نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 22 آبان 1397
ساعت 13:00

نامه شرکت بتزدا به مناسبت فرا رسیدن زمان عرضه بازی Fallout 76

0 از 5

بتزدا به مناسبت فرا رسیدن زمان عرضه Fallout 76، نامه‌ای احساسی منتشر کرده که شامل برنامه‌های آینده شرکت برای بازی می‌شود.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ام آبان‌ماه ۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد و کاربران خریدار نسخه دیجیتالی نیز هم‌اکنون می‌توانند نسبت به Pre-Load آن اقدام کنند. به دنبال همین موضوع در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، شرکت بتزدا سافت‌ورکس (Bethesda Softworks) در صفحه رسمی تویئتر خود تصویری از یک نامه به مناسبت فرا رسیدن زمان عرضه بازی Fallout 76 منتشر کرده است که متنی احساسی داشته و تعدادی از برنامه‌های آینده شرکت برای این بازی را مشخص می‌کند. متن این نامه به شرح زیر است:

این بسیار هیجان انگیز است که ما سرانجام بازی Fallout 76 را منتشر می‌کنیم؛ یک بازی از سری Fallout که هیچ شباهتی به کار‌هایی که در گذشته انجام دادیم، ندارد. به معنای واقعی کلمه، [Fallout 76] عنوانی است که هیچ شباهتی به عناوینی که قبلا بازی کرده‌ایم، ندارد.

مزیت و اشتیاق زیاد ما در ساخت بازی‌هایی بوده است که شما را به دنیا‌ها و تجربه‌های جدیدی منتقل می‌کنند. با عرضه بازی Fallout 76، ما بخش‌هایی از فال اوت‌های گذشته، سبک بقا و بازی‌های بزرگ آنلاین را در هم تنیده‌ایم تا عنوانی خاص خلق کنیم. یک بازی که شما در آن بتوانید داستان و مبارزه برای زنده ماندن خود را با دوستانتان، افراد غریبه و همچنین با ما به اشتراک بگذارید.

یک تشکر بزرگ می‌کنیم از تمام کسانی که در شرکت بتزدا و استودیو زنی‌مکس از ما برای ساخت این بازی پشتیبانی کردند. ساخت این سبک جدید از یک بازی تلاش زیادی را نه تنها از سوی تهیه کننده‌ها، برنامه نویس‌ها، هنرمندان و طراح‌های ما به همراه داشته، بلکه شامل تلاش‌های فراوان تمام افراد از بخش‌های مختلف کمپانی می‌شود. تشکر ویژه‌ای می‌کنیم از تمام دوستانمان در استودیو‌های زنی‌مکس، اید سافتور و آرکین که به ما کمک کردند و همچنین تمام افراد در بخش نشر، آی‌تی، بتزدا.نت، خدمات مشتری، ادمین و همکاران فوق‌العاده‌مان در بخش QA.

در نهایت، تشکر ویژه‌ای می‌کنیم از تمام شما و طرفدارانی که در بتا بازی Fallout 76 شرکت کردند؛ با کمک شما، ما هر هفته بازی را بهتر و بهتر کردیم و این تازه فقط شروع کار است. ما لیستی از بروزرسانی‌های فوق‌العاده که به تازگی کار برویشان را آغاز کردیم، در اختیار داریم؛ از بهبود‌های بخش ساخت CAMP گرفته تا ماموریت‌ها و رخداد‌های جدید، بازگشایی‌های جدید Vault، ادای احترام شخصیت‌، سیستم PvP براساس فرقه و بسیاری موارد دیگر.

ما امیدواریم که ماجراجویی شما در بازی Fallout 76 سرگرم کننده و ثمربخش باشد، درست به همان اندازه‌ای که ساخت آن برای ما سرگرم کننده و ثمربخش بوده است. ما بیشتر از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم که جاده‌های بازی شما را به کجا می‌برند.

با آرزوی بهترین‌ها

Bethesda Game Studios

Drz7FJSWkAEWhjS

در پایان، بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ام آبان‌ماه ۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.