نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 آذر 1397
ساعت 08:27

بازی Dragon Age بعدی رسما تایید شد [TGA 2018]

5 از 5

BioWare در یک تیزر کوتاه و مبهم، به بازی بعدی سری Dragon Age اشاره کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت بایوور همان‌طور که قبلا هم وعده داده بود، خبرهای جدیدی از سری Dragon Age را به اشتراک گذاشته است. در این رابطه، این کمپانی اخیرا و در جریان مراسم The Game Awards، به صورت رسمی از بازی بعدی Dragon Age پرده‌برداری کرد. در این زمینه، گزارش‌های قبلی گرچه مبنی بر این بود که بایوور، احتمالا قصد معرفی بازی Dragon Age 4 را خواهد داشت ولی در هر صورت، در تیزر ۶۰ ثانیه‌ای تازه‌ای هم که از عنوان بعدی این سری به نمایش درآمد، به شکل مشخص به نام Dragon Age 4 اشاره نمی‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تیزر یک دقیقه‌ای را مشاهده کنید.

 

همان‌طور که اشاره شد، BioWare این نسخه جدید از سری Dragon Age را بدون پسوند خاصی معرفی کرده است. در تیزر جدید اثری از گیم‌پلی یا نمایش‌ها از خود بازی نیز دیده نمی‌شود و فقط حکم یک تیزر برای تایید بازی بعدی Dragon Age را دارد. این استودیو در این رابطه گفته است:

درحالی که ما فعلا نمی‌توانیم جزئیات دیگری به اشتراک بگذاریم، این را می‌توان گفت که ما یک تیم جدید در اطراف هسته اصلی سازندگان قدیمی این سری تشکیل دادیم. افرادی که قبل از این هم سابقه کار با آن‌ها برای سری را داشتیم.

در مجموع، مشخص نیست که نام اصلی این بازی چیست، چه زمانی عرضه می‌شود و پلتفرم‌های مقصد آن کجاست و این اطلاعات، در آینده توسط بایوور به اشتراک گذاشته می‌شوند. در هر صورت این خبر، در ادامه گزارش‌هایی از قبل از برگزاری مراسم TGA 2018 هم هست که در آن، احتمال معرفی بازی «Dragon Age 4» مطرح شده بود و در نهایت باید دید که این بازی، در چه زمانی به شکل کامل رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.