نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 آذر 1397
ساعت 05:30

به نظر کوجیما در رویداد TGA 2018 غایب است

0 از 5

کوجیما در جریان یک پست مرموز، پیرامون The Game Awards 2018 گفته که متاسف است که این دفعه موفق نشده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تا پیش از برگزاری The Game Awards 2018، خبرهای زیادی درباره حضور چهره‌های مطرح صنعت بازی در رویداد وجود داشت. در یکی از این خبرها، جف کیلی مجری این مراسم وعده داد که «هیدئو کوجیما»، یکی از بازی‌سازان مشهور ژاپنی و خالق سری Metal Gear قرار است مثل دوره‌های قبل، در این رویداد هم به شکلی حاضر می‌شود. علیرغم انتشار این خبر، کوجیما اخیرا در صفحه رسمی توییتری خود گفته که به این رویداد نمی‌رسد. شما در ادامه این پست توییتری کوجیما را مشاهده می‌کنید:

جف، در اجرای فردایتان موفق باشید! متاسفم که این دفعه موفق نشدم.

کوجیما در این پست، از عبارتی استفاده کرده که نشان می‌دهد موفق نشده تا مثل دفعات قبلی در مراسم حاضر باشد و به این ترتیب، به نظر می‌رسد که او یکی از غایبان مراسم باشد. البته با توجه به سابقه کوجیما در اطلاع‌رسانی‌های گمراه کننده و دو پهلو، همین نیز باعث می‌شود که این پیام حتی مبهم‌تر نیز در نظر گرفته شود و برای مثال می‌توان این برداشت را داشت، که او موفق به ساخت تریلر جدیدی نشده است. او پیش از این در چندین دوره از رویدادهای سالانه TGA حضور داشته و حتی در سال ۲۰۱۶، برنده «جایزه نماد صنعت بازی» از این رویداد نیز شده است. به علاوه دوستی او با جف کیلی، مجری این مراسم نیز یکی از دلایلی بود که کوجیما، همواره در این مراسم سالانه حاضر می‌شود.

پروژه بعدی این کارگردان و نویسنده ژاپنی، بازی Death Stranding است که قرار است در تاریخی نامعلوم و به شکل انحصاری، برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر شود. علیرغم پست مبهم کوجیما و احتمال عدم حضورش در رویداد، هنوز این احتمال وجود دارد که نمایش جدیدی از این بازی را در رویداد The Game Awards 2018 شاهد باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.