نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 22 آبان 1397
ساعت 09:30

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای استیم منتشر شد

0 از 5

استودیو سی‌دی پراجکت رد بازی Thronebreaker: The Witcher Tales را برای شبکه استیم منتشر کرد.

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales چندی پیش از طریق فروشگاه GOG برای پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی منتشر شد و تحسین‌های زیادی را نیز از سوی مخاطبین و منتقدین دریافت کرد. امروز جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ متوجه شدیم که استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) این بازی برای شبکه استیم نیز منتشر کرده است. علاقمندان به این بازی هم‌اکنون می‌توانند با خرید بازی Thronebreaker: The Witcher Tales از شبکه استیم از یک سری محتوای دیجیتال به عنوان پاداش در کنار آن نیز بهره‌مند شوند. این محتویات اضافی شامل یک نسخه دیجیتالی از بازی The Witcher: Enhanced Edition Director’s Cut، موسیقی‌های متن رسمی و طرح‌های هنری بازی از جمله نقشه‌ای از Lyria، یک نسخه دیجیتالی از کتاب هنری GWENT: Art of The Witcher Card Game و یک نسخه از رمان گرافیکی The Witcher: Fox Children می‌شود.

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales در نقد و بررسی وبسایت بازی‌مگ که توسط محمدرضا حیدری توانست نمره ۸.۹ را از ۱۰ دریافت کند. خلاصه‌ای از متن این نقد و بررسی به شرح زیر است:

Thronebreaker: The Witcher Tales یک بازی کارتی، با ویژگی‌هایی از سبک‌های معمایی و نقش‌آفرینی است که توانسته است به‌خوبی سبکی جدید را به عنوان یک بازی کارتی از سری دنیای Witcher معرفی کند. با این وجود، این عنوان هیچ شباهتی با Gwent معروفی که در قسمت سوم سری ویچر شاهدش بودیم ندارد و به کلی یک بازی کاملاً جدید محسوب می شود.

در پایان، بازی Thronebreaker: The Witcher Tales در تاریخ ۱۳ام آذرماه ۹۷ (چهارم دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.