نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 آذر 1397
ساعت 07:30

گیم‌پلی تازه از Ancestors: The Humankind Odyssey به نمایش درآمد [TGA 2018]

0 از 5

در جریان رویداد The Game Awards 2018، گیم‌پلی جدیدی از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey به نمایش درآمد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Panache Digital Games، همان طور که قبلا هم وعده داده بود در جریان رویداد The Game Awards 2018 حضور داشت و در این رابطه، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Ancestors: The Humankind Odyssey را به نمایش درآورد. غیر از این نمایش تازه، حالا مشخص شده که این بازی جهان‌باز و در ژانر بقا، قرار است در سال ۲۰۱۹ نیز منتشر شود. شما در ادامه تریلر گیم‌پلی این بازی را نیز مشاهده می‌کنید.

 

در تریلر تازه، در مجموع ۴ کلیپ را در قالب یک دمو مشاهده می‌کنیم که در آن، اجداد انسان‌های کنونی در میلیون‌ها سال قبل به تلاش برای بقا و هماهنگی با دنیای وحشی آن دوره می‌پردازند. آن‌ها باید برای هر چیز مبارزه کنند و از دنیای ناشناخته پیرامون خودشان در آفریقای چند میلیون سال پیش در شگفتی هستند.

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey اولین بار حدود ۳ سال پیش و در جریان رویداد E3 2015 معرفی شد. این بازی، اولین پروژه استودیو Panache Digital Games است؛ تیم بازی‌سازی مستقلی که پس از خروج دوباره Patrice Desilets از کمپانی یوبی‌سافت توسط او تشکیل شد. Patrice Desilets خالق سری بازی‌های Assassin's Creed است و کارگردانی و نویسندگی دو بازی اول این مجموعه را برعهده داشت. او قبل از این، کارگردان بازی Prince of Persia: The Sands of Time هم بود.

در این رویداد، تاریخ دقیق عرضه بازی مشخص نشد ولی تایید شد که Ancestors: The Humankind Odyssey قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.