نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 17 آذر 1397
ساعت 09:00

سازندگان Death Stranding با قدرت مشغول ساخت بازی هستند

4 از 5

پس از صحبت‌های نورمن ریداس درباره تاریخ عرضه Death Stranding و برگزاری TGA 2018، کوجیما پروداکشنز گفته که به سختی مشغول کار روی بازی هستند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تا قبل از برگزاری رویداد دیروز The Game Awards 2018، گرچه همه شواهد و گزارش‌ها به انتشار خبرهای جدید از بازی Death Stranding اشاره داشتند، ولی این گمانه‌زنی‌ها درنهایت و بعد از پست اخیر هیدئو کوجیما و عذرخواهی بابت اینکه امسال نتوانست در رویداد حاضر باشد به بن‌بست خورد. البته حتی پس از اظهارنظر کوجیما نیز برخی امیدوار بودند که بواسطه دوستی جف کیلی و این بازی‌ساز ژاپنی، و این واقعیت که بازی Death Stranding از گذشته نقش پررنگی در این رویداد داشته، این بازی حتما یک نمایش یا تریلر جدید دریافت خواهد کرد ولی این هم هیچ وقت به واقعیت منتهی نشد.

پس از برگزاری مراسم جوایز بازی 2018 و مشخص شدن برندگان نهایی در رشته‌های مختلف، حساب رسمی استودیو Kojima Productions پست جدیدی ارسال کرده و به موضوع عدم حضور بازی «دث استرندینگ» در این رویداد اشاره داشته است. در این رابطه، مشخص می‌شود که گرچه این عنوان در مراسم غایب بود، ولی سازندگان به سختی مشغول کار روی بازی هستند. شما در ادامه این پست را مشاهده می‌کنید:

تبریک به همه کسانی که در TGA 2018 حاضر بودند !! متاسفانه در این سال، استودیو Kojima Productions و بازی Death Stranding نتوانستند بخشی از این نمایش شگفت‌انگیز باشند. در حال حاضر، هیدئو کوجیما و همگی تیم سازندگان بازی به سختی مشغول کار روی توسعه Death Stranding هستند. پس همچنان منتظر باشید.

در پاسخ به این سوال که این بازی در چه زمانی عرضه می‌شود، البته اخیرا Death Stranding چندان هم بی خبر نبوده است؛ پیرامون این موضوع به تازگی مصاحبه‌ای از «نورمن ریداس» بازیگر نقش اصلی بازی منتشر شد که اظهار کرده بود، «تصور می‌کند که بازی در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شود». با این حال او به این نکته اشاره کرده که فقط «سه مرتبه دیگر برای انجام کارهای موشن کپچر و صداگذاری» باید حضور پیدا کند. در هر صورت و با در نظر گرفتن اینکه Kojima Productions هنوز اظهارنظری در این زمینه نکرده، نمی‌توان با قطعیت درباره صحبتی که نورمن ریداس انجام داده مطمئن بود.

بازی Death Stranding در حال حاضر به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دست ساخت است، و هنوز تاریخ انتشار رسمی آن مشخص نیست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.