نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 11 آذر 1397
ساعت 09:00

دیده شدن Last of Us 2 و چند عنوان بزرگ دیگر در کلیپ اخیر TGA

5 از 5

در کلیپ تازه‌ای که جف کیلی، مجری رویداد The Game Awards منتشر کرده، بازی The Last of Us: Part 2 نیز دیده می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران در این چند وقت اخیر، پی برده‌اند که رویداد امسال The Game Awards به یکی از مهم‌ترین مراسم‌های صنعت بازی در سال ۲۰۱۸ تبدیل شده، که این هم به خاطر حضور چهره‌ها و عناوین بسیار بزرگی است که امسال در این رویداد حاضر می‌شوند. TGA 2018 همچنین قرار است بالاترین میزان معرفی، رونمایی و انتشار اطلاعیه‌های تازه پیرامون بازی‌های کاملا جدید یا قدیمی‌تر را هم در کل تاریخ این رویداد داشته باشد. پیش از این و با توجه به تایید حضور هیدئو کوجیما در مراسم امسال، گمانه‌زنی‌های قوی درباره نمایش‌های تازه از بازی Death Stranding مطرح بود. با این حال غیر از احتمال حضور این بازی در TGA 2018، احتمال انتشار نمایش یا خبرهای جدید از یک انحصاری بزرگ و موردانتظار دیگر پلی‌استیشن 4 نیز وجود دارد.

به تازگی جف کیلی، مجری این مراسم سالانه از حساب شخصی خود در توییتر استفاده کرده و کلیپ-تیزر جدیدی از TGA 2018 را به نمایش گذاشته است. در جریان این تیزر، ما غیر از دیده شدن عناوین مطرحی مثل Death Stranding، God of War، Fortnite و Red Dead Redemption 2 شاهد صحنه‌هایی از تریلر E3 2018 بازی The Last of Us: Part 2 نیز هستیم. در این رابطه، گرچه حضور رسمی آن دسته از بازی‌های موردانتظار در رویداد امسال تایید نشده، ولی با در نظر گرفتن وعده سورپرایز و اشاره شدن به این بازی در تیزر جدید، می‌توان امیدوار بود که طرفداران اطلاعات تازه‌ای از عنوان بعدی استودیو Naughty Dog هم کسب کنند. همچنین با در نظر گرفتن کنسل شدن PSX 2018، رویداد TGA 2018 پتانسیل زیادی برای میزبانی از خبرهای جدید این بازی دارد. شما در ادامه پست اخیر جف کیلی را مشاهده می‌کنید.

بعد از یک سال کار، ما دقیقا یک هفته با شروع The Game Awards فاصله داریم. در ادامه یک کلیپ کوتاه برای هایپ کردن بیشتر شما ارسال می‌کنم؛ هفته آینده سورپرایزها و تجلیل‌های مختلفی در دستور کار قرار دارد. امیدوارم شما هم به پخش زنده این رویداد به ما در بیش از ۴۵ پلتفرم استریمی ملحق شوید.

در صورت درست بودن فرضیه‌ها از حضور «لست آو آس 2» در TGA امسال، سوال اصلی این است که دقیقا چه اطلاعیه تازه‌ای از بازی منتشر می‌شود؟ این بازی چند سالی هست که از معرفی آن می‌گذرد، چند نمایش جذاب داشته و گیم‌پلی تریلر آن نیز در E3 اخیر به اشتراک گذاشته شد، و طرفداران حالا بیش از هر چیز دیگر منتظر مشخص شدن تاریخ عرضه یا مشخص شدن زمان اعلام تاریخ عرضه بازی هستند. در صورت حضور بازی در رویداد پیش رو، طرفداران تنها چند روز دیگر و در ۶ دسامبر (۱۵ آذر) می‌توانند به پاسخ این سوالات برسند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.