نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 09 آذر 1397
ساعت 13:00

کارگردان‌های Avengers: Infinity War در TGA 2018 حضور دارند

0 از 5

تایید حضور برادران روسو در رویداد The Game Awards 2018، گمانه‌زنی‌ها برای رونمایی از بازی Avengers را قوت بخشیده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که برادران روسو، کارگردانان فیلم‌های Avengers: Infinity War و Avengers 4 نیز در جریان رویداد موردانتظار The Game Awards 2018 حاضر خواهند بود. خبر اخیر که توسط جف کیلی در یک پست توییتری ارسال شده، اشاره می‌کند که جو و آنتونی روسو قرار است به عنوان مجری هم در صحنه حاضر شوند؛ اتفاقی که توسط برخی به عنوان اشاره به خبر رونمایی از بازی Avengers محصول Crystal Dynamics و Square Enix در این رویداد هم تعبیر شده است. جف کیلی مجری این رویداد در صفحه رسمی خود گفته است:

ما خوشحالیم از اینکه به جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم Avengers برای حضور در رویداد The Game Awards در هفته آینده خوش‌آمد می‌گوییم. پوشش زنده این رویداد در پنجشنبه شب را از دست ندهید.

پیرامون پروژه موردانتظار Avengers استودیو کریستال داینامیکس، اطلاعات چندانی به شکل رسمی منتشر نشدهو فقط می‌دانیم که این یک بازی بسیار بزرگ، احتمالا جهان‌باز و بسیار هم پر منفعت برای اسکوئر انیکس است. به علاوه، برای شتاب بخشیدن به روند ساخت این بازی، مدتی پیش خبری از تاسیس تیم‌های جدید و استخدام کارمندان تازه در Crystal Dynamics هم منتشر شده بود. به علاوه براساس برخی فهرست‌های استخدامی، می‌توان حدس‌های دیگری هم زد از جمله اینکه این یک بازی با زاویه دید سوم شخص و دارای المان‌های آنلاین و اکشن است.

اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس، تاکنون چهره‌های مطرح بازی‌سازی را هم برای این پروژه استخدام کردند، که Shaun Escayg کارگردان بازی Uncharted The Lost Legacy از ناتی داگ و Stephen Barry تهیه‌کننده Dead Space از جمله مهم‌ترین اعضای تیم توسعه بازی آینده «انتقام‌جویان» هستند.

بازی ذکر شده، البته قرار بود در همین سال ۲۰۱۸ هم عرضه شود، که البته تاکنون هیچ نمایشی هم از آن منتشر نشده است. با این حال با در نظر گرفتن ناتمام ماندن فرجام نسخه‌های سینمایی Avengers: Infinity War و اکران Avengers 4 در اوایل سال آینده میلادی، حضور کارگردانان هر دو نسخه این بلاک‌باستر هالیوودی در The Game Awards و البته، وعده نمایش حدود ۱۰ بازی کاملا جدید در این رویداد، می‌تواند بهترین زمان ممکن را برای رونمایی و به اشتراک گذاشتن نمایش‌های جدید از این بازی فراهم کند. رویداد The Game Awards 2018 قرار است تا چند روز دیگر و در ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برگزار شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.