نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 آذر 1397
ساعت 14:00

درز پیدا کردن نسخه کامل Super Smash Bros. Ultimate دو هفته قبل از موعد عرضه

0 از 5

به تازگی مشخص شده که یک نسخه کامل و قابل بازی از Super Smash Bros. Ultimate به بیرون درز پیدا کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا فاش شده که یک نسخه کامل از بازی شدیدا موردانتظار Super Smash Bros. Ultimate به بیرون درز پیدا کرده است. این خبر گرچه می‌تواند یک گزارش خوشحال کننده برای کسانی باشد که بیش از این نمی‌توانند منتظر کراس‌اور عظیم نینتندو سوییچ باشند، ولی برای برخی دیگر از طرفداران، به هیچ عنوان نمی‌تواند خبر خوبی باشد. گفتنی است که لیک شدن نسخه کامل و قابل تجربه این بازی، تقریبا دو هفته مانده تا زمان عرضه بازی رخ داده است.

پیرامون این خبر، گزارش لیک شدن همزمان شده با انتشار اطلاعاتی که پس از جستجو و بررسی کامل دیتاهای این بازی صورت گرفته است. این به معنای آن است، که حالا بسیاری از اطلاعات بازی مثل فهرست کامل موسیقی‌های متن، مادهای قابل بازی، spirit ها، حالت Adventure  و بسیاری جزئیات دیگر حالا در هر جامعه طرفداری بزرگ و کوچکی منتشر شده، و طرفداران دو هفته مانده تا اینکه بازی رسما منتشر شود، در حال بحث و بررسی این جزئیات در Reddit، 4Chan، ResetEra، YouTube و حتی Twitter هستند. نکته دیگر این است که ظاهرا حتی جزئیات بسته‌های الحاقی احتمالی این بازی نیز لیک شده و طرفداران حتی در این زمینه‌ها نیز به تبادل اطلاعات می‌پردازند.

بنا به گزارش Kotaku، این نسخه گرچه روی کنسول‌های هک نشده سویچ قابل اجرا نیست، ولی آن‌ها موفق شدند از طریق اطلاعات خاصی که از یک هکر نینتندو سوییچ دریافت کردند، صحت این خبر و لیک شدن نسخه کامل و قابل تجربه بازی را تایید کنند. در هر صورت، اگر مایل هستید که از محتویات و جزئیات کامل این بازی همچنان و تا روز عرضه رسمی بی‌اطلاع بمانید، توصیه می‌شود که کاملا خود را از سایت‌های مذکور یا مراجع دیگری که در این مورد اقدام به انتشار اسپویل می‌کنند دور نگه دارید. پیرامون این بازی، پیش از این در بازی‌مگ مطالعه کردید که عملکرد آن در زمینه پیش فروش، یک رکورد جدید برای نینتندو به ثبت رسانده، و حالا به بازی با بیشترین پیش خرید در تاریخ نینتندو سوییچ تبدیل شده است.

Super Smash Bros. Ultimate قرار است در روز ۷ دسامبر (۱۶ آذر) به شکل انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر شود. شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش این بازی به قلم «محمد حسین بطحایی» را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.