نویسنده: None پنج شنبه، 31 فروردين 1396
ساعت 18:32

راهنمای تروفی های بازی The Last Guardian

5 از 5

راهنمای کامل و لیست تمام تروفی های بازی آخرین نگهبان ( The Last Guardian )

آخرین محافظ از دید بسیاری از منتقدین، گیمی نبود که طرفدارانش سالها انتظارش را کشیدند. طرفدارانی که در حسرت یک تجربه ی ناب از جنس آیکو بیشتر از 10 سال صبر کردند و با اخبار ضد و نقیض توقف یا ادامه ی روند ساخت بازی خون دل خوردند تا بالاخره The Last Guardian را بازی کنند. نقد های مثبت و منفی زیادی بر این بازی نوشته شد و دریافت میانگین امتیاز 8.2 از نقد و بررسی بازی The Last Guardian از بازی مگ، ادعای خوب بودن و نه البته عالی بودن آخرین محافظ را تایید می کند. بهر حال The Last Guardian گیمی متفاوت است. عنوانی که برای طرفدارانش ساخته شده. طرفدارانی که شاید از تجربه ی بازی رضایت داشته باشند اما از لذت این تجربه لبریز نباشند. The Last Guardian بازی کوتاهی است. شاید اختصاص 10 ساعت زمان برای تمام کردن این بازی حتی زیاده روی باشد. منظور اینست که بعد از 10 سال انتظار باید گیمی را تجربه کنیم که برای ساخته شدن هر ساعتش یک سال انتظار کشیده ایم. اینجاست که تروفی اهمیت پیدا می کند. می‌توانیم خودمان را با گرفتن تروفی ها سرگرم کنیم و به تعداد ساعت هایی که به بازی اختصاص می دهیم بواسطه ی تلاش برای دریافت تروفی هایش بیفزاییم. بهرحال فلسفله ی نگارش این راهنما همین است. اینکه وقت بیشتری به گیمی اختصاص بدهیم که خیلی زود تمام می‌شود.

توجه : " برای نگارش این مطلب از لحن گفتار عامیانه استفاده شده است "

عنوان : The Last Guardian

درجه ی سختی برای گرفتن تروفی Platinium : تقریبا ساده کاور بازی last guardian برای ps4

تعداد کل Trophy ها : 24 عدد

تروفی آفلاین : 24 عدد

تروفی های آنلاین : 0

تروفی های مشکل ساز : ندارد

حداقل دفعات انجام بازی برای دریافت پلاتینیوم : 2 مرتبه

زمان مورد نیاز برای دریافت تمام Trophy ها : بسته به تبحر گیمر، بین 20 تا 30 ساعت


1The Last GuardianBazimag Trophy guide Platinum

Collect all other trophies

تروفی پلاتینیوم از جمله ی محدود تروفی هائی هست که به توضیح نیازی نداره. کلا تروفی می‌گیریم که در نهایت بازی رو پلات کنیم. یعنی تروفی پلاتینیوم بازی رو بگیریم. تروفی پلاتینیوم هم زمانی باز می‌شه که تروفی دیگه ای برای گرفتن باقی نمونده باشه.


2Though We Are Far Apart Bazimag Trophy guide Bronze

Play the game all the way to the end

زمانیکه به آخر داستان بازی برسین، این تروفی رو دریافت می کنین


3Lightning EmissaryBazimag Trophy guide Gold

Reach the end of the game in 5 hours or less

بخش داستانی بازی رو در 5 ساعت یا کمتر به پایان برسونین. انجام چنین کاری چندان سخت نیست. فقط باید یکم تمرکز به خرج بدین تا وقتتون رو برای پیدا کردن چیزای بدرد نخور و بی خود تلف نکنین. من خودم در دور دومی که بازی رو تمام کردم، کلا 4 ساعت و نیم زمان صرف کردم. یعنی خیلی کار پیچیده ای نیست. یک مقدار تمرکز احتیاج هست و کمی حضور ذهن.

ظاهرا عده ای از افراد هم تموم کردن بخش داستانی بازی براشون کمی بیش تر از 5 ساعت (+10 دقیقه) زمان برده اما با این حال تونستن این تروفی رو آزاد کنن.

چند مورد رو در ادامه بهتون گوشزد می کنم تا برای گرفتن این تروفی و تروفی های Fleet Emissary ،Spry Emissary و Untouchable Emissary  به مشکل نخورین :

هیچ راهی وجود نداره که بفهمین تا اینجای کار چقدر زمان صرف کردین، پس بهتره از یه کرنومتر برای اینکار استفاده کنین.

با لود کردن بازی از جایی که سیو کرده بودین یه مردن براتون حساب نمیشه. پس وقتی داشتین از پرتگاهی میوفتادین یا جون کافی برای ادامه بازی نداشتین از سیو های قبلیتون استفاده کنین.

خورده شدن توسط Trico براتون مردن حساب نمیشه.

بعد از اینکه هر بخش از بازی رو تموم کردین بلافاصله از سیو هایی که کردین یه بک آپ بگیرین.

گاهی اوقات Trico اون فرمانی که بهش میدین رو به درستی انجام نمیده، این یکی از اصلی ترین مشکلاتیه که برای آزاد کردن این تروفی باید باهاش دست و پنجه نرم کنین. اگه یه وقت بهش فرمان دادین و دیدین که کارش رو انجام نداد از سیو قبلیتون استفاده کنین.

اگه یه وقت براتون وسط انجام بازی کاری پیش اومد و مجبور شدین که بازی رو استوپ کنین، فراموش نکنین که دکمه PS رو هم بزنین تا به بخش XMB هدایت بشین. البته نیازی به انجام اینکار نیست اما برای اینکه یه وقت تلاش هاتون بی ثمر نمونه بهتره که انجامش بدین.

بهتره قبل از اینکه آماده بشین برای رکورد شکنی در پایان رسوندن بخش داستانی بازی، سیو های قبلیتون رو پاک کنین البته فراموش نشه که یه بک آپ هم ازشون بگیرین شاید نیاز بشه.

در بازی گزینه ای برای انتخاب مراحل بازی وجود نداره پس اگه می خواین با تکرار دوباره مراحل، مهارتتون رو تو بازی بالا ببرین باید از سیو هاتون استفاده کنین.

متاسفانه وقتی که میمیرین بازم زمان بازی محاسبه میشه پس اگه تعداد دفعاتی که میمیرین خیلی زیاد باشه میتونه زمان زیادی رو به هدر بده. پس بهتره بلافاصله بعد از اینکه مردین از سیو قبلیتون استفاده کنین.

R1 + مثلث رو همزمان نگه دارین تا به Trico دستور بدین تا از روی موانع بپره. این فرمان خیلی کار راه اندازه و حسابی میتونه به کارتون سرعت بده.

مهم نیستش که به یک باره بازی رو تمام کنید، هر موقع که خسته شدین بازی رو سیو کنین و دستگاتون رو خاموش کنین و بعد از کمی استراحت دوباره بازی رو انجام بدین.


5Fleet Emissary Bazimag Trophy guide Silver

Reach the end of the game in 15 hours or less

بازی رو در کمتر از 15 ساعت تمام کنید. یکی از راحتترین تروفی های بازی که ممکنه بدون اینکه متوجه بشید اون رو بگیرید. توضیحات تروفی Lightning Emissary رو مطالعه کنید.


5Spry EmissaryBazimag Trophy guide Bronze

Reach the end of the game in 30 hours or less

بازی رو در کمتر از 30 ساعت تمام کنید. اصلا ذهنتون رو درگیر این تروفی نکنین. فقط بازی رو تمام کنید تا این تروفی رو بگیرید. البته توضیحات تروفی Lightning Emissary در این زمینه می تونه کمکتون کنه.


6Untouchable EmissaryBazimag Trophy guide Gold

Reach the end of the game without a game over

این تروفی رو زمانی می گیرین که بخش داستانی بازی رو بدون اینکه حتی یه بار گیم اور بشین یا به عبارتی ببازین تموم کنین. همونطور که داخل توضیح تروفی Lightning Emissary هم گفتیم، لود کردن سیو های قبلی کشته شدن یا مردن براتون به حساب نمیاد. پس وقتی که دیدین دیگه کار از کار گذشته سریع سیو قبلیتون رو لود کنین.

پرتگاه ها دشمن اصلی این تروفی هستن، اگر می خواید این تروفی رو بدست بیارین تمام سعیتون رو بکنین که داخل پرتگاه ها نیفتین.


7Lock, Stock, and BarrelBazimag Trophy guide Gold

Give Trico every single barrel

در بازی 48 تا منطقه وجود داره که درونشون تعدادی  Barrel (بشکه) پنهان شده. برای تشخیص این بشکه ها در اطرافشون یک نور سفید رنگ دیده میشه که کار پیدا کردنشون رو براتون آسون می کنه. در این بشکه ها غذای Trico وجود داره و اگه اونارو بهش بدین، اون بدون هیچ وقت تلف کردنی دخلشون رو میاره! و ازتون سپاسگزار هم میشه. بایدتمام این بشکه ها رو پیدا کنید و تریکو هم اونها رو نوش جان کنه.


8All Talked Out Bazimag Trophy guide Silver

Hear every hint

وقتی در یک محل زمان زیادی بایستین، صداهایی (Hint) به گوشتون می خوره که در این تروفی هم با همین صدا ها سر و کار داریم. پس اگه می خواین این تروفی رو بگیرین باید در اکثر محیط ها مدت زمان زیادی بایستین تا تمامی این صوت ها رو بشنوین


9Dressed for the FestBazimag Trophy guide Silver

Collect all of the boy’s costumes and equip them

بعد از اینکه یک بار بخش داستانی بازی رو تموم کرده باشین، گزینه Continue در منو اصلی دیده میشه که با انتخاب اون به طور اتوماتیک وار به بخش New Game+ هدایت میشین. در این بخش میتونین لباس هایی که آزاد کردین رو به تن کاراکتر اصلی بازی بپوشونین.

اگه بخواین همه لباس های موجود در بازی رو آزاد کنین باید در طول مراحل بازی 64 بشکه پنهان شده رو پیدا کرده باشین.

توجه : این تروفی رو زمانی می گیرین که همه لباس ها رو آزاد کرده باشین و حداقل یه بار اونارو پوشیده باشین.


10That Hits the Spot Bazimag Trophy guide Bronze

Hit suits of armour with 20 or more barrels or pots

زمانی که مورد حمله دشمنان قرار می گیرین بشکه یا گلدان هایی که بر روی زمین قرار داره رو به سمتشون پرت کنین. اینکار رو 20 بار انجام بدین تا این تروفی رو آزاد کنین.

بهترین جا برای انجام اینکار هم کمی بعد از اولین اتاق آنتن ( antenna room ) که در بخش داستانی بازی با اون روبرو می‌شید هست. در این منطقه 4 فرد زره پوش و یک بشکه قرار داره. وقتی که بشکه رو به سمت یکی از این افراد پرت کردین دوباره از سیو قبلیتون لود کنین و اینکار رو دوباره تکرار کنین. بعد از اینکه 20 بار یا کمی بیشتر اینکار رو تکرار کردین تروفی رو آزاد می‌کنین.


11Losing Their Minds Bazimag Trophy guide Gold

Defeat 10 or more suits of armour by removing their heads

گاهی اوقات در مبارزات تن به تن Trico به دشمنان زره پوش حمله می کنه و اونارو نقش بر زمین می کنه اما اونا نمیمیرن ! در این موقع این دشمنان برای مدتی روی زمین هستن تا حالشون یکم جا بیاد، تو این حالت به نزدیکی اونا برید و با نگه داشتن دکمه دایره و فشار بر روی آنالوگ سمت چپ سرشون رو از تنشون جدا کنین. اینکار رو 10 بار تکرار کنین تا این تروفی آزاد بشه.

بهترین جا برای انجام اینکار هم آخر بخش داستانی بازی قبل از ورود به آخرین برج هست، در اینجا با سه دشمن جدید روبرو میشین که کشتنشون یکم از زره پوشایی که پیش از این با اونها آشنا شدین سختتره و میتونن تا سه ضربه Trico رو تحمل کنن.

به محض اینکه یکی از اونها به زمین افتاده بالای سرش برین و سرش رو از تنش جدا کنین. بعد از انجام اینکار بازیو سیو کنین و دوباره بازی رو از همین نقطه آغاز کنین تا بتونین در سریعترین مدت زمان ممکن این تروفی رو دریافت کنین.


12Get Off My Back!Bazimag Trophy guide Silver

Cling onto a suit of armour’s back for 30 seconds or longer

بهترین زمان برای انجام اینکار بعد از اولین اتاق آنتنه ( antenna room ) که برای اولین بار با دشمنان زره پوش ملاقات می کنین، برای اینکه این تروفی رو آزاد کنین باید به مدت 30 ثانیه یا بیشتر بر روی پشت یکی از دشمنها سوار بشید!

حالا اینکارو چجوری انجام بدین! توضیحات زیر فکر کنم این موضوع رو براتون کاملا روشن کنه:

با دکمه مثلث به پشت دشمنان بپرین و در همین حین دکمه دایره رو نگه دارین، تا یادم نرفته اینو بگم که دکمه ی دایره رو وقتی به پشت دشمن هم رسیدین ول نکنین.

حالا با استفاده از چپ و راست کردن کنترل سمت چپ اونو از پشت بگیرین. وقتی که فرد مورد نظر پاشو بالا اورد برای چند ثانیه هم که شده چپ و راست کردن کنترل سمت چپ رو متوقف کنین و بعد از چند ثانیه اینکار رو دوباره به مدت 30 ثانیه انجام بدین.


13Thundering WonderBazimag Trophy guide Bronze

Defeat 20 or more suits of armour with Trico’s lightning

نزدیک به بخش پایانی بازی، درست بعد از مبارزه روی پل، آینه ای به شما داده میشه که به وسیله اون میتونین دشمنان رو از پا در بیارین. از این آینه میتونین برای از بین بردن دشمنان زره پوش استفاده کنین. کافیه آینه رو به سمتشون بگیرین تا Trico با دمش به اونا ضربه بزنه و اونا رو از پا در بیاره.

در بخش پایانی بازی با دشمنان زیادی روبرو میشین پس اگه سعی کنین آخرای بازی بیشتر از این قابلیت برای کشتن دشمنا استفاده کنین مطمئنا تروفی رو تصاحب می کنین.


14Last-Minute ReprieveBazimag Trophy guide Bronze

Have Trico defeat 20 or more suits of armour while they are carrying the boy

در مبارزات تن به تن دشمنان زره پوش اگه دیر بجنبین شما رو با خودشون می برن، البته این دشمنان به راحتی نمی تونن از دست Trico قسر در برن. زمانیکه دشمنان شما رو دارن با  خودشون میبرن Trico با زدن 1 یا 3 ضربه بسته به نوع دشمن مانع از انجام اینکار میشه، باید بزارین Trico بیستا از دشمنایی که شما رو میخوان با خودشون ببرن رو بکشه تا این تروفی رو آزاد کنین.


15Beast Friends ForeverBazimag Trophy guide Silver

Paint Trico’s entire body

این تروفی رو تنها در بخش New Game+ میتونین آزاد کنین و برای اینکار هم باید 96 تا از بشکه هایی که در مناطق مختلف بازی پنهان شده رو پیدا کنین. وقتیکه این تعداد بشکه رو بدست اوردین بازی بهتون یک رنگ جدید برای دوست هیولاتون میده، باهاش بدن Trico رو رنگ آمیزی کنین تا این تروفی آزاد بشه


16Practice Makes Perfect Bazimag Trophy guide Bronze

Have Trico catch a thrown barrel in mid-air 20 times

درون این بشکه های پنهان شده غذایی برای دوست هیولاتون قرار داره، برای اینکه این تروفی رو آزاد کنین باید با استفاده از دکمه مثلث این بشکه ها رو به سمت دهن Trico پرتاب کنین. البته اینکار رو باید 20 بار تکرار کنین تا شاهد آزاد شدن این تروفی باشین


17The Call of Nature Bazimag Trophy guide Gold

Catch Trico… in the act

Trico بعضی اوقات کثیف کاری می کنه، برای اینکه این تروفی رو هم آزاد کنین باید مچشو در حین ارتکاب به جرم بگیرین :D حالا چجوری و کی !؟ خب این بستگی به شانستون داره که Trico کی دلش بخواد اینکار رو انجام بده. پس زمانش مشخص نیست. برای انجام اینکار هم بهتره سعی کنین همیشه در کنارش باشین. اگر زمانیکه اینکار رو می کنه ازش دور باشین شمرده نمی شه و تروفی آزاد نمیشه.


18Balancing Barrels  Bazimag Trophy guide Silver

Move 10 metres while carrying 2 or more stacked barrels

در جایی که بازی رو آغاز می کنین اتاقی وجود داره که درونش 3 عدد بشکه قرار داره. دو تا از این بشکه هارو بر روی هم بزارین  و 10 متر اونا رو جابه جا کنین تا این تروفی آزاد بشه.

خب شاید ندونین که چطوری میشه این کارو کرد؟! براتون توضیح میدم. یکی از بشکه هارو بر روی زمین بزارین (با فشار دادن دکمه ضربدر) حالا یه بشکه دیگرو با فشار دادن دکمه ضربدر بر روی اولین بشکه قرار بدین. وقتی که دو بشکه با هم چفت و بس شدن اونارو از روی زمین بردارین و اونارو 10 متر جا به جا کنین تا این تروفی آزاد شه. اینرو هم بگم که وقتی دارین اونا رو حمل می کنین نباید بچرخین و باید یه مسافت مستقیم رو طی کنین.


19Keep On RunningBazimag Trophy guide Gold

Avoid Trico for 3 minutes or longer when he goes wild in an antenna room

در بازی سه اتاق آنتن وجود داره، اشیائی که در این اتاق ها هستن باعث میشن Trico کنترل خودشو از دست بده یا به عبارتی دیوونه بشه و به شما حمله کنه و شمارو بکشه. برای اینکه این تروفی رو آزاد کنین باید زمانیکه دوست هیولاتون دیوونه شده برای 3 دقیقه بدون اینکه کشته بشین، از دستش فرار کنین.


20Broad-Backed Bazimag Trophy guide Bronze

Land on Trico’s back after being propelled upwards from a cart

شانس به دست اوردن این تروفی تنها در مرحله ای از بازی که به Coloseum میرین وجود داره، در اینجا یک چرخک الاکلنگ مانند وجود داره که بیشتر شبیه به توپ های جنگی زمان های قدیمه. این وسیله رو به سمت محیطی که بیشترین ارتفاع رو داره ببرین و بعد در یک طرف از آن بایستین و از دوست هیولاتون بخواین که با ضربه زدن به طرف دیگه ی وسیله شما رو به هوا پرتاب کنه. بعد از انجام پرش این تروفی رو دریافت می کنین.


21CryptozoologistBazimag Trophy guide Bronze

Touch all enemy beasts

بهترین محل برای گرفتن این تروفی، برجیه که آخرای بازی به اونجا میرسید. در لحظات پایانی بازی 7 پرنده شما رو محاصره می کنن. برای اینکه تروفی رو آزاد کنین باید بر روی هر 7 پرنده بپرین و کمی از پر های اونا بالا برید!


22Intensive Care Bazimag Trophy guide Gold

Remove all spears from Trico as quickly as possible

در ابتدای بخش داستانی بازی به Trico هر از گاهی نیزه پرتاب می کنن، برای اینکه تروفی Intensive Care رو آزاد کنین باید این نیزه های فرو رفته در بدن تریکو رو در سریعترین مدت زمان ممکن از بدنش خارج کنید.


23CollarBazimag Trophy guide Bronze

Make Trico put his head in every hole

در بازی 15 چاله بزرگ وجود داره که پر شده از آب و Trico با فرو بردن سرش درون این چاله ها میتونه بفهمه که شما دارین کجا میرین تا دنبالتون بیاد. باید کاری کنین که دوست هیولاتون سرش رو در 13 تا از این چاله ها (2 تای دیگش چه بخواین چه نخواین با پیشروی در داستان بازی بدست میاریدش) فرو کنه تا این تروفی رو آزاد کنین.


24Lifeline Bazimag Trophy guide Silver

Saved from falling by Trico’s tail 10 or more times

در یکی از مراحل بازی هنگامی که سوار بر Trico هستین، سطحی که Trico روش راه میره خراب می شه و به همین خاطر اون مجبور به انجام یک پرش بلند به طرف یکی از برج های حاضر در صحنه میشه. البته از بخت بد وقتی هم که به یکی از این برج ها میرسه سطحی که ازش آویزان شده هم خراب می شه و به بخش پایین تر این برج میره. در این شرایط که Trico از برج آویزونه باید به دم اون نگاه کنین و خودتون رو به سمت پایین بندازین تا با دمش شما رو بگیره. اینکار رو باید 10 بار تکرار کنین تا این تروفی آزاد بشه


  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1396
    نظرها: 5
    تشکر: 3
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    ضمن سپاس از توجه حضرتعالي تصاوير پيوست تقديم مي گردد.

    پیوست ها :
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 102
    تشکر: 152
    تشکرشده: 117
    پروفایل psn: Ali_JP_N
    رتبه لیدربرد psn: 108
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Mr.zare9
    ضمن سپاس از توجه حضرتعالي تصاوير پيوست تقديم مي گردد.

    بسیار خوب. این طور که من فهمیدم تریکو شما رو از تونل اتاق قبلی که اونم توش پر آب بود آورده به این اتاق. توی این اتاق شنا کنین به سمت در و شیرجه بزنین داخل آب. یک تونل زیر در هست ازش رد شین. فقط مشکل اینجاست که نردبون شکسته:wow: اینجا حواستون رو به تریکو برگردونین و صبر کنین تا بره روی صخره آخر اتاق. وقتی رسید اونجا صداش کنین تا دوباره شیرجه بزنه توی آب. با این کار یک موج بزرگ روی آب بوجود میاد. از این موج استفاده کنین تا به اهرم برسین و در رو باز کنین.

    ‏مهمان و ‏SirGhas و ‏Mr.zare9 از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1396
    نظرها: 5
    تشکر: 3
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: ali_jp_n
    بسیار خوب. این طور که من فهمیدم تریکو شما رو از تونل اتاق قبلی که اونم توش پر آب بود آورده به این اتاق. توی این اتاق شنا کنین به سمت در و شیرجه بزنین داخل آب. یک تونل زیر در هست ازش رد شین. فقط مشکل اینجاست که نردبون شکسته:wow: اینجا حواستون رو به تریکو برگردونین و صبر کنین تا بره روی صخره آخر اتاق. وقتی رسید اونجا صداش کنین تا دوباره شیرجه بزنه توی آب. با این کار یک موج بزرگ روی آب بوجود میاد. از این موج استفاده کنین تا به اهرم برسین و در رو باز کنین.

    احسنت به شما دوست گرامي.سپاس

    ‏Mr.zare9 از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 102
    تشکر: 152
    تشکرشده: 117
    پروفایل psn: Ali_JP_N
    رتبه لیدربرد psn: 108
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Mr.zare9
    ضمن سپاس از توجه حضرتعالي تصاوير پيوست تقديم مي گردد.

    سلام بر شما
    فکر می کنم جایی هستین که یک تونل در اعماق آبها هست. وقتی محل این تونل رو دیدین باید سوار تریکو بشین و بهش دستور بدین تا داخل آب شیرجه بزنه و به داخل تونل بره. زمانی که من بازی کردم تریکو چندین بار تا نزدیکی تونل رفت ولی دوباره برگشت به سطح آب:TT::angry:. باید اینقدر این کار رو تکرار کنین تا تریکو به داخل تونل بره:tear:

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1396
    نظرها: 5
    تشکر: 3
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: ali_jp_n
    سلام بر شما فکر می کنم جایی هستین که یک تونل در اعماق آبها هست. وقتی محل این تونل رو دیدین باید سوار تریکو بشین و بهش دستور بدین تا داخل آب شیرجه بزنه و به داخل تونل بره. زمانی که من بازی کردم تریکو چندین بار تا نزدیکی تونل رفت ولی دوباره برگشت به سطح آب:TT::angry:. باید اینقدر این کار رو تکرار کنین تا تریکو به داخل تونل بره:tear:

    سلام
    سپاسگزارم از پاسختون
    از يك تونل عميق به اين مكان اومد. اينجا هم عميق آب زياده و يك درب پايين آن هست ولي اهرم آن شكسته و در باز نمي شود و فقط همان تونل قبلي هست كه تريكه به آنجا بر نميگرده

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1396
    نظرها: 5
    تشکر: 3
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: ali_jp_n
    سلام بر شما فکر می کنم جایی هستین که یک تونل در اعماق آبها هست. وقتی محل این تونل رو دیدین باید سوار تریکو بشین و بهش دستور بدین تا داخل آب شیرجه بزنه و به داخل تونل بره. زمانی که من بازی کردم تریکو چندین بار تا نزدیکی تونل رفت ولی دوباره برگشت به سطح آب:TT::angry:. باید اینقدر این کار رو تکرار کنین تا تریکو به داخل تونل بره:tear:

    سلام
    سپاسگزارم از پاسختون
    از يك تونل عميق به اين مكان اومد. اينجا هم عميق آب زياده و يك درب پايين آن هست ولي اهرم آن شكسته و در باز نمي شود و فقط همان تونل قبلي هست كه تريكه به آنجا بر نميگرده

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1396
    نظرها: 5
    تشکر: 3
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    با سلام و سپاس از تمامي زحماتي كه براي اين سايت كشيده ايد.
    اين بازي بسيار جذاب است ولي من توي منطقه اي كه در عكس 38 و 39 اين بازي نشان داده ايد گير كردم و هيچ راهي براي خروج پيدا نميكنم ضمن آنكه همه جور دستوري هم به تريكو داده ام. اگر امكان دارد راهنمايي نماييد. ارادتمند

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Mr.zare9
    با سلام و سپاس از تمامي زحماتي كه براي اين سايت كشيده ايد. اين بازي بسيار جذاب است ولي من توي منطقه اي كه در عكس 38 و 39 اين بازي نشان داده ايد گير كردم و هيچ راهي براي خروج پيدا نميكنم ضمن آنكه همه جور دستوري هم به تريكو داده ام. اگر امكان دارد راهنمايي نماييد. ارادتمند

    سلام و سپاس از شما دوست عزیز . لطفا تصویری که مورد نظرتون هست رو به نظرتون ضمیمه کنید تا دقیق شما رو راهنمائی کنیم

    ‏Mr.zare9 از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.