نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 16 آبان 1397
ساعت 16:00

طراحی شخصیت‌های Devil May Cry 5 بیشتر یک فیلم لایو اکشن طول کشیده است

0 از 5

تهیه کننده ارشد بازی Devil May Cry 5 در مصاحبه اخیر خود جزییات جالبی از آن در اختیار علاقمندان گذاشته است.

اعضای شرکت کپکام در تلاش حداکثری برای ساخت و طراحی شخصیت‌های بسیار واقع گرایانه برای بازی بسیار موردانتظار Devil May Cry 5 هستند؛ این شامل تمامی موارد از جمله صداگذاری تا حرکت‌های منحصر بفرد برای مردمان ژاپنی می‌شود. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در مصاحبه اخیر با وبسایت شرکت کپکام، تهیه کننده ارشد بازی Devil May Cry 5 یعنی «میچیترو اوکابه» (Michiteru Okabe) مشخص کرد که چقدر در حال تلاش برای غوطه‌ور کردن بازیکنان در این بازی هستند. او گفت:

فراهم‌سازی بهترین موارد موردنیاز برای ساخت ظاهر، صدا و حرکات یک شخصیت در بازی، احتمالا به زمان بیشتری از ساخت یک فیلم لایو اکشن نیاز دارد. برای مثال حرکات را در نظر بگیرید؛ برای حرکت‌هایی که مخصوص افراد ژاپنی است، ما نیاز به یک بازیگر ژاپنی داشتیم تا کار‌ها را انجام دهد. برای صدا نیز ما نیاز به یک صداپیشه با زبان مادری انگلیسی داشتیم تا کلمات را با تلفظ صحیح بکار ببرد. این موارد جزییاتی است که بازیکنان در هنگام تجربه بازی به آن‌ها فکر نمی‌کنند اما با توجه به اینکه چقدر آن‌ها در دنیای DMC غرق شده‌اند، ما نمی‌توانیم از آن جزییات چشم‌پوشی کنیم.

اوکابه همچنین در ادامه صحبت‌های خود روشن کرد که چگونه توانستند به بازیگران درست و تکنولوژی‌ای که در بازی Devil May Cry 5 استفاده کردند، دست پیدا کنند:

تیم توسعه دهنده بازی، تمام دنیا را برای پیدا کردن بازیگران، مدل‌ها و تکنولوژی‌ای که بتواند نیاز‌های آنان را برطرف کند، گشتند. به هر کشوری برای مشاهده نزدیک پتانسیل و توانایی بالقوه کاندید‌های خود سر زدند. در نهایت، ما استودیو 3Lateral که در خارج از صربستان واقع شده را برای مهارت برجسته جهانی‌شان در خلق و ساخت حالت‌های چهره مخصوص شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی، انتخاب کردند.

در نهایت از اوکابه پرسیده شد که آیا او باور دارد که توجه به جزییات از ویژگی‌های بارز توسعه دهندگان ژاپنی بازی‌های ویدیویی است یا خیر؟ او نیز در پاسخ گفت:

خوب، ما سابقه توسعه بازی‌های مبارزه‌ای رقابتی را در کارنامه خود داریم که با حسی از هنرمندی و مهارت مخلوط شده که منحصر به کشور ژاپن است. در این میان، بازی‌های شگفت انگیز زیادی نیز وجود دارند که در خارج از این کشور ساخته شده‌اند اما تعداد اندکی از آن‌ها چنان توجه دقیقی به جزییات داشته‌اند.

بازی Devil May Cry 5 اولین نسخه در خط داستانی اصلی مجموعه از زمان عرضه Devil May Cry 4 در سال ۲۰۰۸ میلادی، محسوب می‌شود. هر دو شخصیت‌های محبوب دانته و نیرو به عنوان شخصیت‌های قابل بازی در DMC 5 بازگشته‌اند و به آن‌ها یک شخصیت عجیب جدید به نام V نیز اضافه شده است. داستان بازی‌ سال‌ها بعد از وقایع عنوان Devil May Cry 4 رخ می‌دهد؛ شخصیت نیرو دفتر شکار شیاطین خود را تاسیس کرده و شخصیت‌های دانته و وی نیز برای حل کردن اتفاقات رمزآلودی که در جهان اتفاق میافتد، در حال همکاری هستند.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.