نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 20 آبان 1397
ساعت 13:00

[X018] اضافه شدن بازی‌های Final Fantasy XIII به سرویس Backwards Compatible

0 از 5

شرکت اسکوئر انیکس در جریان لایو استریم رویداد X018 از اضافه شدن عناوین Final Fantasy XIII به سرویس Backwards Compatible کنسول Xbox One خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در جریان لایو استریم برنامه Inside Xbox که در رویداد X018 کشور مکزیک برگزار شد، شینجی هاشیموتو از شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در کنار انتشار اطلاعات جدید از بازی Kingdom Hearts III، اعلام کرد که بازی‌های Final Fantasy XIII به لیست عناوین سرویس Backwards Compatible کنسول ایکس‌باکس وان اضافه خواهند شد. بازی‌های این لیست شامل بازی‌هایی چون Final Fantasy XIII اورجینال، Final Fantasy XIII-2 و Lightning Returns: Final Fantasy XIII می‌شود که در تاریخ ۲۲ آبان‌ماه ۹۷ (۱۳ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) به این سرویس اضافه خواهند شد. لازم به بیان است که این بازی‌ها از آپدیت مخصوص کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نیز پشتیبانی می‌کنند.

پیرامون این خبر، در جریان نینتندو دایرکت اخیر که در ماه سپتامبر سال جاری میلادی برگزار شد، اعلام شد که بازی‌های Final Fantasy VII، Final Fantasy IX، Final Fantasy X، Final Fantasy X-2، Final Fantasy XII: The Zodiac Age برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهند شد. کمی بعد از این خبر نیز اعلام شد که بازی‌های اعلام شده برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز در دسترس قرار خواهند گرفت؛ به طور کلی می‌توان گفت که کاربران کنسول ایکس‌باکس وان بزودی قادر خواهند بود تا تمامی بازی‌های سری پرطرفدار Final Fantasy را روی کنسول شرکت مایکروسافت تجربه نمایند. شایان به ذکر است که این بازی‌ها در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس قرار خواهند گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.