نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 آذر 1397
ساعت 09:30

The Last of Us Part 2 در TGA 2018 حضور نخواهد داشت

5 از 5

با تایید ناتی داگ، The Last of Us Part 2 در the Game Awards 2018 حضور ندارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مراسم the Game Awards 2018 فردا برگزار می‌شود و براساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، این یک رویداد پر خبر همراه با حضور چهره‌های زیادی از صنعت سرگرمی است. در این رویداد، قرار است بیشترین خبر معرفی بازی‌های جدید، انتشار اطلاعیه‌های تازه از عناوین قبلا منتشر شده یا از قبل معرفی شده را شاهد باشیم. در این زمینه، جف کیلی مجری این مراسم چند روز پیش اقدام به انتشار یک کلیپ تبلیغاتی کرد که در جریان آن، صحنه‌هایی از برخی بازی‌های شدیدا موردانتظار مثل Death Stranding و The Last of Us Part 2 نیز دیده شدند.

Naughty Dog و سونی اخیرا ویدیو جدیدی را به مناسبت دومین سالگرد معرفی این بازی، در جریان PSX 2016 و هیجان طرفداران از رونمایی آن به اشتراک گذاشتند، که باز هم به فرضیه دریافت خبرهای جدید از این بازی در آینده نزدیک دامن می‌زند؛ با این حال اخیرا مشخص شده که ناتی داگ و سونی درحال حاضر چنین برنامه‌ای را ندارند. ناتی داگ اخیرا در واکنش به این گمانه‌زنی‌ها و شایعات حضور Last of Us 2 در TGA 2018، پست تازه‌ای در حساب رسمی خود در توییتر منتشر کرده است؛ بر این اساس مشخص می‌شود که طرفداران این بازی موردانتظار، همچنان باید منتظر خبرهای بعدی بمانند چون بازی قرار نیست در مراسم فردا حضور داشته باشد. ناتی داگ در این رابطه گفته:

ما هم این پنجشنبه مشتاق تجلیل و شادمانی به خاطر یک سال از بازی‌های فوق‌العاده در جریان the Game Awards هستیم. با این وجود ما هیچ چیز جدیدی از The Last of Us Part II برای نمایش نداریم. ما به سختی درحال کار هستیم و منتظر رسیدن یک زمان مطلوب هستیم تا چیزهای بیشتری را با شما در میان بگذاریم.

در این پست، ناتی داگ از عباراتی نظیر «به سختی در حال کار هستیم» و «یک زمان مطلوب» استفاده کرده که مشابه این صحبت‌ها، قبلا هم از طرف این استودیو منتشر شده بود، و به طور کلی به نظر می‌رسد که طرفداران تا مدتی نامعلوم قرار نیست چیز جدیدی از بازی ببینند. آخرین خبر بزرگ پیرامون «لست آو آس 2»، به برگزاری E3 2018 و رونمایی از اولین تریلر گیم‌پلی این بازی مربوط است. این بازی در جریان the Game Awards 2017، برنده جایزه «مورد انتظارترین بازی سال» هم شده بود، و به طور مشخص استودیو به زمان بیشتری برای عرضه هرچه با کیفیت‌تر بازی نیاز دارد.

مراسم The Game Awards 2018 فردا برگزار می‌شود، شما می‌توانید فهرست کامل نامزدهای کسب جوایز بازی برتر در این مراسم و همچنین پیش‌بینی‌ها درباره بازی‌های انتخابی را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.