نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 آذر 1397
ساعت 07:07

بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled رونمایی شد [TGA 2018]

5 از 5

اکتیویژن در جریان رویداد The Game Awards 2018 از بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید خبر در راه بودن بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled در جریان رویداد The Game Awards 2018، شایعه اخیری که در این رابطه منتشر شده بود حالا به حقیقت می‌پیوندد. این بازی که توسط اکتیویژن و استودیو Beenox هم ساخته شده، قرار است در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۹۸) منتشر شود. شما در ادامه تریلر معرفی این بازی را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که اشاره شد، قبل از برگزاری مراسم TGA 2018 گمانه‌زنی‌های جدی وجود داشت که در این رویداد شاهد معرفی نسخه بازسازی شده از Crash Team Racing، عنوان کلاسیک از سری کراش باندیکوت که یکی از بازی‌های محبوب عصر پلی‌استیشن ۱ بود باشیم. به این ترتیب، حالا اکتیویژن پس از انتشار بازی Crash N Sane Trilogy، قرار است یک نسخه بازسازی شده دیگر از مجموعه کلاسیک و قدیمی‌تر کاراکتر Crash Bandicoot را هم عرضه کند.

Crash Team Racing: Nitro-Fueled یک بازی مسابقه‌ای از نوع کارتینگ است که شخصیت‌های قابل بازی، از دنیای داستانی Crash Bandicoot هستند. این بازی در دوره خود توسط استودیو ناتی داگ ساخته شد که همواره به عنوان رقیبی برای Mario Kart نینتندو در نظر گرفته می‌شد. در نسخه بازسازی شده Nitro-Fueled، شاهد ارتقا چشمگیر گرافیکی این بازی نسبت به نسخه اورجینال هستیم که مشابه کاری است که در N. Sane Trilogy دیده بودیم. این بازی همان‌طور که اشاره شد در روز ۳۱ خرداد ۹۸ منتشر می‌شود. برخلاف بازی قبلی N. Sane Trilogy، این بازی به شکل انحصاری زمان‌دار برای پلی‌استیشن نیست و در موعد عرضه، همزمان برای هر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.