نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 21 آبان 1397
ساعت 09:00

با وجود فروش ضعیف، بانجی Forsaken را ناامیدکننده نمی‌داند

0 از 5

علیرغم فروش ناامیدکننده بسته گسترش‌دهنده Forsaken از دید اکتیویژن، بانجی آن را به هیچ عنوان ناامیدکننده نمی‌داند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تازه‌ترین بسته گسترش‌دهنده بازی Destiny 2 یعنی Forsaken حدود دو ماه پیش توسط Bungie منتشر شد، که تقریبا توسط همه منتقدین و طرفداران با واکنش‌های مثبت و تحسین‌آمیز مواجه گردید. در رابطه با Forsaken، این محتوای بزرگ جدید به قدری خوب بود که برخی آن را حتی به عنوان یکی از بهترین محتواهای پس از عرضه ساخته شده توسط بانجی برای یک بازی از سری Destiny دانستند. این عرضه در ادامه با یک دوره رویایی فروش دیجیتالی این بازی در ماه سپتامبر هم مواجه شد. با این حال علیرغم همه این رویدادهای مثبت، کمپانی اکتیویژن به عنوان یکی از ناشران بازی اخیرا اعلام کرد که فروش Forsaken از پیش‌بینی‌ها و انتظاراتشان ضعیف‌تر ظاهر شده است.

در کمپانی بانجی اما به عنوان سازندگان این بازی، ظاهرا این دیدگاه با چالش مواجه شده و کارگردان بازی یعنی Luke Smith، به تازگی در اظهارنظری گفته که این شرکت بسته Forsaken را ناامیدکننده نمی‌داند. او در صفحه شخصی خود در توییتر، در واکنش به خبرهای فروش ناامیدکننده Forsaken گفته که بانجی با این بسته الحاقی، چیزی درست کرده «بازیکنان عاشقش باشند» و «سازندگان هم به همین ترتیب عاشق آن هستند». او سپس اشاره کرده که سازندگان همچنان به پشتیبانی از Destiny 2 ادامه می‌دهند.

ما از بسته Forsaken ناامید نشده‌ایم. ما قصد ساخت بازی را داریم که بازیکنان Destiny عاشقش باشند و در بانجی، ما هم عاشق این هستیم.

ساختن Destiny برای بازیکنانی که عاشقش هستند حالا و هم در آینده، تمرکز اصلی ما در ادامه مسیرمان خواهد بود.

در تایید صحبت‌های کارگردان بازی، بانجی قطعا پشتیبانی خوبی از Destiny 2: Forsaken از زمان عرضه تاکنون انجام داده است. این شامل دریافت آپدیت‌ها و رفع باگ‌های منظم، اضافه شدن رویدادها و محتویات قابل بازی نظیر Festival of the Lost و همچنین در آینده نزدیک، بازگشت Iron Banner به بازی بوده است. پیرامون این سری، اخیرا شایعات جالب‌توجهی هم پیرامون Destiny 3 منتشر شده بود؛ اطلاعاتی نظیر اضافه شدن هرچه بیشتر المان‌های RPG و تغییر کارگردانی که البته تا زمان تایید نشدن رسمی توسط بانجی، نمی‌توان با جدیت به آن‌ها استناد کرد.

بازی «دستینی 2» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.