نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 22 آبان 1397
ساعت 09:00

هم‌اکنون امکان پری لود Fallout 76 امکان‌پذیر است

0 از 5

با اعلام Bethesda، هم‌اکنون امکان Pre Load بازی موردانتظار Fallout 76 در پلتفرم‌های PS4، XBox One و PC امکان‌پذیر است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در صورتی که یکی از پیش خرید کنندگان نسخه دیجیتالی بازی Fallout 76 بودید، هم‌اکنون امکان دانلود دیتای این بازی روی پلتفرم‌های PS4، XBox One و PC و تجربه بازی پس از عرضه رسمی آن در دو روز آینده وجود دارد. در این ارتباط، بازیکنان کنسولی که در دوره بتای این بازی شرکت کردند (و البته آپدیت ۳۰ گیگابایتی هم دریافت کرده بودند) نیز باید این نسخه را از روی پلتفرم خود حذف کنند. در زمینه حذف نسخه بتا، گزارش‌هایی نیز مطرح شده که از مشکلات در حذف کردن این نسخه در پلتفرم PC حکایت دارد؛ هرچند بتزدا نیز راهنمایی‌هایی در رابطه با نحوه حذف دیتای نسخه بتای این بازی منتشر کرده است.

این گزارش در ادامه مجموعه توییتی از حساب رسمی استودیو Bethesda بوده که زمان شروع پری لود این بازی برای هر سه پلتفرم مقصد را فاش می‌کند. در این رابطه بازیکنان کنسولی نسخه بتا، بایستی حتما دیتای این نسخه را از روی پلتفرم خود حذف کنند. با وجود حذف این نسخه، بازیکنان پس از عرضه بازی اصلی، می‌توانند همه پیشرفت‌های خود در دوره بتا را به نسخه اصلی بازی منتقل کنند. شرایط برای بازیکنان PC اما ساده‌تر هست و این نسخه که به جای استیم، از طریق Bethesda Launcher در این پلتفرم در دسترس قرار گرفته بود، فقط با دریافت یک آپدیت کوچک آماده اجرای بازی اصلی در زمان عرضه می‌شود.

بازی فال‌اوت 76 دوره بتای پر حاشیه‌ای را سپری کرد که در آن، بازیکنان با حجم زیادی از مشکلات فنی مواجه بودند. تیم سازندگان بازی، البته همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات و انتشار بروزرسانی برای آن به کار بردند. با این حال این بازی به نظر همچنان قرار است با مشکلات زیادی در همان روز اول عرضه مواجه باشد. این خصوصا از یک اطلاعیه جالب از جانب آن‌ها نیز مشخص به نظر می‌رسد و حتی با وجود عرضه یک آپدیت بسیار سنگین روز اول، به نظر این مشکلات در روزهای اول تجربه بازی غیر قابل اجتناب است. بتزدا البته وعده داده که با جدیت، روند ارتقا و بهبود بازی را برای یک دوره پشتیبانی بسیار طولانی دنبال می‌کند و آن‌ها، قصد دارند سرورهای بازی را «تا ابد» فعال نگه دارند.

فال‌اوت 76 اولین بازی کاملا آنلاین و با دنیای اشتراکی، هم در سری فال‌اوت و هم برای استودیو Bethesda محسوب می‌شود. با وجود نیاز به اتصال دائم به اینترنت و به‌روز بودن بازی، بازیکنان همچنان امکان تجربه کامل آن در حالت تک نفره و سنتی را دارند. پیرامون این بازی، حتی بعد از یک دوره بتا هنوز سوالاتی هم وجود دارد و برای مثال مشخص نیست که محتواهای تزئینی و سفارشی‌سازی به چه شکل (رایگان یا پولی، با واحد پول داخل بازی یا واقعی) به بازی اضافه می‌شوند.

Fallout 76 در روز ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.