکه در حال مشاهده وضعیت کاراکتر هستید دکمه R1 را فشار دهید تا به بخش مربوطه هدایت بشین.
اگر نمی خواین روی این تروفی وقتتون زیاد تلف بشه بهترین راهکار اینه که از بخش New Game+ تعدادی مرحله انجام بدین. مراحل این بخش از سطحی بالاتر و آیتم های divine بیشتری برخوردارن. تمام این موارد باعث سرعت بخشین به ارتقای مهارت سلاحتان می شه. بهترین مرحله برای انجام اینکار هم اولین مرحله Isle of Demons است که در بخش New Game+ لولی حوالی 180 داره، اگه در اولین تلاش خود برای رسوندن امتیاز مهارت یک سلاح به عدد مد نظر ناکام بودین دوباره این مرحله را تکرار کنین. طبق بررسی های انجام شده رساندن امتیاز مهارت هر سلاح به 999,999 نیم ساعت و تمام سلاح ها حدودا 2 ساعت زمان می بره.


6Sword Master Bazimag Trophy guide Bronze

Acquired mystic art for the sword

برای این تروفی و همینطور چند تروفی بعدی که به Mystic art و بدست آوردن اون برای سلاح های مختلف مربوط میشه، تروفی Kusarigama Master رو مطالعه کنید.


7Dual Sword MasterBazimag Trophy guide Bronze

Acquired mystic art for the dual swords

توضیحات تروفی Kusarigama Master رو مطالعه کنین.


8Spear Master Bazimag Trophy guide Bronze

Acquired mystic art for the spear

به توضیحات تروفی Kusarigama Master مراجعه کنید.


9Axe Master Bazimag Trophy guide Bronze

Acquired mystic art for the axe

تروفی Kusarigama Master رو مطالعه کنین.


10Kusarigama MasterBazimag Trophy guide Bronze

Acquired mystic art for the kusarigama

آزاد کردن این تروفی تنها بعد از به پایان رسوندن مرحله ی Immortal Flame در منطقه Sekigahara امکان پذیره. پایان رسوندن این مرحله، مراحل آموزشی جدید رو در dojo براتون آزاد می کنه که به واسطه اون می تونین هنرهای mystic یا به اصطلاح هنر های عرفانی رو برای سلاح kusarigama تهیه کنین. البته برای انجام اینکار باید امتیاز مهارت سلاح ذکر شده حداقل 500000 باشه. اگه یه وقت بعد از اینکه این مرحله رو تموم کردین امتیاز مهارت سلاحتون به این حد نرسیده بود هیچ جای نگرانی نیست و می توانین بعدا که به این امتیاز مهارت دست پیدا کردین این قابلیت رو برای سلاحتون خریداری کنین. برای گرفتن این مهارت برای باقی اسلحه هائی که دارید هم دقیقا باید همین روند رو انجام بدید.


11Ninjutsu Master Bazimag Trophy guide Bronze

Acquired mystic art for Ninjutsu

اگه می خواین این تروفی رو از دست ندین باید مرحله A True Ninja  در بخش آموزشی dojo رو انجام بدین. در ادامه می گم که باید چکار کنین!
برای آزاد کردن این مرحله باید 20 امتیاز attribute داشته باشین و مرحله اصلی A Defiled Holy Mountain رو هم پشت سر گذاشته باشین.
علاوه بر این باید در کوئست لاین dojo به نام The Way of the Ninja لول های Novice, Adept, و Veteran رو تموم کرده باشین، به دست آوردن هر یک از این لول ها نیازمند +5 امتیاز dexterity هست (5 برای Novice، 10 برای Adept، 15 برای Veteran و 20 برای A True Ninja). بعد از اینکه این کارها رو به درستی انجام دادین مرحله A True Ninja در بخش آموزشی dojo براتون باز میشه. وقتی این مرحله رو تموم کنین mystic art رو می تونین برای سلاح Ninjutsu تهیه کنین.


12Onmyo Magic MasterBazimag Trophy guide Bronze

Acquired mystic art for Onmyo Magic

کسب این تروفی تنها بعد از انجام دادن مرحله A Greater Harmony در بخش آموزشی dojo امکان پذیره. برای اینکه این مرحله رو آزاد کنین باید 20 امتیاز attribute در بخش Magic داشته باشین و مرحله اصلی A Defiled Holy Mountain رو هم به پایان رسونده باشین.
همچنین شما باید در کوئست لاین دوجو The Way of the Onymo لول های Novice, Adept, و Veteran رو تموم کرده باشین، به دست آوردن هر یک از این لول ها نیازمند +5 امتیاز Magic می باشن (5 برای Novice، 10 برای Adept، 15 برای Veteran و 20 برای A Greater Harmony). با انجام دادن اینکار ها مرحله A Greater Harmony در بخش آموزشی dojo آزاد میشه و وقتی این مرحله رو با موفقیت پشت سر بگذارین mystic art سلاح Onmyo Magic برای خرید در دسترس قرار می گیره.


13Fashionista Bazimag Trophy guide Bronze

Changed your hair style or beard

قدم اول : صرف مقدار زیادی پول در آهنگری (فکر می کنم سریعترین راه برای انجام این کار خرید کتاب Reincarnation باشه). اینکار به شما امتیاز patronage میده که به وسیله اون می توانین آیتم هایی رو با آهنگر مبادله کنین.
قدم دوم : در حالیکه در منو آیتم های فروشگاه آهنگری به سر می برین با استفاده از دکمه مثلث با تام (صاحب آهنگری) صحبت کنین، از میان جملات به نمایش در آمده بر روی صفحه جمله I have a request for Tome را انتخاب کرده و سپس “Unlock Barber Menu” را انتخاب کنین.
در طول بازی شما به طور ناخواسته زیاد به این آهنگری سر می زنین و از اون خرید می کنین و همه پول هایی که در این فروشگاه خرج می کنین محاسبه میشه و به ازاش امتیاز patronage به شما داده میشه. تنها یک امتیاز patronage کافیه تا منو سلمانی برای شما آزاد شه. وقتی این منو رو آزاد کردین می تونین مدل مو یا ریش خودتون رو تغییر بدین.


14Latest Masterpiece Bazimag Trophy guide Bronze

Forged an item

برای فورج کردن یا جدا سازی اجزای یکی از سلاح هاتون، به آهنگری برید و از بخش منوی سلاح مورد نظر، گزینه Forge رو انتخاب کنین. با اینکار اجزای سلاحتون از هم جدا میشه و در هنگام نیاز می تونین از اونا برای شخصی سازی سایر سلاح ها استفاده کنین. البته با انجام هر کدوم از ماموریت های بازی هم یکسری قطعات برای شخصی سازی به عنوان پاداش به شما داده میشه.


15 Regular Smith CustomerBazimag Trophy guide Silver

Made a total of 60 requests at the blacksmith

درخواست هایی از صاحب آهنگری دارید، نیازمند امتیاز patronage است. امتیاز patronage شما با مقدار پول خرج شده در فروشگاه آهنگری رابطه مستقیم داره. هر چی بیشتر خرج کنین سطح patronage شما بالاتر میره و امتیازات بیشتری دریافت می کنین. برای انجام درخواست از صاحب آهنگری هنگامی که در فروشگاه آهنگری هستید بر روی دکمه مثلث کلیک کنین و جمله I have a request for Tome را انتخاب کنین. درخواست ها شامل تخفیفات، قیمت خرید و فروش سلاح ها و ... میشه. اینکار رو باید 60 بار تکرار کنین. طبیعتا مطلع هستین که باید هزینه های زیادی برای آزاد کردن این تروفی پرداخت کنید چون بالا بردن سطح patronage کار زمانبریه. یادتون باشه که بعد از ماموریت جانبی The Trail of the Master فروشگاه استاد آهنگری به نام Muramasa هم براتون باز میشه و تعداد درخواست هایی که از اون داشته باشید هم برای این تروفی محاسبه میشه.
برای اینکه کار دریافت این تروفی رو برای خودتون آسون تر کنین، همیشه آیتم هایی که بهشون نیاز ندارین رو در آهنگری بفروشین تا بتونین از صاحبش برای قیمتی که این آیتم ها رو می خره سوال بپرسین. تمامی این سوالات به عنوان درخواست محسوب می شن و می تونن به شما برای بدست آوردن این تروفی کمک کنن.
طبق آمار گرفته شده برای انجام 60 درخواست از این دو آهنگر باید 20 میلیون در فروشگاهشون خرج کرده باشین.
تا 30 درخواست اول به ازای هر 200,000 تایی که در فروشگاه خرج می کنین یک امتیاز درخواست به شما داده میشه. اما از این تعداد درخواست به بعد باید مبلغ بیشتری رو صرف کنین تا امتیاز درخواست رو دریافت کنین. بعضی اوقات وقتی با Muramasa صحبت می کنین در جواب میگه چطوری می توانم کمکتون کنم؟ اگر این رو ازتون پرسید در لیست جملاتی که در صفحه به نمایش در میاد ببینین که جمله ای مربوط به انجام درخواست ازش وجود داره یا نه. اغلب اوقات اینکار جواب میده و شما می تونین بدون صرف مقدار زیادی پول در فروشگاش یه درخواست هم ازش بکنین. این باعث سرعت بخشیدن به کار شما و دستیابی به تروفی regular smith customer در کوتاهترین زمان ممکن میشه.
مهم نیست که با پول خودتون چه چیزی رو از آهنگری می خرید. حتی می تونین آیتم های گرون قیمتی مثل کتاب Reincarnation رو هم خریداری کنین. هر پولی که در فروشگاه های آهنگری خرج کنین حساب میشه پس هیچ جای نگرانی نیست. شما می تونین شمشیر یا زره های گرون قیمت رو بخرین و بعد به آهنگر بفروشینش، با تکرار اینکار می توانین به کار خودتون سرعت ببخشید و پول کمتری رو هم هزینه کنین.
توجه : خرید جنسی که فروختید حساب نمیشه، پس نمی تونین بازی رو با خرید و فروش دوباره یک آیتم گول بزنین.


16Master of Quality Bazimag Trophy guide Silver

Collected all the best materials

در بازی از 2 راه همیشه می تونین قطعات شخصی سازی سلاح ها رو بدست بیارید : یکی جدا کردن اجزای سلاح ها در آهنگری و دوم انجام ماموریت ها و دریافت قطعات شخصی سازی به عنوان پاداش. البته گاهی اوقات در مراحل Twilight هم می تونین این قطعات رو پیدا کنین. همیشه سعی کنین جسد هیولا های Yokai رو هم بگردین. امکان اینکه اونها با خودشون از این قطعات حمل کنن هم وجود داره.


17TeamworkBazimag Trophy guide Bronze

Completed 10 missions with NPC or in the “Yokai Realm with a companion” with other users.

این تروفی رو به صورت سولو در ساب میشن Greater Demon Hunting در منطقه Kinki می توانین آزاد کنین. این مرحله تعدادی هوش مصنوعی داره که باید اونارو از پا در بیارین، این مرحله رو 10 بار انجام بدین تا این تروفی رو کسب کنین. البته ساب میشن Master of the Twin Blades منطقه Omi هم انتخاب خوبی برای گرفتن این تروفیه و خود من هم برای این تروفی ازش استفاده کردم. این ماموریت جانبی زمانی آزاد میشه که امتیاز مهارت گرفتن دو شمشیر در دست رو به 500,000 رسونده باشین و مرحله آموزشی dojo مربوطه رو برای گرفتن mystic arts انجام داده باشین.
اگر هم علاقه ای به تجربه سولو ندارین می تونین این تروفی رو به صورت co-op آزاد کنین. برای اینکار از طریق نقشه بازی به Yokai Realm (قلمرو یوکای) برید و با شریک یا همکار یا همراهتون، 10 ماموریت به صورت اتفاقی یا رندوم انجام بدین تا تروفی آزاد بشه. اگه دوستی هم دارید که مثل خودمون به گرفتن تروفی علاقه داره، یک سرور Private بسازین و با گذاشتن رمز برای سرور، با خیال راحت با دوستتون به تجربه مراحل بپردازید


18Yokai Telepathy Bazimag Trophy guide Bronze

Communicated with a yokai 10 times

شما برای برقراری ارتباط با یک yokai  باید از زبان بدن (بادی لنگویج)استفاده کنین. اینکار تنها بر روی Nurikabe ها (دیوار هایی که چشم دارن و به شما حمله ور می شن) و یا Mujina ها (اونا گاهی از جعبه بیرون میان و ادای شما رو در میارن) امکان پذیره.
دیوار ها گزینه بهترین. بهتره برای این تروفی شانستون رو در مرحله ی دوم بازی یعنی (Deep in the Shadows) امتحان کنید. بعد از اینکه به غار وارد می شید و با ازدحامی از خفاش ها رو برو می شین، در کنارتون یک اتاق می بینین که یه سری هوش مصنوعی هم در کنارش منتظر شما هستن. در اون اتاق یک Nurikabe وجود داره.
در جلوی دیوار باید از حرکات بدن مناسب برای ارتباط به صورت بادی لنگویج استفاده کنین، اگر حرکتی که استفاده کردین درست باشه دیوار کنار می ره و براتون به عنوان یه ارتباط محسوب میشه.
در بازی حرکات قرمز رنگ، آبی و زرد وجود داره. مهم نیست که از چه حرکتی استفاده می کنین مهم اینه رنگ حرکتی که استفاده می کنین با الگوی دیوار همخونی داشته باشه. و متاسفانه رنگ های انتخابی به صورت رندوم هستن و همشون از الگویی یکسان بهره نمی برن. قبل از اینکه این دیوار ها به شما حمله ور شن، دو فرصت دارین و اگر خوش شانس باشین صد در صد یکی از انتخاب های شما درست خواهد بود.من بهترین نتایج رو از استفاده رنگ های قرمز و زرد گرفتم به شما هم توصیه می کنم که به این شیوه پیش برید. اگر دیوار ها به شما حمله ور شدند به صخره های اطراف بپرید یا اجازه بدین که بکشنتون. اینطوری فرصت دوباره پیدا می کنید. اینبار وقتی به سمت دیوار رفتین سومین انتخابتون رو همون رنگی انتخاب کنین که تاحالا انتخاب نکرده بودین 100 درصد جواب می ده.
بعد از اینکه دیوار ناپدید شد با استفاده از قطعه Himorogi که یه آیتم قابل استفادس از مرحله خارج بشین. سپس مرحله رو از اول آغاز کنین اینکار رو 10 بار تکرار کنین تا این تروفی آزاد شه. همیشه سعی کنین که دو انتخاب اولتون رنگ های زرد و قرمز باشن (اگه نشد خودتون رو بکشین و رنگ آبی رو انتخاب کنین).
اگر هم می خواین اینکار رو بر روی Mujina ها انجام بدین باید درست حرکتی که اونا دارن تقلید می کنن رو دربیارید.


19Master of Chaos Bazimag Trophy guide Bronze

Confused an enemy for the first time

برای منکه این تروفی وقتی آزاد شد که ترکیب water elemental + fire elemental رو بر روی یکی از هوش مصنوعی های بازی امتحان کردم.
یکی از راه هایی که این تروفی رو دریافت کنین استفاده از آب جادویی بر روی یکی از سلاحاتون و وارد کردن ضرباتی پی در پی بر روی دشمنان عظیم اجثه ای مثل Onryoki هست. زمانیکه آب جادویی شروع به تاثیر گذاشتن بر روی دشمن کرد، living weapon (سلاح زندگیتون) رو با fire element فعال کنید و به او ضربه بزنین.
به جای سلاح زندگی هم می توانین از amulets یا magic (طلسم یا سحر و جادو) استفاده کنین. تو بخش co-op شانس گرفتن این تروفی خیلی بیشتره به خصوصی زمانیکه یکی از بازیکنان از سلاح زندگی فعال شده با آب استفاده کنه و بقیه از سلاح زندگی فعال شده با آتش استفاده کنن. در این شرایط بدون اینکه کاری انجام بدین این تروفی رو صاحب میشید.
اگه دقت کرده باشین در برخی از لوکیشن ها تعدادی جمجه روی زمین افتاده که از بین بردنشون یک اثر المنتال بر روی سلاحتون می زاره. اگه خوش شانس باشین تو برخی از مبارزات نیز در چنین لوکیشن هایی قرار می گیرید و کافیه بعد از اینکه این جمجه ها رو از بین بردین با سلاح خود به یکی از دشمنان ضربه بزنین تا این تروفی آزاد شه. البته اینم بگم که امکانش هست به طور ناخواسته در طول بازی هم این تروفی رو آزاد کنین.


20Twilight Walker Bazimag Trophy guide Silver

Completed your first Twilight mission

همیشه در طول انجام مراحل بخش تک نفره پیامی مبنی بر در دسترس بودن یک مرحله جدید Twilight در بالای صفحه به نمایش در میاد که با انتخابش می توانین وارد مرحله بشید. همانطور که قبلا هم گفتم این مراحل به صورت دوره ای تغییر می کنن و جای خودشونو به مرحله ی جدید میدن.
مراحل Twilight از سمت چپ نقشه بازی قابل انتخاب هستن و به صورت چشم های قرمز درخشان دیده میشن. این مراحل شبیه به مراحلی هستن که اخیرا در بخش تک نفره اونارو انجام دادین اما با این تفاوت که شما رو بیشتر به چالش می کشه و پایان رسوندنشونم کار خیلی سختیه.
این تروفی رو زمانی می گیرید که یکی از این مراحل رو با موفقیت پشت سر بگذارین.


21Spa HealerBazimag Trophy guide Bronze

Bathed in first hot spring.

تروفی Spa Lover رو مطالعه کنین.


22Yokai Quelling MasterBazimag Trophy guide Bronze

Defeated all types of yokai

زمانی این تروفی رو می گیرید که از هر نوع از موجودات حاضر در بازی دست کم یک عدد کشته باشین. برای اینکه بفهمین تا این لحظه کدام نوع از Yokai هارو کشتین به اینجا برین : Touchpad > Titles > Gameplay Record > Small Yokai Defeated
شاید اگه تصویره این موجودات رو ببینین پیدا کردن و کشتنشون برایتون آسون تر باشه اگه اینجوریه از اینجا می توانین تصویر هر نوع از موجودات بازی رو ببینین: Touchpad > Amrita Memories > Yokai Illustrations
Yokai های عظیم الجسته در واقع همون باس های هر مرحله هستن و از اونجایی که در طول مراحل اصلی بازی به موظفید اونارو از پای در بیارین نیازی نیست به دنبال آنها بگردید. زیاد هم برای این تروفی حساسیت به خرج ندید چونکه در طول بازی اگه همیشه صحنه های مبارزه رو خالی از رقیب کرده باشید در نهایت به احتمال صد در صد از هر نوع از موجودات بازی دست کم یکی را کشته اید. توجه داشته باشین که هیچ یک از اونها پنهان نیستن و در اغلب اوقات در صحنه های مبارزه حضور دارند.
تنها دشمنان کمیاب بازی Karakasa Umbrella ها در ساب میشن The Ogress و Mudman در مرحله اصلی The Defiled Castle هستند.


23Spa Lover Bazimag Trophy guide Silver

Bathed in every hot spring

در بازی 20 چشمه آب گرم وجود داره.
چشمه های آب گرم خط سلامتیتون رو پر می کنن و به شما در کشتن باس ها خیلی کمک می کنن به خصوص اگر قبل از رفتن به صحنه مبارزه با اونا به چشمه آب گرم رفته باشین. یکی از فایده های دیگر آنها این است که اگه elixirsتون تموم شده بدون نیاز به رفتن به shrine ها می توانین خط سلامتیتون رو برگردونین به حالت اول.
البته برای اینکه بازی شما رو به چالش بکشه سازندگان تصمیم گرفتن تا برخی از این چشمه های آب گرم رو در مکان هایی قرار بدن که پیدا کردنشون کاری دشوار و زمان بر باشه البته اگه کمی حوصله به خرج بدین و تمامی مکان ها رو بگردین می توانین این دسته از چشمه های آب گرم رو هم پیدا کنید.
برای مطلع شدن از میزان پیشرویتون در پیدا کردن چشمه های آب گرم موجود دربازی به اینجا برین (البته زیاد دقیق نیست، ادامه مطلب رو بخوانین میفهمین چرا !) :
Touchpad – Gameplay Record – Other – Hot Springs discovered (%) / Hot Springs bathed in (amount).
این موضوع رو بگم که در بخش فوق تنها درصد تعداد دفعاتی که از چشمه های آب گرم استفاده کردین گفته می شه و حتی اگه در یک چشمه آب گرم چندین بار حموم کرده باشین، در این بخش حساب میشه. پس هیچوقت این درصد رو معیار قرار ندین.
شاید در اولین تجربه بخش تک نفره خود نتوانید مکان همه این چشمه های آب گرم را پیدا کنین، هیچ جای نگرانی نیست چرا که در هر زمان که خواستید می توانید از منو بازی مرحله مورد نظرتون را انتخاب کنین و به کاوش بپردازین.


24Gesture Master Bazimag Trophy guide Silver

Acquired 40 gestures

حرکات به عنوان پاداش به اتمام رسوندن هر مرحله بهتون داده میشه البته از راه های دیگه ای هم می توانین اونا رو آزاد کنین، یکی از این راه ها دادن توپ های dung به معشوق dung در مرحله The Defiled Castle هست.
اگه می خواین این توپ ها رو در کوتاه ترین زمان ممکن جمع آوری کنین بهتره به قهوه خانه ای که بعد از مرحله Spider Nest Castle آزاد میشه، سر بزنید. البته یه راه دیگه ای هم برای اینکه این توپ ها رو به چنگ بیارید وجود داره اون هم استفاده از glory برای تبادل با حرکات جدید هست. glory با شکست دادن revenants ها و assisting در بخش چند نفره بدست میاد.
در کل در بازی 40 عدد glory وجود داره که با به پایان رسوندن هر یک از مراحل به عنوان پاداش بهتون داده میشه. و در پایان بازی شما باید این تعداد glory رو گرفته باشین. اما شاید از بخت بدتون همه چی اونجور که باید پیش نره اگه اینجوری شد دیگه چاره ای جزء خرید حرکات از قهوه خانه نیست. شایدم ماموریت فرعی رو از قلم انداخته باشید پس بهتره چک کنید که تمام ماموریت های فرعی رو انجام داده باشین.


25Kodama LeaderBazimag Trophy guide Silver

Collected all Kodama

Kodama ها در 150 مکان مختلف پنهان شده اند. از اونجایی در بازی 6 نطقه وجود داره با یه تجزیه و تحلیل ساده به این نتیجه می رسیم که در هر یک از مناطق 25 Kodama نهفته است. مناطق با پیشروی در خط داستانی بازی به این ترتیب آزاد میشوند : Kyushu, Chugoku, Kinki, Tokai, Sekigahara, Omi
در shrine ها شما می توانین دسته بندی Kodama ها رو ببینین. Kodama ها در هر منطقه به 5 گروه تقسیم می شن :
more amrita, more weapon drops, more armor drops, more elixir drops, more material drops
این محتویات پنهان رو در هر زمان که بخواین می توانین بدست بیاریدشون فقط کافیه از بخش منو مرحله مورد نظرتون رو انتخاب کنید و کاوش خود رو در سراسر نقشه آغاز کنین. برای مطلع شدن از درصد محتویاتی که در طول مراحل بازی پنهان کرده اید به اینجا برین :
 Touchpad – Titles – Gameplay Record – Other – Kodama found (%)
شاید برایتان پیش آمده باشه که یه مرحله رو تموم کرده بشین و فکر کنین که تمام Kodama ها رو پیدا کردین اما وقتی که به منو بر میگردین می بینین که تعدادی از اونارو فراموش کردین! سازندگان فکر اونجا هم کردن شما می توانین مرحله مربوطرو دوباره تکرار کنین و به محض اینکه این محتویات را پیدا کردین مرحله را ترک کنین.
نگهبانان ارواح Shinka و Tengen Kujaku از قابلیتی به نام Kodama Sense برخور دارن که به کمک اون شما می توانین مکان Kodama ها رو به صورت نقطه های سبز رنگ بر روی مینی مپ خود مشاهده کنین و به آسونی به محل هر یک از این محتویات پنهان پی ببرین.


26Friend of GuardiansBazimag Trophy guide Silver

Collected all Guardian Spirits

نگهبانان ارواح پاداش به پایان رساندن مراحل اصلی و ماموریت های جانبی هستن. به طور معمول به هنگام پایان دادن به خط داستانی بازی این تروفی براتون آزاد میشه. در کل 22 نگهبان ارواح در بازی وجود دارد.


27A Long Journey Begins Bazimag Trophy guide Bronze

Completed "The Man with the Guardian Spirit".

با به پایان رساندن مرحله The Man with the Guardian Spirit این تروفی آزاد میشه.


28They Call Him AnjinBazimag Trophy guide Bronze

Completed "Deep in the Shadows."

با به پایان رساندن مرحله Deep in the Shadows این تروفی آزاد میشه.


29An Agreement ForgedBazimag Trophy guide Bronze

Completed "The Ocean Roars Again."

به به پایان رساندن مرحله The Ocean Roars Again این تروفی آزاد میشه.


30Wandering SpiritBazimag Trophy guide Bronze

Completed "The Demon of Mount Hiei."

با به پایان رساندن مرحله The Demon of Mount Hiei این تروفی آزاد میشه.


31A Question of IntentionsBazimag Trophy guide Bronze

Met with Tokugawa Ieyasu.

با به پایان رساندن مرحله The Weight of the World این تروفی آزاد میشه.

 


32Onward to a Decisive BattleBazimag Trophy guide Bronze

Witnessed Tokugawa's forces head toward a decisive battle.

این تروفی رو زمانی می گیرید که منطقه Tokai را ترک و وارد به منطقه Sekigahara بشین (یعنی بعد از مرحله اصلی The Defiled Castle).


33The Battle Ends Bazimag Trophy guide Bronze

Completed "The Source of Evil

با به پایان رساندن مرحله The Source of Evil این تروفی آزاد میشه.


34A True SamuraiBazimag Trophy guide Bronze

Completed "The Samurai from Sawayama"

با به پایان رساندن مرحله The Samurai from Sawayama این تروفی آزاد میشه.


35Freedom Restored Bazimag Trophy guide Silver

Completed "The Demon King Revealed3"

با به پایان رساندن مرحله The Demon King Revealed این تروفی آزاد میشه.


36Battle's EndBazimag Trophy guide Gold

Completed "The Queen's Eyes

با به پایان رساندن مرحله Queen’s Eyes این تروفی آزاد میشه.


37Making Rounds Bazimag Trophy guide Bronze

Made two circuits around Japan

این تروفی مربوط به مرحله The Queen’s Eyes میشه. بعد از اینکه این مرحله رو تموم می کنین یه کات اسکین پایانی می بینین. بعد این تروفی آزاد میشه.


38DisguiserBazimag Trophy guide Bronze

Used a disguise.

قدم اول : مرحله Spider Nest Castle رو به پایان برسونین (در منطقه Kinki)
قدم دوم : از استارت پوینت بر روی نقشه وارد قهوه خانه شین.
قدم سوم : این گزینرو انتخاب کنین Trade > Transform. سپس diguise که می خواین بخرین رو انتخاب کنین.
قدم چهارم : با انتخاب گزینه Transform لباسی که بر تن کردین دچار تغییر میشه و به یه لباس مبدل تبدیل میشه. برای خرید ارزان ترین لباس مبدل (Hattori Hanzo) باید حداقل 1300 glory داشته باشین. glory با شکست دادن revenants ها و assisting در بخش چند نفره بدست میاد. از کمک کردن به سایر بازیکنان در بخش چند نفره هم می توانین تعداد زیادی glory به جیب بزنین.


39RefashionBazimag Trophy guide Bronze

Changed the appearance of an item

به فروشگاه آهنگری برین و از منو فروشگاه گزینه Refashion رو انتخاب کنین.
با این گزینه شما می توانین به gear هایی که جمع آوری کردین ظاهر سایرgear ها رو ببخشین. و یا می توانین ظاهر زره سبکتون رو به ظاهر یک زره سنگین تغییر بدین بدون اینکه وزنش زیاد شه یا قدرت دفاعیش تغییر کنه.

 


40Legendary SwordsmithBazimag Trophy guide Bronze

Found Muramasa and brought him in

آیتم خواسته شده در این تروفی پاداش به پایان رسوندن ماموریت جانبی The Trail of the Master در منطقه Tokai (لول 79) است.


41Divine ObtainerBazimag Trophy guide Silver

Obtained first divine item

این تروفی رو زمانی می گیرید که اولین آیتم divine رو دریافت کرده باشین. پایان بخش داستانی بازی زمان دستیابی به این تروفی هست، با نابود کردن Yamata-no-Orochi به طور اتوماتیک وار بازی به شما تعدادی از این آیتم ها میدهد.
این آیتم ها بر خلاف gear های معمولی سبز رنگ هستند و از ارزش دفاعی و پاداش بیشتری برخوردارند. جالب اینجاست که این آیتم ها هم مثل سلاح ها امتیاز مهارت دارند.
اگه جزء علاقمندان به جمع آوری آیتم های divine هستین به شما پیشنهاد می کنم تا مراحل بازی رو از بخش New Game+ دوباره انجام بدین چرا که این آیتم ها پاداش به پایان رسوندن هر یک از مراحل این بخش هستند.


42Dungball RollerBazimag Trophy guide Bronze

Became Ryunoshin the dung lover's best friend

در مرحله The Defiled Castle منطقه Tokai با معشوق dung ملاقات می کنین، اون ازتون درخواست می کنه تا 30 توپ dung رو براش پیدا کنین. درخواستشو رد نکنین و مجبورش کنین که در عوضش کلاه خودشو (Horned Turban Kabuto) بهتون بده تا این تروفی رو دریافت کنید.
قدم اول : در ابتدای مرحله The Defiled Castle منطقه Tokai با دشمنان جدید به نام Mudman آشنا می شین. اونا در آب پنهان می شن و شبیه umi-bozu هستن و تنها تفاوتشون رنگ قهوه ایشونه. بعضی از اونا توپ های dung رو به همراه دارن، پس اگه بخواین 30 توپ dung رو بدست بیارین باید با استفاده از shrine ها دوباره به صحنه مبارزه برگردین.
احتمال داره که اونا توپ های Noble Dung هم با خودشون به همراه داشته باشن که ارزش بالایی دارن و اندازه چند تا توپ dung عادی حساب میشن.
قدم دوم : وقتی 30 توپ dung رو بدست اوردین، از پله ها بالا برین و با مردی که کناره دره صحبت کنین (کنار دومین shrine موجود در مرحله). توپ های dung رو بهش بدین، بعد از اینکه 30 تا رو تمام و کمال بهش دادین کلاه خودشو به عنوان پاداش ازش بگیرید. اگه که بهتون یه وقت کلاه خود رو نداد یا صحبترو باهاتون قطع کرد، باید برین براش توپ های dung بیشتری بیارین تا راضی شه.
شاید شانس باهاتون همراه بوده باشه و تعدادی توپ noble dung هم پیدا کرده باشین، اگه اینطور هست شما می توانین با دادن اونها به این فرد مقدار کمتری توپ dung بدین.
فراموش نکنین که حتما نباید در اولین تجربه خود به در خواست این مرد عمل کنین، در هر زمان که خواستین می توانین از بخش انتخاب مراحل به این مکان برگردین.
دانستنی : Mudmen ها نسبت به آتیش خیلی ضعیفن. سلاح خودتون رو با fire magic تلفیق کنین تا با یک ضربه اونا رو از پا در بیارین.


43Ugly FellowBazimag Trophy guide Bronze

Used the mask of an ugly fellow to defeat an enemy

با کلاه خود Hyottoko یک نفر رو باید کشته باشین تا این تروفی براتون آزاد بشه. حتما می پرسین که این کلاه خود رو دیگه از کجا گیر بیاریم؟!! کار زیاد سختی نیست فقط کافیه از راه هایی که در ادامه بهتون میگم استفاده کنین :
1)Mission: The Conspirators (منطقه Chugoku) : اونرو می تونین از روی یکی از اجساد نزدیک به آخرین اتاق غار بدست بیارین. اگه به هر دلیلی مجبور شدین این مرحله رو دوباره برین، اینرو بدونین که جای این کلاه خود هیچ تغییری نمیکنه و هنوزم توی غاره.
Mission: Wreathed in Flame(2 (منطقه Kyushu) : پاداش به پایان رسوندن این مرحلست. این مرحله رو هرچقدر که بخواین می تونین تکرار کنین و ماسک های بیشتری بگیرین.
3) از قهوه خانه با 220 Glory می توانین بخرینش (قهوه خانه بعد از به پایان رسوندن مرحله Spider Nest Castle آزاد میشه)
خب حالا وقتی کلاه خود رو بدست اوردین باید چکار کنین :
اونو در یکی از اسلاتاتون قرار بدین و با استفاده از آتشی که از این کلاه خود پخش میشه یکی از هوش مصنوعی های بازی رو بکشین البته اینرو بگم که آتش این کلاه خود در شعاع دو متری پخش میشه پس وقتی هدف مورد نظر بهتون نزدیک بود ازش استفاده کنین.اگه دشمن بمیره تروفی آزاد میشه. اگر دشمن نمرد که باید دوباره از راه های فوق این کلاه خود رو بدست بیارین تا روی یک دشمن دیگه امتحان کنین.


44Keeper of the FlameBazimag Trophy guide Bronze

Lit all three evil-warding bonfires in Itsukushima

این تروفی رو زمانی می گیرید که سه جایگاه آتش موجود در ماموریت اصلی The Ocean Roars Again (منطقه Chugoku) رو روشن کرده باشین. بد نیست بدونین که جدا از آزاد کردن این تروفی، این جایگاه ها یک فایده هم دارن اونم اینکه باعث میشن تا باس این مرحله Umi-bozu در طول مبارزه برای نفس تازه کردن از ظاهر کردن موجوداتی جدید عاجز بمونه. این یعنی آسون تر شدن مبارزه!
اینرو هم بگم که برای روشن کردن این سه جایگاه آتش باید از سنگ چخماقی که در ابتدای مرحله Fuku بهتون میده استفاده کنین.


45Ressurector of the Hiragumo Bazimag Trophy guide Bronze

Collected all fragments of the Hiragumo teakettle from Shigisan

هر شش قطعه رو می توانین تو مرحله اصلی Spider Nest Castle (منطقه Kinki) پیدا کنین. اهداف اصلی شما برای گرفتن این تروفی تار عنکبوتهای نارنجی رنگ بزرگی که در محیط بازی پراکنده شده اند دو مورد اولشون غیر قابل از دست دادنه چونکه باید اونا رو نابود کنین تا ادامه بازی رو بتوانین انجام بدین چهار تای دیگه در اطراف نقشه پنهان شدن. زمانیکه به این تار عنکبوت ها نزدیک میشین یا به اونا شلیک می کنین یه عنکبوت بزرگ از درونشون خارج می شه که باید اونو بکشین و قطعه بنفش درخشان رو از جسدش بردارین.
همونطور که در بالا هم گفتم دو تای اول غیر قابل از دادنن. سومیش در غار عنکبوتی قرار داره، درست بعد از اینکه از سوراخ داخل خانه به بیرون می افتید. چهارمیش بعد از گذشت از غار عنکبوت بر روی یک برج مراقبته (بدست اوردنش خیلی آسونه، کافیه با تیر کمان بهش شلیک کنین). درست بعد از اینکه در رو وا می کنید و به سومین shrine مرحله میرسین، بر روی تپه ای که اونجا وجود داره می توانین پنجمین تار عنکبوت رو شکار کنین. ششمیش بر روی نوک تپست بعد از مواجه شدن با دشمنانی به نام burning wheel و قبل از ورود به خانه ی بزرگ.
شما می تواینن این مرحله رو بار ها و بار ها تکرار کنید. اما به یاد داشته باشین که پس از هر بار تکرار مرحله باید دوباره همه این قطعات رو جمع آوری کنید.


46Nue SlayerBazimag Trophy guide Bronze

Defeated the Nue of Mount Hiei

کشتن باس Nue of Mount Hiei در مرحله اصلی The Demon of Mount Hiei اختیاری هست. بر خلاف سایر باس فایت ها در مبارزه با این باس، در پایین صفحه خط سلامتی دیده نمیشه. این باس در واقع همون Nue هست که در ابتدای مرحله اصلی The Spirit Stone Slumbers باهاش مواجه میشین.
اگه می خواین تو کشتن این باس دچار مشکل نشین به توضیحات ما در ادامه توجه کنین :
زمانیکه به طرف شما آتش یا سم پرتاب می کنه، به سمت چپ DODGE بدید و با سرعت به سرش ضربه بزنین. وفتی از پرتاب آتش به سمتتون خسته بشه بی دفاع روی زمین میشینه و نقطه ای زرد رنگ زیر شکمش ظاهر میشه. با زدن یک ضربه سنگین به این نقطه خط kiش از بین میره، حالا می تونین با ضربه های سنگین و سبک و کلا هر چی که در چنته دارید به باس ضربه بزنید و تا زمانی که از جاش بلند نشده نگران ضربه های اون نباشید. یادتون نره بعد از اینکه به این نقطه از شکمش ضربه زدین با یک DODGE به عقب ازش فاصله بگیرین تا از ضد حمله اون در امان بمونین. با چند بار تکرار این کار، Nue of Mount Hiei از پا در میاد.
توجه : به محض اینکه خط kiش دوباره پر بشه شروع می کنه به پرتاب آتش به طرفتون، پس بی گدار به آب نزنین.


47End Times Bazimag Trophy guide Bronze

Defeated Derrick the Executioner

برای آزاد کردن این تروفی باید با باسی که در ابتدای بازی باهاش روبرو شدین، در مرحله پایانی The Queen’s Eyes (منطقه Omi) دوباره مبارزه کنین. حالا حتما می پرسین خوب چجوری پیداش کنیم ؟!!! کاری نداره از پله هایی که کنار دومین shrine مرحله قرار داره پایین برین. اونجا منتظرتونه ؟!
اینجا دیگه کشتن اون خیلی کار آسونیه. ازش فاصله بگیرین تا حمله برق آسای از راه دورشو انجام بده بعد به کنارش DODGE بدید و برای سه ثانیه بهش ضربه بزنین. ضد حمله های این باس رو هم اصلا آسون نگیرین چرا که یک اشتباه می تونه منجر به رفتن نیمی از جان شما بشه. تنها راه فرار از ضد حمله هایش هم DODGE به گوشه و کنار هست. مراحلی که گفتم رو چند بار تکرار کنین تا این باس فایت رو هم با موفقیت پشت سر بگذارین.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.