مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز جزئیات جدیدی را در مورد علت بسته شدن استودیوی Visceral Games ارائه کرد
«بلیک یورگنسن» (Blake Jorgensen) به عنوان مدیر ارشد مالی شرکت الکترونیک آرتز اخیراً در بیست و یکمین کنفرانس Annual Technology شرکت Credit Suisse، جزئیاتی را در مورد علت بسته شدن استودیوی Visceral Games ارائه کرد.
براساس اعلام یورگنسن، در طول 5 تا 6 سال گذشته، تعداد افراد استودیوی Visceral کاهش یافته و حدود 80 نفر در این استودیو فعالیت میکردند؛ تعداد کم کارکنان این استودیو علت اصلی همکاری دو استودیوی EA Vancouver و Motive با آنها، جهت ساخت بازی جدید Star Wars بود.
استودیوی Visceral Games در تلاش بود تا یک بازی با گیمپلی سطح بالا ارائه کند اما در زمان بررسی الکترونیک آرتز، این شرکت متوجه شد که بازی ساخته شده، شبیه چیزی نبوده است که افراد، در این دوره و زمانه، همچون 5 تا 10 سال گذشته، تمایلی به اجرای آن داشته باشند؛ سپس در بررسیهای اقتصادی مشخص شد که الکترونیک آرتز نمیتواند هزینههای ساخت این بازی را جبران کند، بنابراین آنها تصمیم به تعطیلی استودیوی Visceral گرفتند؛ در حال حاضر الکترونیک آرتز در تلاش است تا بگونهای از بخشهای ساخته شده در پروژه Star Wars استودیوی Visceral استفاده کند.
یورگنسن در نهایت اعلام کرد که بخش اعظمی از افراد Visceral، دوباره در الکترونیک آرتز استخدام شدهاند و بر روی ساخت بازیهای دیگری کار میکنند؛ او افزود که الکترونیک آرتز در تلاش است تا اگر نیاز به متوقف کردن مراحل ساخت پروژهای وجود داشته باشد، آن را در اوایل مراحل ساخت انجام دهد اما این موضوع در مورد پروژه استودیوی Visceral، کمی طولانی شد.
نظرات