نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 آذر 1397
ساعت 06:45

رونمایی از بازی Marvel Ultimate Alliance 3 در رویداد جوایز بازی 2018 [TGA 2018]

0 از 5

استودیو تیم نینجا، سازنده بازی اخیرا معرفی شده و انحصاری نینتندو سوییچ Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ امشب و در جریان رویداد The Game Awards از بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order رونمایی گردید. این بازی که قرار هم هست به شکل انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر شود، مثل عناوین قبلی این سری یک بازی مشارکتی (co-op) و beat-em-up است که در آن، چندین شخصیت ابرقهرمانی از کامیک‌بوک‌های مارول نیز حضور دارند؛ شخصیت‌های ولورین، هالک و حتی تازه‌واردهایی مثل کاراکترهای «Guardians of the Galaxy» نیز در بازی حضور دارند. شما در ادامه تیزر معرفی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

احتمالا سورپرایز کننده‌ترین جنبه از معرفی این بازی، این است که نسخه جدید سری Marvel Ultimate Alliance توسط  Team Ninja یعنی استودیویی ساخته می‌شود که در گذشته عناوین Dead or Alive و Ninja Gaiden را در کارنامه دارد. در تریلر معرفی، شخصیت‌های نگهبانان کهکشان از جمله Nebula، Rocket Raccoon، Groot، Gamora، Star-Lord نیز دیده می‌شوند. شخصیت‌های کلاسیک‌تر مارولی یعنی آیرون-من، کاپیتان آمریکا، هالک، ثور و اسپایدر-من نیز در تریلر به نمایش در آمده‌اند. از دیگر سورپرایزها نیز حضور شخصیت‌های گروه The Black Order (وفاداران به ضدقهرمان بزرگ مارول یعنی تانوس) در بازی است.

Marvel Ultimate Alliance 3 همان طور که اشاره شد قرار است به شکل انحصاری، برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود و گرچه هنوز تاریخ عرضه دقیق آن مشخص نشده، ولی پیش‌بینی می‌شود که بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.