نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 22 مهر 1397
ساعت 10:11

EA به فکر ریمستر کردن سری Command & Conquer است

3 از 5

ممکن است سری Command & Conquer پس از مدت‌ها به PC بازگردد

Jim Vessella، تهیه‌کننده‌‌ی کمپانی EA که در ساخت نسخه‌ی سوم این سری و Red Alert 3 نقش داشت، در subreddit این عنوان اعلام کرد که EA از تقاضای طرفداران سری مبنی به بازگشت سری به PC آگاه بوده و در حال بررسی شرایط ریمستر کردن عناوین کلاسیک این سری است.

همانطور که بیشترتان می‌دانید، ما اخیراً Command & Conquer: Rivals را معرفی کردیم که بازی موبایلیست که در دنیای Command & Conquer رخ می‌دهد. بعد از معرفی Rivals، صدایتان را واضح و بلند شنیدیم: جامعه‌ی Command & Conquer می‌خواهد شاهد بازگشت فرانچایز خود به PC باشد. به عنوان کسی که بیش از بیست سال طرفدار این سری بوده‌ام، کاملاً با این حرف موافقم. با این ذهنیت در حال بررسی ایده‌هایی بسیار جذاب مربوط به ریمستر نسخه‌های کلاسیک PC هستیم و همین الان نیز در اولین تلاشمان به مناسبت 25 سالگی سری اقداماتی انجام داده‌ایم.

بی‌صبرانه منتظر شنیدن بازخورد‌های شما در رابطه با برنامه‌های فعلیمان روی PC و چیزهایی که بعدش می‌آید هستیم. طی هفته‌های آینده با طرفدارن از طریق مختلف ارتباط خواهیم داشت؛ تا آن زمان نظرات خود را در این subreddit به اشتراک بگذارید.

همانطور که در متن اشاره شد، مدت زیادی از انتشار آخرین نسخه‌ Command & Conquer روی PC می‌گذرد و عرضه‌ی ریمستر، می‌تواند راه‌ خوبی برای ابراز علاقه به نسخه‌های جدید باشد.

نسخه‌ی بعدی این فرانچایز، Command & Conquer: Rivals در تاریخ نامعلوم برای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.