نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 خرداد 1402
ساعت 11:00

فروش The Witcher 3 از 50 میلیون نسخه عبور کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی The Witcher 3 یکی از عناوین تاریخ‌ساز ژانر نقش‌آفرینی و البته به شدت محبوب صنعت گیم است که گرچه حدود یک دهه از عرضه اولیه آن می‌گذرد، ولی هنوز هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این بازی با در نظر گرفتن همین موضوع تاکنون عرضه‌های مجدد از جمله عرضه اختصاصی نسل نهمی نیز داشته و به این ترتیب در تمام این سال‌ها یکی از مهم‌ترین محصولات درحال فروش شرکت CD Projekt RED نیز بوده است.

پیرامون این بازی، شرکت سی‌دی پراجکت اخیرا اعلام کرده که این بازی عرضه 2015، حالا از مرز فروش 50 میلیون نسخه نیز عبور کرده است. باید توجه داشت که آخرین آمار فروش این بازی که مربوط به آوریل سال گذشته میلادی بود، به رقم 40 میلیون نسخه فروش اشاره داشت و به این ترتیب و با توجه به عرضه‌های مجدد نسل نهمی، بازی موفق شده تا به روند فروش فوق‌العاده خود ادامه بدهد. در ادامه خبر، شرکت همچنین گفته که مجموع فروش سری ویچر نیز حالا از 75 میلیون نسخه عبور کرده است.

پیرامون این سری، سی‌دی پراجکت سال گذشته از بازگشت مجدد به این مجموعه خبر داد و به این ترتیب تعدادی پروژه و بازی جدید از سری The Witcher درحال حاضر در دست ساخت هستند. گفته می‌شود پروژه‌های اصلی شرکت در قالب سه‌گانه بعدی و جدیدی برای سری خواهد بود که با موتور گرافیکی نسل جدید Unreal Engine 5 ساخته می‌شوند. شرکت همچنین از بازی اول ویچر نیز نسخه ریمیک و یک بازسازی تمام عیار با همکاری استودیو Fool’s Theory نیز می‌سازد که برخلاف آن بازی، نسخه بازسازی حالا گسترده‌تر و کاملا جهان‌باز خواهد بود. گفته می‌شود که با همکاری استودیو Molasses Flood، یک عنوان فرعی از این سری نیز در دست ساخت است که البته گزارش‌های اخیر نشان از ریبوت شدن پروژه و در ادامه تعدیل نیرو در این استودیو هم داشتند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.