نویسنده: میلاد شجری شنبه، 17 آذر 1397
ساعت 12:00

خلاصه نقد‌های بازی Super Smash Bros. Ultimate از دید سایت‌های مطرح دنیا

5 از 5

سال ۲۰۱۸ میلادی شاید در حال رسیدن به پایان خود است اما هنوز عرضه یک عنوان بزرگ برای کنسول نینتندو سوئیچ باقی مانده است. این هفته مصادف است با عرضه Super Smash Bros. Ultimate؛ جدیدترین نسخه از سری بازی‌های کراس‌اور مبارزه‌ای شرکت نینتندو. همان‌طور که از نام Ultimate پیداست، این بازی بزرگترین نسخه از سری Smash Bros بوده و بیشترین تعداد شخصیت‌های قابل بازی، مکان‌های مبارزه و موسیقی‌های متن را در اختیار بازیکنان می‌گذارد.

در کنار بازگشت تمامی شخصیت‌هایی که تاکنون در این سری از بازی‌ها حضور پیدا کرده‌اند و همچنین معرفی ۱۱ شخصیت جدید، بازی Super Smash Bros. Ultimate از اضافه شدن تغییرات و ویژگی‌های جدید به فرمول کلی سری بهره می‌برد؛ یکی از موارد، اضافه شدن Spirit‌ها است. Spirit‌ها به طور کلی، شخصیت‌های قابل جمع آوری در بازی هستند که به کمک آن‌ها شما می‌توانید مبارزه خود را قوی‌تر کرده یا قابلیت‌های جدیدی به وی بیافزایید. یکی از راه‌های دستیابی از طریق حالت World of Light است؛ بخش کمپین نقش آفرینی مانند بازی که یکی از عمیق‌ترین تجربه‌های تک نفره را در سری ارائه می‌دهد.

SGqWtPD

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با نزدیک شدن به تاریخ عرضه رسمی Super Smash Bros. Ultimate، نقد‌های این بازی انحصاری نیز یکی یکی روی وبسایت‌ها قرار گرفتند و به نظر می‌رسد که بسیاری از منتقدین معتقدند که جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Smash Bros، یک عنوان مبارزه‌ای سرگرم کننده دیگر است که محتویات زیادی را ارائه می‌دهد. این بازی تاکنون توانسته از ۳۷ نقد ثبت شده در وبسایت متاکریتیک، میانگین امتیاز ۹۳ را از ۱۰۰ دریافت کند و در میان شاهکار‌های سال ۲۰۱۸ میلادی قرار گیرد. در ادامه شما می‌توانید خلاصه‌ای از نقد‌های وبسایت‌های مطرح دنیا به این بازی را مشاهده نمایید:

  • بازی: Super Smash Bros. Ultimate
  • توسعه دهنده: نینتندو
  • پلتفرم مقصد: نینتندو سوئیچ
  • قیمت: ۶۰ دلار آمریکا / ۶۰ یورو

وبسایت Power Unlimited | امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰

از من نپرسید که شرکت نینتندو چگونه توانسته بیش از ۳۵ سال تجربه و عشق را در یک محصول جا دهد، به هر حال آن‌ها موفق شده‌اند. بازی Super Smash Bros. Ultimate نه تنها بهترین عنوان از سری Smash، بلکه بهترین بازی مبارزه‌ای، بهترین بازی خانوادگی و بهترین مجموعه از نوستالژی‌های مربوط به بازی‌های ویدیویی و به طور کلی، بهترین بازی است. من برای همیشه به انجام این بازی مشغول خواهم بود؛ البته حداقل تا زمانی شرکت نینتندو دنباله‌ی دیگری از آن منتشر کند.

وبسایت Areajugones | امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰

بازی Super Smash Bros. Ultimate توانسته تمامی انتظاراتی که از آن می‌رفت را برآورده سازد؛ اضافه شدن حالت ماجراجویی حیرت آور، وجود شخصیت‌های قابل بازی بسیار زیاد، اضافه شدن ویژگی Spirit‌ها و در کنار تمامی این موارد، گرافیک بصری، موسیقی و گیم‌پلی فوق‌العاده. Super Smash Bros نه تنها یکی از بهترین عناوینی است که می‌توان روی کنسول نینتندو سوئیچ تجربه کرد، بلکه یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده در طول تاریخ نیز محسوب می‌شود.

وبسایت TheSixthAxis | امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰

گاهی اوقات به نظر می‌رسید که سری Smash Bros. می‌خواهد کاری فراتز از انتظار انجام دهد و در حالی که همیشه یک سری سرگرم کننده بوده است اما اختلافات میان سبک‌ بازی‌های مبارزه‌ای و دورهمی در این سری همیشه خوب با هم کنار نمی‌آمدند. در مورد نسخه Ultimate این قضیه برعکس است و به خوبی توانسته دو سبک را با یکدیگر ادقام کند. محتوای بی‌شماری در بخش مبارزه‌ای بازی وجود دارد تا بازیکنان اهل رقابت با دیگران را خوشحال نگه دارد. از طرفی دیگر آیتم‌ها و قابلیت‌های جدید بازی، تا جایی که می‌شد بخش دورهمی و خانوداگی را هیجان انگیز کرده است. بازی Super Smash Bros. Ultimate حس و حال یکی از بهترین نامه‌های عاشقانه نوشته شده برای صنعت گیمینگ را انتقال می‌دهد. توجه و اهمیتی که به هر کدام از بخش‌هایی که بازی ارائه می‌دهد، شده بی‌نظیر است. این بازی را بدون شک باید تجربه کرد؛ عنوانی که به تنهایی با بخش تک نفره خود می‌تواند شما را برای صدا‌ها ساعت و در جمع با بخش چند نفره‌اش، برای هزاران ساعت سرگرم کند.

وبسایت God is a Geek | امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰

با ترکیب گیم‌پلی آشنا سری با تعدادی ایده‌های جدید، محصولی مناسب برای همه به وجود آمده است. سری Smash Bros بازگشته و هیچوقت بهتر از این [نسخه] نبوده است.

وبسایت Jeuxvideo.com | امتیاز ۹۵ از ۱۰۰

چه برای تجربه به صورت تک نفره یا با دیگران، چه برای تازه وارد‌ها یا بازیکنان قدیمی، چه در وقت‌های آزاد یا مسابقات؛ جدیدترین نسخه از سری Super Smash Bros بهره‌وری فوق‌العاده‌ای دارد که همین امر نیز آن را تبدیل به عنوانی می‌کند که حتما باید برای کنسول نینتندو سوئیچ خود تهیه نمایید.

وبسایت IGN | امتیاز ۹۴ از ۱۰۰

بازی Super Smash Bros. Ultimate کاملا عنوان برازنده‌ای دارد و جامع‌ترین نسخه در سری را به شما ارائه می‌دهد. این بازی موارد کاملا نامعلومی برای بازی کردن، مبارزه و بازگشایی دارد، البته این موضوع می‌تواند گاهی اوقات به ضررش تمام شود. در حالی که حالت ماجراجویی World of Light تنها دلیل برای تهیه عنوان Smash Bros نیست اما همچنان سرگرم‌کننده است و به طرز باورنکردنی‌ای، کمپین بزرگی دارد. این حالت در مجموع، مکمل ارزشمندی برای هسته چند نفره فوق‌العاده بازی Ultimate محسوب می‌شود.

وبسایت Multiplayer.it | امتیاز ۹۴ از ۱۰۰

این بازی [Super Smash Bros. Ultimate]، یک عنوان مبارزه‌ای فوق‌العاده، یک بازی خانوادگی فوق‌العاده است و به طور کلی، تنها عنوانی است که در دو این سبک‌ها فوق‌العاده محسوب می‌شود. بخش ماجراجویی تک نفره بازی نیز طولانی، خلاق و دشوار است.

وبسایت GamesRadar | امتیاز ۹۰ از ۱۰۰

بازی Super Smash Bros. Ultimate تمامی شخصیت‌های فوق‌العاده که ما طی دهه‌های گذشته با آن‌ها مشغول به بازی بودیم، را برداشته و آن‌ها در یک بسته بندی بزرگ و فوق‌العاده لذت بخش، ریمستر کرده است.

Super Smash Bros. Ultimate - میانگین نمرات براساس 37 نقد
93از 100

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.