نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 14 آذر 1397
ساعت 09:00

تاریخ آغاز فصل هفتم بازی Fortnite مشخص شد

1 از 5

شرکت اپیک گیمز با انتشار تصویری، تاریخ آغاز فصل هفتم بازی فورت‌نایت را اعلام کرد.

فصل ششم از بازی پرطرفدار Fortnite در انتها هفته جاری به پایان می‌رسد و به دنبال همین موضوع، شرکت اپیک گیمز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، با انتشار تصویری اعلام کرد که فصل هفتم  بازی فورت‌نایت، این هفته آغاز می‌شود و ظاهرا دارای حال و هوایی زمستانی خواهد بود. این توسعه دهنده همچنین تایید کرد که اخبار جدیدی در ارتباط با بازی بتل رویال در مراسم The Game Awards 2018 که در روز جمعه برگزار می‌شود، منتشر خواهد شد.

طبق تاییدیه اپیک گیمز، فصل هفتم بازی Fortnite در تاریخ ۱۵‌ام آذرماه ۹۷ (ششم دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) آغاز خواهد شد؛ درست روزی که فصل ششم آن به پایان می‌رسد. این در حالی است که معمولا بین یک تا دو روز بین پایان یک فصل و شروع فصل بعدی بازی فاصله وجود داشت. در ادامه شما می‌توانید اولین تصویر منتشر شده از فصل هفتم بازی را مشاهده نمایید:

3470224 fortnite season 7 3

با توجه به تصویر بالا، به نظر می‌رسد که بازیکنان در فصل هفتم با حال و هوایی زمستانی در بازی رو‌به‌رو خواهند بود. صورت شخص شبح مانندی نیز در تصویر دیده می‌شود که به احتمال زیاد، به یکی از پوسته‌های جدید در این فصل اشاره دارد. در سمت راست تصویر نیز کاراکتری را در حال اسکی نشان می‌دهد که اشاره تجهیزات زمستانی‌ای که قرار است در فصل جدید به بازی اضافه شود، دارد.

بازی Fortnite روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، مکینتاش، نینتندو سوئیچ و دستگاه‌های موبایل در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.