نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 05 آذر 1397
ساعت 16:00

نباید انتظار وجود حالت بتل رویال را در Crackdown 3 داشت

0 از 5

به گفته مایکروسافت، حالت چندنفره بازی Crackdown 3 به شکلی مطلوب طراحی شده و نباید انتظار اضافه شدن حالت Battle Royale را داشت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی که مایکروسافت در بحث تبلیغاتی بازی Crackdown 3 روی آن مانور می‌دهد، محیط‌های کاملا تخریب‌پذیر بازی و وجود یک بخش چندنفره قدرت گرفته از تکنولوژی رایانش ابری Microsoft Azure است. این شرکت اخیرا هم در جریان رویداد X018، اطلاعات تازه‌ای را از این بازی به اشتراک گذاشت. در این رابطه، ما می‌دانیم که نام حالت چندنفره بازی Wrecking Zone است که خود شامل سه حالت دیگر می‌شود و قرار است از روز عرضه، در اختیار بازیکنان قرار بگیرد.

با توجه به استفاده این بازی از تکنولوژی اختصاصی Microsoft Azure، برخی از طرفداران امیدوار بودند که بخش چندنفره از یک حالت بتل رویال هم پشتیبانی کند. با این حال، اخیرا این شرکت فاش کرده که هیچ کدام از سه ماد چندنفره این بازی، در ژانر بتل رویال نخواهند بود، چون هیچ کدام از آن‌ها به عنوان نقشه‌هایی وسیع با امکان مبارزه‌های گسترده و پراکنده طراحی نشده‌اند. در این رابطه، Jorg Neumann از مدیران ارشد بخش توزیع مایکروسافت صحبت‌های تازه‌ای را مطرح کرده است:

ما روی چندین حالت مختلف و آزمایشی کار کرده و تصورات زیادی را هم از اینکه به چه شکل دربیایند بررسی کردیم. طرفداران از ما می‌پرسند که این شامل حالت Battle Royale هم می‌شود؟ آیا از ۱۰۰ بازیکن پشتیبانی می‌کند؟ اینجا دلیل مشخصی وجود دارد که ما حالت پنج علیه پنج بازیکن را داریم و بحث سایز نقشه هم مطرح هست. از طرف دیگر دغذغه‌های بسیار زیاد دیگری هم وجود دارد که باید همیشه به خاطر داشته باشید و با توجه به ویژگی تخریب‌پذیری، محدودیت‌هایی بوجود می‌آید. وقتی که ما یک نقشه با سایزی عالی داریم که به شکلی ساخته شده که رویاهایمان در زمینه تخریب‌پذیری را شامل می‌شود، اینکه حالا ۱۰۰ بازیکن بتوانن در آن رقابت کنند تاثیر مفیدی ندارد. بااین حال ما هنوز در حال آزمایش هستیم و در این زمان تکنولوژی هم پیشرفت می‌کند.

غیر از این صحبت‌ها درباره ظرفیت مطلوب فعلی، بحث مشکلات در طراحی نیز مطرح می‌شود؛ و اینکه ۱۰۰ بازیکن که همگی از قدرت‌های بالا برخوردار هستند و عملا می‌توانند همه چیز را تخریب کنند، می‌تواند ایده خیلی خوبی در ساخت فعلی بازی نباشد.

بازی «کرک‌داون 3» قرار است در روز ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. این بازی همچنین به عنوان یکی از انحصاری‌های مایکروسافت، از همان روز اول انتشار در دسترس مشترکین سرویس Xbox Game Pass هم قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.