نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 17 آذر 1397
ساعت 13:00

بازی Anthem قبل از عرضه دو دمو خواهد داشت

0 از 5

دو دوره دمو قابل تجربه از Anthem، تا قبل از عرضه رسمی بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت بایوور به تازگی اعلام کرده که تا قبل از انتشار بازی موردانتظار Anthem، چند دمو آزمایشی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌کند. این کمپانی قبل از این هم گفته بود که برای دموی اول، فقط بازیکنانی که اقدام به پیش خرید بازی کرده باشند به دمو VIP دسترسی دارند. این دوره قرار است از روز ۲۵ تا ۲۷ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ تا ۷ بهمن) جریان داشته باشد. گفتنی است که این دوره برای مشترکین EA Access یا Origin Access قابل مشارکت است.

دوره برگزاری برای دمو دوم، قرار است برای همه بازیکنان ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و PC از ۱ تا ۳ فوریه (۱۲ تا ۱۴ بهمن) در دسترس قرار بگیرد. پیرامون این دوره‌ها، بایوور به این نکته اشاره کرده که دموهای مشخص شده در قالب تست بتای فنی نیستند؛ بلکه بخش‌هایی از میانه‌های بازی هستند، و قرار است با هدف آشنا کردن بازیکنان و نحوه بازی کردن آن‌ها در دنیای این بازی برگزار شود. شرکت‌کنندگان در این دوره گرچه پاداش‌های مرتبط هم در داخل همین دوره‌ها دریافت می‌کنند، ولی نباید انتظار منتقل شدن پیشرفت‌های کسب شده به بازی اصلی را داشته باشند. بایوور در خصوص طول دموها هم گفته که هنوز نهایی نشده است.

پیرامون این بازی، مدتی پیش شایعاتی جدی وجود داشت که احتمال می‌داد بایوور و EA، در فکر به تعویق انداختن موعد عرضه بازی هستند، گمانه‌زنی که Mark Darrah تهیه کننده اجرایی بازی اخیرا تکذیب کرده، و گفته که این بازی طبق زمان‌بندی تعیین شده در روز ۲۲ فوریه (۳ اسفند) عرضه می‌شود. این بازی، یک دوره تست آلفا نیز خواهد داشت که ثبت‌نام در آن از مدتی پیش شروع شده بود. بازیکنانی که موفق به حضور در این دوره شده باشند، از ادامه امروز به مدت یک روز دیگر ی‌توانند بازی را از طریق این دوره تست آلفا تجربه کنند.

Anthem یک پروژه بلندپروازانه در ژانر جهان‌باز و با دنیای اشتراکی است که بازیکنان، در قالب شخصیت‌هایی مجهز به نوعی زره به نام Javelin در دنیای بازی گردش می‌کنند. این گیم‌پلی سیاحتی مشابه «آیرون من / تونی استارک» است و این زره‌ها، نقش مهمی در گیم‌پلی بازی دارند. بازی Anthem، در جریان رویداد دیروز The Game Awards 2018 نیز حضور داشت، و در این رابطه می‌توانید تریلر جدید داستانی این بازی را نیز در بازی مگ تماشا کنید. کمپانی بایوور البته غیر از این نمایش، حضور پررنگی هم در مراسم داشت و در این رابطه بازی بعدی سری Dragon Age تایید شد و آن‌ها به این موضوع هم اشاره کردند که روی آینده سری Mass Effect هم کار می‌کنند.

 
 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.