نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 آذر 1397
ساعت 13:00

شایعاتی جدی از معرفی Crash Team Racing بازسازی شده وجود دارد

5 از 5

بنا به ادعای Eurogamer، رونمایی از Crash Team Racing Remake در جریان Game Awards 2018 قطعی است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ;کمپانی Activision در طول این چند سال اخیر، بالاخره تصمیم به حمایت جدی‌تر از عناوین کلاسیکی گرفته که در مالکیت خودش قرار دارد. آن‌ها در سال گذشته سه گانه خاطره‌انگیز Crash Bandicoot و امسال هم سری Spyro the Dragon را احیا کردند. پیرامون Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که سال گذشته توسط Vicarious Visions ساخته، و به شکل انحصاری زمان‌دار ابتدا برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد، اکتیویژن به شکل غافلگیرکننده‌ای با استقبال عالی هم مواجه شد. این استقبال، در همان زمان باعث شده بود تا این کمپانی احتمال ساخته شدن عناوین دیگری از سری «کراش باندیکوت» را تایید کند.

پیرامون بازسازی یک نسخه دیگر از سری کلاسیک Crash Bandicoot، وب‌سایت Eurogamer تایید کرده که این بازی قطعا «Crash Team Racing» است، و قرار است توسط اکتیویژن در جریان رویداد فردا در The Game Awards 2018 معرفی شود. Crash Team Racing یکی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن 1 و آخرین ساخته استودیو «ناتی داگ» در سری کراش باندیکوت بود. پیرامون گمانه‌زنی‌ها درباره معرفی نسخه بازسازی شده این بازی، اولین گزارش‌ها به زمانی مربوط است که Hollie Bennett، یکی از مجریان PlayStation Access پستی در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرد که خبر از دریافت «دو تاس نارنجی و مشکی» به همراه پیام «حرکت پیوسته و سریع به سمت Game Awards در 6/12» منتشر کرده بود. شما در ادامه این پست را مشاهده می‌کنید.

خوب... این‌ها همین الآن به خانه من رسیدند.

نظری ندارید؟

CTR Dice2

پس از این پست، شایعات گسترده‌ای در جامعه‌های طرفداری شکل گرفت که یکی از مهم‌ترین بحث‌ها، به رونمایی مرموز با تخم بنفش اشاره داشت که قبل از معرفی رسمی از Spyro Reignited Trilogy به اشتراک گذاشته شد. در همین راستا هم تاس‌های نارنجی و مشکی نیز به عنوان نشانه‌ای مرتبط با شخصیت کراش باندیکوت در نظر گرفته شده و با ترکیب عبارت «sliding» در این پیام، این نتیجه گرفته شد که بازی مرموز که در روز ۶/۱۲ (روز برگزاری TGA 2018) معرفی می‌شود، همان Crash Team Racing است.

نکته مهم‌تر، این است که وب‌سایت یوروگیمر اخیرا گزارش داده که شایعه معرفی Crash Team Racing «کاملا جدی» است و اکتیویژن قطعا در مراسم فردا از بازی Crash Team Racing رونمایی می‌کند. البته کمپانی اکتیویژن تاکنون نظری در این رابطه نداده و برای مشخص شدن صحت این شایعه، باید تا فردا صبر کرد. در The Game Awards 2018 قرار است از ۱۰ بازی کاملا جدید رونمایی شود، فردا ۱۵ آذر برگزار می‌شود، شما می‌توانید فهرست کامل نامزدهای کسب جوایز بازی برتر در این مراسم و همچنین پیش‌بینی‌ها درباره بازی‌های انتخابی را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.