نویسنده: FariD چهارشنبه، 27 مرداد 1395
ساعت 10:23

ناسازگاری سیوها در نسخه جدید The Witcher 3

5 از 5

کمپانی CD Projekt RED تایید کرده است که بازیکنان نمی توانند از فایل های save خود که در بازی The Witcher 3: Wild Hunt ایجاد شده است در نسخه موسوم به Complete Edition این بازی RPG تحسین شده که قرار است عرضه شود استفاده کنند.

نسخه کامل The Witcher 3 (که با نام بازی سال یا Game of the Year نیز شناخته می شود) قرار است در تاریخ 9 شهریور امسال منتشر شود، اما به صورت یک انتشار جداگانه در نظر گرفته می شود؛ چرا که فایل های ذخیره سازی شما در نسخه اصلی این بازی با نسخه مجدداً منتشر شده آن همخوانی ندارد.

نسخه کامل این بازی شامل بازی اصلی به اضافه تمام محتواهای قابل دانلود موجود (شامل بسته های الحاقی Hearts of Stone و Blood and Wine) و افزونه های کلیدی بازی می باشد.

گفتنی است بازی The Witcher 3 در مه 2015 (اردیبهشت 1394) منتشر شد و به موفقیت تجاری چشمگیری دست پیدا کرد، به طوری که تا فروردین امسال 10 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفت. علاوه بر آن این بازی جوایز کثیری را از آن خود کرد که از این میان می توان به کسب جایزه بهترین بازی سال از سوی فستیوال جوایز منتخب توسعه دهناگان بازی و کسب جایزه برجسته ترین دستاورد در طراحی بازی در فستیوال جوایز D.I.C.E اشاره کرد.

FariD | اخبار | 17/08/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.