نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 17 بهمن 1398
ساعت 16:00

تهیه‌کننده Nioh 2 اطلاعات جدیدی از بازی را به اشتراک گذاشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تهیه‌کننده بازی موردانتظار Nioh 2، جزئیات جدیدی را درباره تعداد مراحل و طول این بازی مطرح کرده است.

استودیو Team Ninja حدود یک ماه دیگر بازی Nioh 2 را عرضه می‌کند و با توجه به موفقیت بازی اول، طرفداران بسیاری منتظر عرضه آن هستند. در بازی دوم، قرار است در بسیاری از زمینه‌ها نظیر روش‌های مبارزاتی، دشمنان، باس فایت‌ها و ... شاهد ارتقا و بهبود باشیم و همین موضوع، ممکن است سوالاتی را درباره اینکه بازی برای تکمیل به چه میزان زمان نیاز داشته باشد ایجاد کند. در این رابطه، Fumihiko Yasuda مصاحبه تازه‌ای انجام داده و گفته که تعداد مراحل در بازی Nioh 2 تقریبا با بازی اول برابر است. با این وجود از نظر طول بازی، او گفته که تخمین زدن تعداد ساعات کمی سخت‌تر است و خصوصا اینکه این میزان بستگی کاملی به خود بازیکن و مهارت‌های او دارد. او در این زمینه گفت:

طول این بازی تقریبا مساوی با Nioh 1 است ولی وقتی به این نگاه می‌کنید که بازیکن در چند ساعت آن را تکمیل می‌کند، این به خود بازیکن بستگی دارد، اینکه چقدر مهارت نشان می‌دهند و چطور بازی می‌کنند. پس تخمین زدن این مورد کمی سخت است. با این حال برای خود من، تقریبا ۵۵ ساعت طول کشید تا بازی را تکمیل کنم.

بازی اول Nioh، درجات سختی جدیدتر و New Game Plus همراه با سطوح بالاتری از لوت‌ها و همچنین بسته‌های الحاقی پولی نیز دریافت کرد و پیرامون بازی دوم، تاکنون عرضه سه بسته الحاقی نیز تایید شده که قرار است مدتی پس از عرضه بازی اصلی منتشر شوند. Nioh 2 قرار است در ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.