نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 09 آذر 1397
ساعت 09:00

خبرهای جدیدی از سری Dragon Age در راه است

5 از 5

به گفته BioWare، طرفداران سری Dragon Age می‌توانند در ماه دسامبر منتظر خبرهای جدیدی از این سری باشند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مجموعه بازی‌های The Dragon Age از سال ۲۰۱۴ و بعد از انتشار بازی Dragon Age: Inquisition شاهد بازی جدیدی نبوده، ولی گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این وضعیت به زودی تغییر می‌کند. در این رابطه، اخیرا Casey Hudson از کمپانی BioWare گفته که این شرکت، در حال آماده سازی خودش است تا اطلاعات جدیدی را از برنامه‌ها برای آینده این سری در ماه دسامبر به اشتراک بگذارد. هادسون در وبلاگ بایوور چنین نوشته است:

اگر شما این وبلاگ یا Mark Darrah را در توییتر دنبال می‌کنید، مطلع هستید که ما روی یک پروژه مخفی از سری Dragon Age هم کار می‌کنیم. مجموعه بازی‌های Dragon Age سری فوق‌العاده پراهمیتی برای استودیو ما محسوب می‌شود و ما خوشحال هستیم که این میراث را همچنان ادامه دهیم. منتظر خبرهای بیشتر در ماه پیش رو باشید (گرچه به شما نمی‌گویم که کجا را نگاه کنید).

یادکرد هادسون درباره ماه پیش رو، درواقع به ماه دسامبر اشاره دارد که از فردا شروع می‌شود؛ در این ماه هم البته بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با صنعت بازی، رویداد Game Awards هست که در روز ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برگزار می‌شود. هادسون در بخش آخر این نوشته گفته که «به شما نمی‌گویم که کجا را نگاه کنید»، ولی با در نظر گرفتن اینکه طرفداران طبق وعده قبلی، حتما در این رویداد با معرفی تعداد زیادی بازی جدید مواجه می‌شوند، چندان عجیب نخواهد بود که Dragon Age جدید هم در طی همین مراسم معرفی شود. نکته جالب دیگر، این است که آخرین نسخه این سری یعنی Inquisition، برنده یکی از جوایز بازی سال از Game Awards 2014 هم شده بود.

سری Dragon Age یکی از دو مجموعه اصلی BioWare در کنار Mass Effect بود که در نسل قبلی کنسول‌های بازی، بیشتر تمرکز استودیو را به خودشان اختصاص داده بودند. بایوور در نسل هشتم، تاکنون با Mass Effect: Andromeda یک بازی از سری «مس افکت» عرضه کرده ولی تا این زمان هنوز خبری از یک بازی جدید و کاملا نسل هشتمی از سری Dragon Age منتشر نشده بود.

استودیو بایوور، در حال حاضر بازی Anthem را در صف عرضه دارد؛ بازی که قرار است به شکل کاملا آنلاین و در دنیای اشتراکی جریان داشته باشد. قبلا هم در این ارتباط، هادسون در پاسخ به اینکه آیا EA و فشار آن‌ها برای ساخت عناوین آنلاین را تایید می‌کند یا خیر؟ او البته پاسخ منفی داد و در همان زمان، اشاره کرده بود که استودیو روی ساخت یک بازی جدید Dragon Age هم کار می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد، پروژه بعدی بایوور بازی Anthem است که قرار هم هست در روز ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. گفتنی است که استودیو اخیرا عرضه یک نسخه دمو مخصوص را هم برای بازی تایید کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.