نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 19 مهر 1397
ساعت 09:30

نسخه فیزیکی بازی Tetris Effect معرفی شد

0 از 5

شرکت Enhance Inc در آستانه یک ماه به انتشار عنوان Tetris Effect، از نسخه فیزیکی بازی بهمراه هدایای پیش‌خرید آن رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در حالی که تنها یک ماه به انتشار جهانی بازی Tetris Effect باقی‌مانده است، از نسخه فیزیکی بازی در کنار تعدادی از هدایای پیش‌خرید جدید رونمایی شد. طبق اعلام شرکت Enhance Inc، این نسخه فیزیکی از بازی Tetris Effect که برای کنسول پلی‌استیشن ۴ معرفی شده، در همان تاریخ و روزی منتشر می‌شود که عرضه نسخه دیجیتالی بازی برنامه‌ریزی شده است؛ بنابراین اگر همچنان از طرفداران خرید نسخه فیزیکی عناوین مختلف هستید، نیازی به صبر و شکیبایی بیشتر ندارید.

در کنار این خبر گفتنی است که نسخه دیجیتالی و فیزیکی بازی Tetris Effect از امروز قابل پیش‌خرید است و کسانی که نسبت به پیش‌خرید بازی از طریق فروشگاه پلی‌استیشن آمریکا و اروپا اقدام کنند، از ده درصد تخفیف برخوردار خواهند شد. از دیگر هدایای پیش‌خرید این عنوان می‌توان به موسیقی‌های متن، آواتار‌های مخصوص پلی‌استیشن ۴ و همچنین تم داینامیک مخصوص اشاره کرد. در پایان، بازی Tetris Effect در تاریخ ۱۸ام آبان‌ماه ۹۷ (۹ نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.