نویسنده: محمدرضا حیدری سه شنبه، 15 خرداد 1397
ساعت 11:44

خریدن Red Dead Redemption 2 بسیار پیچیده است

5 از 5

 

کمپانی Rockstar در حال افزایش تنش‌ها و پیچیدگی‌ها برای انتخاب یکی از دو نسخه‌ی Special و Ultimate Edition بازی به‌شدت مورد انتظار خود یعنی Red Dead Redemption 2، آن‌هم دقیقاً درست در زمان نزدیک شدن به زمان تصمیم‌گیری برای داشتن یکی از این دو نسخه است.

راکستار در حال ایجاد تفاوت‌های بسیاری بین این دو نسخه، با اضافه کردن محتوای انحصاری نسخه‌های فیزیکی و همین‌طور ایجاد محتوای انحصاری برای نسخه‌های دیجیتالی است.

بازیکنانی که نسخه‌ی Special Edition یا Ultimate Edition بازی Red Dead Redemption 2 را به‌صورت دیجیتالی خریداری می‌کنند، علاوه بر دریافت مبلغی اضافی در کمپین اصلی بازی، یک نقشه‌ی گنج دیجیتال را هم برای به دست آوردن پول بیشتر دریافت خواهند کرد؛ درحالی‌که هیچ‌یک از این موارد در نسخه‌ی فیزیکی بازی وجود نخواهد داشت.

در مقابل، بازیکنانی که نسخه‌های ویژه‌ی بازی را به‌صورت فیزیکی خریداری می‌کنند، یک نقشه‌ی واقعی از بازی را برای موقعیت‌یابی سریع دریافت خواهند کرد؛ همچنین برای هیجان‌انگیزتر شدن ماجرا، راکستار یک استیل بوک بسیار زیبا را برای خریداران نسخه‌ی فیزیکی در نظر گرفته که به‌هیچ‌وجه قابل‌چشم‌پوشی نیست.

Red Dead Redemption 2 special edition details

تفاوت بین نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی یک بازی خبر عجیبی نیست و ما پیش‌ازاین هم در بسیاری از عناوین شاهد تفاوت‌های بسیار میان نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی یک بازی بوده‌ایم؛ درنتیجه تصمیم Rockstar در قرار دادن محتوای مختلف در نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی، غافلگیری بزرگی نخواهد بود.

هرچند چنین چیزی از سوی راکستار کمی دلسردکننده است. با این تدابیر، کسانی که قصد دارند تمامی محتوای Red Dead Redemption 2 را به‌صورت یکجا داشته باشند، مجبورند بازی را دو بار خریداری کنند. تابه‌حال خبری از یک نسخه به همراه محتویات کامل بازی نبوده است.

حتی خریداری Collector’s Box بازی هم نمی‌تواند در این مورد کارساز باشد، زیرا در نسخه‌ی کالکتور بازی نه از مبلغ اضافی نسخه‌ی دیجیتال خبری است و نه از استیل بوک نسخه‌ی فیزیکی بازی. درهرحال اگر قصد خرید هریک از این دو نسخه (یا هردو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی با یکدیگر) را دارید، بهتر است که پول خود را تا ماه اکتبر (آبان) سال جاری نگه‌دارید.

هردو نسخه‌ی Ultimate Edition و Special Edition بازی در فروشگاه‌های دیجیتالی Xbox Store و Playstation Network قابل پیش‌خرید هستند. همچنین هر سه نسخه‌ی فیزیکی بازی، شامل Collector’s Box بازی در وب‌سایت Rockstar Warehouse برای پیش‌خرید قرار داده‌شده‌اند. بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) بر روی کنسول‌های Xbox One و Playstation 4 منتشر خواهد شد.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.