نویسنده: Sasan پنج شنبه، 24 تیر 1400
ساعت 09:38

تاریخ عرضه NBA 2K22 مشخص شد

0 از 5

به رسم هر سال، باز هم قرار است شاهد نسخه جدیدی از سری بسکتبال محبوب کمپانی 2K Games باشیم و طبق اعلام رسمی شب گذشته، مشخص شد که قرار است NBA 2K22 در تاریخ 19 شهریور سال جاری منتشر شود. نسخه‌ استاندارد کنسول‌های نسل نهم این عنوان 70 دلار و نسخه نسل هشتم و رایانه‌های شخصی 60 دلار قیمت خواهند داشت. همچنین نسخه ویژه 75 سالگی مسابقات NBA برای تمامی پلتفرم‌ها با قیمت 100 دلار به فروش می‌رسد. یک نسخه طمعکارانه هم قرار است به عنوان باندل بین نسلی با قیمت 80 دلار ارائه شود که امکان استفاده از نسخه استاندارد را برای هر دو نسل کنسول‌های سونی و مایکروسافت فراهم می‌کند.

در سال‌های اخیر با وجود کیفیت خوب این فرنچایز، سیاست‌های درآمدزایی استفاده شده در این مجموعه اعم از پرداخت‌های درون برنامه‌ای، قیمت‌گذاری‌های بحث‌انگیز و ... باعث خشم تعدادی از طرفداران شده اما متأسفانه مخاطب عام توجه خاصی به این رفتارهای ضد مصرف‌کننده نداشته و هر نسخه جدید از نسخه قبلی پرفروش‌تر شده است!

ورزشکاران روی کاور سه نسخه مختلف NBA 2K22 هم لوکا دانچیچ (استاندارد و بین نسلی)، کریم عبدالجبار، درک نوویتزکی و کوین دورانت (نسخه ویژه) هستند.  

Sasan | اخبار | 15/07/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.