نویسنده: ebi mohamadi سه شنبه، 09 دی 1393
ساعت 12:56

بهترین عنوان بازسازی شده 2014

0 از 5

بهترین عنوان بازسازی شده 2014

 

در یک سال گذشته، با انتشار کنسول های نسل هشتمی سازندگان عناوین پرطرفدار دست به کار شدند و بازی های موفق و قدیمی خود را برای کنسول های نسل هشتمی به صورت بازسازی شده عرضه کردند. به عنوان مثال در یک ماه شاهد عرضه چند بازی بازسازی شده برای کنسول های نسل هشتمی Sleeping Dogs، Tomb Raider، Metro 2033 و  Last Light ( در یک بسته Metro Redux) و The Last of Us بودیم.

 

 

البته این بازی ها تنها بازی های بازسازی شده ای نبودند که سال گذشته برای PS4 و Xbox One عرضه شدند. از میان دیگر بازی های بازسازی شده می توان به earaway Unfolded، Final Fantasy Type-O HD و Resident Evil اشاره کرد. حال امروز وبسایت gamingbolt بهترین بازی بازسازی شده 2014 را تعیین کرد که می توانید در زیر از جزئیات بیشتر در رابطه با این جایزه مطلع شوید:

 نامزد ها:

 

 

 

  • The Last of Us: Remastered (PS4)
  • Grand Theft Auto 5 (PS4/Xbox One)
  • Metro Redux (PS4/Xbox One/PC)
  • Tomb Raider: Definitive Edition (Xbox One/PS4)

 

 

برنده:Grand Theft Auto 5 PS4/Xbox One

 

Grand Theft Auto 5 توانست بر روی PS4 و Xbox One از موفقیت بسیار زیادی بهره مند شود. علاوه بر گرافیک بسیار بالا و ویژگی های جدید شاهد پیشرفت هایی در بخش ماموریت های بازی بودیم. علاوه بر این بازی دارای یک حالت جدید یعنی اول شخص بود. گرافیکی 1080p و وضوح بهتر موجب شد تا این بازی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و بتواند این جایزه را به چنگ ببرد. آب و هوایی پویا تر را در بازی شاهد بودیم. همچنین گیاهان درون بازی واقعا افزایش یافته بودند و شاهد بهبود محیط گیاهی بازی بودیم.

 

نوع برخورد قطرات باران در بازی و افزایش ترافیک بازی مثال زدنی بود. NPC ها در بازی افزایش یافته بودند. رعد و برق ها در بازی بسیار زیبا تر شده بودند.

 

این ویژگی ها باعث شد تا Grand Theft Auto 5 بتواند جایزه برترین بازی بازسازی شده را از وبسایت gamingbolt دریافت کند.

 

ebi mohamadi | اخبار | 30/12/2014
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.