نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 08 آذر 1396
ساعت 16:45

زمان عرضه ورژن نینتندو سوئیچ بازی Yooka-Laylee

0 از 5

بازی Yooka-Laylee ماه آینده برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود

از زمانی که بازی Yooka-Laylee در تاریخ 11 آوریل 2017 (برابر با 22 فروردین 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد، بسیاری از دارندگان Nintendo مشتاقانه منتظر عرضه نسخه نینتندو سوئیچ آن بوده اند. هم اکنون تاریخ عرضه این بازی بر روی نینتندو سوئیچ اعلام شده است. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید و از زمان دقیق عرضه آن مطلع شوید.

خبر خوش اینکه استودیوی Playtonic Games اعلام کرده ورژن Nintendo Switch بازی Yooka-Laylee سرانجام در روز 14 دسامبر 2017 (23 آذر 1396) در دسترس قرار خواهد گرفت. تقریباً یک سال قبل بود که استودیوی Playtonic رسماً اعلام کرد ساخت نسخه Wii U بازی Yooka-Laylee متوقف شده و قرار است به جای آن، نسخه نینتندو سوئیچ آن ساخته شود اما تا به امروز، تاریخ مشخصی برای آن مشخص نشده بود.

ورژن نینتندو سوئیچ بازی Yooka-Laylee شامل تمامی آپدیت هایی که تا کنون برای آن ارائه شده، خواهد بود. بعلاوه نسخه سوئیچ آن دارای ویژگی بازی single-JoyCon برای همه 8 بازی چندنفره است و می‌توانید آن را در هر کجا و در هر زمان بازی کنید.

در پایین می‌توانید تصویری از ارتقاء نسخه نینتندو سوئیچ این بازی را مشاهده کنید. عنوان Yooka-Laylee از نوع بازی های پلتفرمر است که در حال حاضر بر روی PC ، PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.

Yooka-Laylee.p1

م.حافظ | اخبار | 29/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.