نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 22 آبان 1397
ساعت 12:00

عرضه نسخه Switch بازی Aragami: Shadow Edition به سال ۲۰۱۹ موکول شد

0 از 5

استودیو لینس ورکس از موکول شدن عرضه نسخه نینتندو سوئیچ بازی Aragami: Shadow Edition به سال ۲۰۱۹ میلادی خبر داد.

اوایل سال جاری میلادی بود که بازی Aragami: Shadow Edition برای عرضه روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی معرفی شد و در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی نیز برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد. به دنبال عرضه بازی برای پلتفرم‌های مذکور در ماه آگوست سال جاری، تریلر نسخه نینتندو سوئیچ بازی Aragami: Shadow Edition منتشر شد که خبر از عرضه شدن بازی برای این پلتفرم تا آخر سال ۲۰۱۸ خبر می‌داد. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، استودیو توسعه دهنده لینس ورکس (Lince Works) با انتشار پستی در صفحه توئیتر اعلام کرد که عرضه نسخه سوئیچ به سال ۲۰۱۹ میلادی موکول شده است. گفتنی است که کاربران سوئیچ از قابلیت کراس پلتفرم با ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برای ویژگی Co-op بازی، برخوردار خواهند بود.

نسخه اورجینال بازی در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شد و بازیکنان را در قالب نقش یک قاتل حرفه‌ای از دید سوم شخص می‌داد. نسخه The Shadow Edition بازی Aragami شامل بازی اورجینال و بسته‌الحاقی Assassin’s Masks می‌شود. این نسخه همچنین شامل بسته گسترش دهنده Nightfall می‌شود که محتوای داستانی جدیدی را به بازی معرفی می‌کند.

در خبری مرتبط، شرکت ناشر بازی یعنی مرج گیمز (Merge Games) از رسیدن فروش بازی Aragami: Shadow Edition به بیش از پانصد هزار نسخه روی پلتفرم‌های در دسترس، خبر داد. در پایان، این بازی در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد، در حالی که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی موجود است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.