بروزرسانی کیت توسعه ی Xbox ONE و بهبود عملکرد
عنوانِ استودیوی Techland یعنی Dying Light قبلاً برای اجرا در حالت 1080p و نرخِ فریم 30fps ثابت روی کنسول های PS4 و Xbox ONE تایید شده بود و هم اکنون توسعه دهندگان از این موضوع خبر داده اند که برای دست یابی به عملکردی با ثبات و بهینه در کنسول های Xbox ONE آن ها از آخرین بروزرسانی کیت توسعه ی نرم افزاری این کنسول بهره گرفته اند.سرپرست طراحیِ بازی آقای Maciej Binkowski به سایت gamingbolt در این رابطه می گوید : " ما از آخرین بروزرسانی کیت توسعه ی نرم افزاری (SDK) کنسولِ Xbox ONE که در 12 دسامبر منتشر شد استفاده کرده ایم و API های جدید به ما این امکان را می دهد تا بروی ESRAM کنسول کنترل بیشتری داشته باشیم و همینطور ابزار جدیدی تحت عنوان PIX استفاده ی بهینه از ESRAM را برای اجرا رقم خواهد زد."سیستمِ PIX یا همان Performance Investigator for Xbox یک ابزار نرم افزاری برای توسعه دهندگان بازی بروی کنسول Xbox است که به آن ها در استفاده و اجرای بهینه بازی ها کمک خواهد کرد. در کل بروزرسانی آخر کیت های توسعه ی شرکت مایکروسافت برای دو کنسول خود به خیلی از عناوین بزرگ مثل Destiny و Grand Theft Auto 5 کمک کرده تا به اجرای مناسبی در حالت 1080p برسند.عنوان Dying Light ماه بعد بروی پلتفرم های PS4 ، Xbox ONE و PC منتشر خواهد شد در آخر برای آن دسته از کسانی که با موارد و اصطلاحات یاد شده آشنایی ندارند باید خاطر نشان کنم ، SDK ها یا همان Software development kit بسته های نرم افزاری هستند که امکان تولید و توسعه ی برنامه های قابل اجرا بروی سخت افزار مربوطه را می دهد همینطور API ها یا application program interface قابلیت یا ابزارهای نرم افزاری هستند که این کیت های توسعه (SDK) به توسعه دهندگان ارائه خواهند داد.
نظرات