نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 24 آبان 1397
ساعت 08:00

تعداد بازی‌های موجود در نینتندو سوییچ حالا به ۱۰۰۰ رسیده است

5 از 5

نینتندو به صورت رسمی اعلام کرده که کنسول هیبریدی Nintendo Switch، حالا میزبان ۱۰۰۰ بازی شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کنسول بازی هیبریدی نینتندو، اخیرا به یک موفقیت بسیار بزرگ دست پیدا کرده است که برای هر پلتفرم گیمینگی بسیار مهم محسوب می‌شود؛ درواقع حالا تعداد بازی‌هایی که برای این کنسول، از زمان معرفی در مارس ۲۰۱۷ تاکنون عرضه شده به عدد ۱۰۰۰ بازی رسیده است. تعداد ۱۰۰۰ بازی، به خودی خود آمار بسیار بزرگی محسوب می‌شود که در تاریخ این صنعت بیشتر کنسول‌های بازی، در طول کل عمر مفید خودشان به این رقم نزدیک می‌شوند؛ این در حالی است که سوییچ با ۲۰ ماه سن، هنوز چهار ماهی تا رسیدن به دو سالگی فاصله داشته و راه طولانی را در پیش دارد. این میزان بازی، نشان‌دهنده حمایت خوب بازی‌سازان داخلی نینتندو، ایندی‌ها و سازندگان third parties از سوییچ هم محسوب می‌شود.

این گزارش، اولین بار توسط حساب رسمی نینتندو در توییتر پست شد. در این پست، ضمن اشاره به این موفقیت، از تنوع بسیار بالایی هم که در این ۱۰۰۰ بازی دیده می‌شود نیز صحبت شده است. با در نظر گرفتن اینکه هر روز، بازی‌سازان third party بیشتری هم به جمع پشتیبانان این کنسول اضافه می‌شوند، و خود نینتندو هم برای سال ۲۰۱۹ چندین بازی جدید را در لاین‌آپ خود عرضه خواهد کرد، باید گفت که این کنسول در آستانه دو سالگی نیز روند پرشتابی را در ارائه محتوا به بازیکنان خودش در پیش گرفته است.

آمار جدید البته با وجود صحبت‌های قبلی مدیر نینتندو هم به دست آمده است؛ زمانی که Shuntaro Furukawa گفته بود نینتندو سوییچ، درنهایت یک تبلت گیمینگ قدرتمند است که نسبت به ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن 4 از نظر سخت‌افزار و قدرت محدودیت دارد، و از آنجایی که هر بازی نمی‌تواند برای آن عرضه شود، داشتن چنین توقعی منطقی هم نیست. در هر صورت، سوییچ علیرغم این محدودیت‌ها حالا به یک موفقیت بزرگ دیگر دست پیدا کرده و به نظر هم نمی‌رسد که این روند، به این زودی شتاب خودش را از دست بدهد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.