نویسنده: ebi mohamadi سه شنبه، 02 دی 1393
ساعت 19:34

دلیل تاخیر The Witcher 3 چه بوده است ؟

0 از 5

 

همان طور که می دانید Witcher 3: Wild Hunt برای دومین بار با تاخیر در عرضه روبرو شد.در حقیقیت CD Projekt RED تنها برای رفع باگ های احتمالی این بازی را با تاخیر عرضه میکند و ساخت کلیّات و محتویات بازی کاملاً تمام شده است.همچنین اعلام شد "الان در حال رفع باگهای نهایی و بهینه سازی بازی در بعضی مناطق نقشه هستیم.در نتیجه ما یک بازی روان تر و تجربه ای بهتر را عرضه می کنیم و البته،بله،در تمامی پلتفرم ها بازی بهتر اجرا خواهد شد.البته دیگر کاری به محتویات نداریم و هیچ تغییری در آنها ایجاد نمی کنیم.همچنین اندازه دنیای بازی در نوع خود بی سابقه است و البته نگران نباشید،به اندازه کافی گیم پلی بازی سرگرم کننده هست که می تواند برای هفته ها شما را مجذوب نگه دارد."

ebi mohamadi | اخبار | 23/12/2014
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    دوباره تاخیر ؟! اینبار زمان عرضه به چه تاریخی موکول شده ؟
    تجربه های قبلی نشون میده که این تاخیر ها نه به نفع بازی تمام میشه و نه به نفع گیمر . امیدوارم در مورد Witcher 3 این تاخیر ها جنبه ی مثبت داشته باشه .

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 151
    تشکر: 52
    تشکرشده: 90
    پروفایل psn: Odoseus
    رتبه لیدربرد psn: 14
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    دوباره تاخیر ؟! اینبار زمان عرضه به چه تاریخی موکول شده ؟ تجربه های قبلی نشون میده که این تاخیر ها نه به نفع بازی تمام میشه و نه به نفع گیمر . امیدوارم در مورد Witcher 3 این تاخیر ها جنبه ی مثبت داشته باشه .

    در واقع CD Projekt RED تاخیر دوباره ای رو اعلام نکرده، بلکه دلایل تاخیری که چند وقت قبل اعلام شد و کاری که در حال حاضر دارن انجام میدن رو توضیح داده، بازی در همون تاریخ 19 می عرضه خواهد شد، تیتر خبر یکم غلط اندازه :grin:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.