نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 21 آبان 1397
ساعت 08:00

حجم آپدیت روز اول Fallout 76 از خود بازی بیشتر است

0 از 5

بازیکنان Fallout 76 در روز اول عرضه، برای تجربه بازی نیاز به حداقل ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی در هاردیسک پلتفرم خود دارند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی بتزدا، مدتی پیش از این واقعیت پرده برداشته بود که Fallout 76، با مشکلات مختلفی در روز عرضه مواجه می‌شود. این البته نه فقط به خاطر سابقه مشخص استودیو Bethesda در عرضه بازی‌های پر از باگ، بلکه به خاطر ماهیت کاملا آنلاین «فال‌اوت 76» هم هست. به علاوه، این یک زمین بازی جدید و از قبل تجربه نشده هم برای آن‌ها بوده که طبق صحبت‌های قبلی سازندگان، به معنی این است که آن‌ها با مشکلاتی برخورد داشتند که تا قبل از این هرگز با آن‌ها مواجه نشده بودند.

در این رابطه، دوره تست بتای بازی هم از مدتی قبل شروع شد و گزارش‌های زیادی نیز از وجود مشکلات مختلف از جمله باگ نرخ فریم، مشکل بازی کردن گروهی، و در ادامه خبری هم از انتشار یک پچ ۳۰ گیگابایتی برای نسخه بتای بازی منتشر گردید. به تازگی هم فاش شده که نسخه کامل بازی نیز قرار است یک آپدیت خیلی بزرگ را در روز اول عرضه رسمی دریافت کند؛ یک پچ بسیار حجیم که بنا بر گزارش PSU از حجم خود بازی بیشتر خواهد بود. این پچ که ظاهرا حجمی معادل ۵۱٫۶۴۱ گیگابایت خواهد داشت، به منظور رفع بسیاری از باگ‌های گزارش شده در دوره بتا و تست‌های فنی سازندگان منتشر می‌شود.

به عنوان مقایسه، حجم پایه برای بازی اصلی طبق گزارش‌ها حدود ۴۵ گیگابایت است که به این ترتیب، حجمی بیش از یک بازی کامل را با آپدیت روز اول دریافت می‌کند. همچنین با در نظر گرفتن اینکه Fallout 76 یک بازی کاملا آنلاین و مبتنی بر یک دنیای اشتراکی است، کاربران هیچ راهی برای دور زدن این آپدیت ندارند و بازی برای شروع، نیاز به اتصال سرور و برای ارتباط با سرورها حتما باید به آخرین نسخه بروزرسانی شوند. این همچنین به معنی این است که حتی امکان بازی کردن و همزمان آپدیت کردن در پشت صفحه هم وجود ندارد و در هر صورت برای ورود به بازی، این بازی حتما باید به آخرین نسخه بروزرسانی شود؛ بازی که پس از نصب این آپدیت، درنهایت حجمی معادل ۹۶٫۶۵ گیگابایت را برای تجربه روز اول اشغال می‌کند.

«فال‌اوت 76» دو روز دیگر در ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) به شکل رسمی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.