نویسنده: میلاد شجری شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 08:30

بازی Destiny 2 برای رایانه‌های شخصی رایگان شد

5 از 5

کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی که دارای اکانت Battle.net هستند، تا تاریخ ۲۷ آبان‌ماه ۹۷ (۱۸ نوامبر ۲۰۱۸) فرصت خواهند داشت تا بازی Destiny 2 را رایگان دریافت کنند.

پیش از شروع کنفرانس مطبوعاتی شرکت بلیزارد در رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ (Blizzcon 2018)، استودیو بانجی در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ اعلام کرد که بازی Destiny 2 را به کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی هدیه می‌دهد و آن‌ها از امروز تا تاریخ ۲۷ آبان‌ماه ۹۷ (۱۸ نوامبر ۲۰۱۸) فرصت خواهند داشت تا بازی را رایگان دریافت کنند. در این میان، تمام چیزی که شما برای دانلود بازی نیاز خواهید داشت یک اکانت روی پلتفرم اختصاصی شرکت بلیزارد یعنی Battle.net است؛ بعد از دریافت بازی نیز شما می‌توانید برای همیشه آن را نگه داشته و بازی کنید. گفتنی است که این هدیه، فقط شامل نسخه اورجینال و اصلی بازی Destiny 2 می‌شود؛ بنابراین شامل بسته‌های گسترش دهنده‌ای که بعد‌ها برای آن در دسترس قرار گرفتند، نمی‌شود که البته جای نگرانی نیست، چون بازی اصلی به اندازه کافی دارای محتویات گوناگون برای تجربه است.

در حالی که نسخه هدیه بازی Destiny 2 شامل بسته گسترش دهنده Forsaken، بروزرسانی بزرگ سال دوم بازی که استودیو بانجی در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرد، نمی‌شود اما شما حالا با خریدن این گسترش دهنده، به تمامی محتویات منتشر شده در سال اول بازی که شامل بسته‌های Curse of Osiris و Warmind می‌شود، نیز دسترسی پیدا خواهید کرد. در این میان اما شما اگر می‌خواهید که پیش از خرید، تجربه‌ای از محتویات موجود در بسته Forsaken کسب کنید، استودیو بانجی یک پیشنهاد ویژه دیگر برای شما در نظر دارد؛ از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ آبان‌ماه ۹۷ (۹ تا ۱۱ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) شما بازیکنان قادر خواهید بود که حالت Gambit که یکی از حالت‌های بزرگ و پرطرفدار بسته Forsaken است را به صورت رایگان تجربه نمایید. Gambit در واقع حالتی در بازی است که ویژگی‌ PvE و PvP را با یکدیگر مخلوط می‌کند تا شما بتوانید در کنار از بین بردن دشمنان کنترل شده توسط کامپیوتر، به طرف تیم مقابل یورش برده و با آنان به نبرد بپردازید.

بازی Destiny 2 روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. در پایان گفتنی است که این عنوان پیش از این هم به صورت رایگان به عنوان بخشی از اشتراک سرویس پلی‌استیشن پلاس، در دسترس کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار گرفته بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.