نویسنده: نریمان عبدی چهارشنبه، 08 آذر 1396
ساعت 18:31

مدیر ارشد اسکوئر انیکس: منابع قابل‌توجهی به پروژه Avengers اختصاص داده شده است.

0 از 5

اختصاص منابع فراوان برای توسعه پروژه Avengers

«اسکوئر انیکس» (Square Enix) در مورد همکاری خود با کمپانی ماروِل در ابتدای سال هیجان بسیاری داشت و آن هم به خاطر همکاری مشترک در ساخت یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سرگرمی بوده است. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.
اطلاعات کمی از این بازی بزرگ در دسترس است. ما در این حد میدانیم که این بازی در حال توسعه توسط استودیو Crystal Dynamics بوده و توسط Eidos Montreal پشتیبانی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این بازی خط داستانی اصلی آن و معرفی دنیایی است که بازی‌کننده‌ها برای سال‌ها در آن لذت ببرند. از طرفی انتظار می‌رود که پروژه Avengers اسکوئر انیکس از سیاست «بازی به عنوان سرویس» که این کمپانی در فکر آن است پیروی نماید.
مدیر ارشد این کمپانی، Yosuke Matsuda، در مصاحبه‌ای با Gamesindustry در مورد منابع توسعه این بازی و تأثیرگذار بودن آن صحبت کرده است.


«من نمی‌توانم عدد و ارقام دقیقی به شما بدهم؛ ولی می‌توانم بگویم که ما منابع قابل‌ملاحظه‌ای را برای توسعه این بازی در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم. من اعتقاد دارم که سطح این بازی تا آنجایی که تا حالا دیده‌ام، شگفت‌انگیز است و شما اخبار جدیدی را درباره این بازی خواهید شنید.»

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.