نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 16 آبان 1397
ساعت 15:00

اکتیویژن همچنان درآمد زیادی از Destiny 2 کسب می‌کند

0 از 5

گزارشات جدید نشان می‌دهد که شرکت اکتیویژن همچنان در حال درآمدزایی از بازی Destiny 2 است.

مدتی می‌شود که از عرضه بسته گسترش دهنده Forsaken بازی Destiny 2 در ما سپتامبر سال جاری میلادی، گذشته است و دیگر به آن صورت شاهد خبری درباره این بازی نیستیم. همین موضوع نیز ما و دیگر طرفداران به این فکر انداخته است که چه اتفاقی برای آینده بازی تیراندازی و جهان اشتراکی استودیو بانجی خواهد افتاد؟ به دنبال همین موضوع نیز به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد هنوز زمان زیادی تا بازی Destiny 2 به پایان خود برسد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اطلاعات منتشر شده از سوی وبسایت SuperData نشان می‌دهد بازی Destiny 2 پرفروش‌ترین بازی دیجیتالی برای کنسول‌ها در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ بوده است؛ ماهی که در آن شاهد عرضه بازی‌های بزرگی چون عنوان انحصاری Spider-Man برای پلی‌استیشن ۴ و شبیه‌ ساز ورزش فوتبال شرکت الکترونیک آرتز یعنی FIFA 19 بودیم. این بازی حتی توانسته بیشتر از بازی بتل رویال شرکت اپیک گیمز یعنی Fortnite، پول به جیب بزند. با توجه به این موارد، عنوان Destiny 2 به وضوح می‌تواند همچنان درآمد زیادی برای شرکت اکتیویژن به همراه داشته باشد. با در نظر گرفتن درآمد حاصل از عرضه گسترش دهنده Forsaken در ماه گذشته و همچنین پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی، به نتیجه‌ای شگفت انگیز برای عنوانی که بیش از یک سال عمر دارد، می‌رسیم.

در خبری مرتبط، استودیو بانجی پیش از شروع کنفرانس مطبوعاتی شرکت بلیزارد در رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ اعلام کرد که بازی Destiny 2 را به کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی هدیه می‌دهد و آن‌ها تا تاریخ ۲۷ آبان‌ماه ۹۷ (۱۸ نوامبر ۲۰۱۸) فرصت خواهند داشت تا بازی را به صورت Gift از پلتفرم Battle.net، رایگان دریافت کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.