نویسنده: ebi mohamadi یکشنبه، 07 دی 1393
ساعت 12:25

بهترین گرافیک در سال 2014 از دید Gamingbolt

0 از 5

بهترین گرافیک در سال 2014 از دید Gamingbolt

همیشه انتخاب بهترین بازی از نظر بصری سخت است. آیا بازی نسبت به سخت افزاری که رویش اجرا می شود گرافیک مورد انتظار را دارد؟آیا گرافیک واقع گرایانه را ترجیح می دهید و یا گرافیک فانتزی را می پسندید؟ آیا با بازی هایی که گرافیک خوبی دارند اما گاهی افت فریم و گیر های گرافیکی دارند مشکلی ندارید؟ در مورد بازی هایی که برای دستگاه های دیگر بازسازی شده اند و بافت و وضوح و جلوه های بهتری دارند نظرتان چیست؟در آخر ما بازی ای را که بر اساس همه این ها بهتر است و به خوبی اجرا می شود را انتخاب می کنیم و البته فاکتور جزئیات به کار رفته در گرافیک بازی را نیز در نظر داریم. اگر با بازی ای مثل Gear Solid 5: Ground Zeroes روبرو باشیم تمرکز ما روی مواردی چون جزئیات دنیای باز بازی و کیفیت نورپردازی و انیمیشن های چهره و شخصیت ها و چیزهای بسیار دیگر است. قضاوت در مورد  Metro Redux سخت تر است. زیرا بازی 4A Games بیشتر روی فضاسازی خاص این عنوان تمرکز دارد که این کار را در سطح پایین تری انجام می دهد.  inFamous: Second هم ما را با آب هوای واقع گرایانه و میدان دید و افکت های به کار رفته در جزئیاتش شگفت زده کرد.اشتباه نکنید. تمام این عناوین بسیار خوب بودند اما فقط یک بازی بود که واقعا می تواند نماد و نماینده جلوه های بصری نسل جدید بازی ها باشد.

کاندیدا ها
> Metro Redux
> DriveClub
> Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
> inFamous: Second Son


برنده: DriveClub

 

 

 

بازی Evolution Studios به هنگام انتشار مشکلات قابل توجهی داشت اما استودیوی سازنده این بازی با عرضه آپدیت های و پشتیبانی خوب بازی اش گلیم خود را از آب بیرون کشید. تنها قسمت بازی که کمتر خودنمایی می کرد بخش گرافیک بود که با آپدیت اخیر و اضافه کردن آب و هوای زنده به بازی آن را کامل کرد. این بازی پر از لحاظاتی است که دلتان می خواد فقط بایستید و از مناظر لذت ببرید. در ضمن پر از ماشین های فوق العاده و واقع گرایانه است. نور در بازی رفتاری واقعی نشان می دهد. چه نور های تند و چه نور های ضعیف. وقتی که قطرات آب یک به یک روی در و سقف ماشین سر می خورند واقعا دیدنی است. حواستان باشد که این بازی به صورت 1080p اجرا می شود و خبری هم از افت فریم نیست.

 

ebi mohamadi | اخبار | 28/12/2014
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 151
    تشکر: 52
    تشکرشده: 90
    پروفایل psn: Odoseus
    رتبه لیدربرد psn: 14
    کنسول‌های بازی:

    Evolution Studios برای DriveClub در زمینه گرافیک فوق العاده عمل کرده و با اپدیت اخری که برای این بازی منتشر شد گرافیک عالی این بازی بیشتر از گذشته به چشم اومد ولی حیف که بازی هنگام عرضه دچار مشکلات زیادی در بخش انلاین شد و از طرفی از لحاظ محتوا اون قدرها قوی نبود ولی Evolution Studios برای بهتر کردن شرایط این بازی تمام تلاشش رو کرد و در حال حاضر شاهد یک بازی تقریبا بی نقص هستیم.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.