نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 08 آذر 1396
ساعت 15:40

فروش بی‌نظیر بازی Divinity: Original Sin 2

0 از 5

آمار فروش بازی Divinity: Original Sin 2 شاهکار است

عنوان Divinity: Original Sin 2 کاری از استودیوی Larian Studios موفق شده در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری به دست آورد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

بازی Divinity: Original Sin 2 دنباله بازی Divinity: Original Sin (عرضه شده در سال 2014) است که در 14 سپتامبر 2017 (23 شهریور 1396) عرضه شد و در همین چند ماه پس از عرضه اش، محبوبیت زیادی به دست آورده و آمار فروش بی نظیری داشته است.

استودیوی Larian اعلام کرده که آمار فروش بازی Divinity: Original Sin 2 از زمان عرضه اش تاکنون، از مرز 1 میلیون نسخه گذشته و این میزان فروش در این مدت زمان کوتاه بسیار عالی و شاهکار است. هنگامی که این بازی در شهریور ماه عرضه شد تنها در چند روز اول عرضه اش توانست بیش از 500 هزار نسخه فروش داشته باشد. Divinity: Original Sin 2 نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده است و با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود که محتویات بیشتری از این بازی و همینطور سری آن ارائه گردد.

عنوان Divinity: Original Sin II از نوع بازی های نقش آفرینی است که برای Microsoft Windows در دسترس قرار دارد. گیمر قادر است این بازی را به صورت تک نفره و یا چندنفره تجربه کند. در Metacritic امتیاز 93 از 100 به این عنوان اعطا شده است.

م.حافظ | اخبار | 29/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.